Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hundrings på at Saha sklir i dusjen og skader seg før kampen på søndag.

Ang. den skaden til Rooney kunne det faktisk ikke kommet på et bedre tidspunkt. Vi har "lett" motstand i tillegg til at det er landslagspause. Og så kan det jo selvfølgelig være at Fergie overdriver skaden pittelitt pga. landslagsspill og på toppen av det hele vil en 4 ukers skade for Rooney bety kun 2 maks 3 uker på sidelinjen.

Det årner sæ

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hundrings på at Saha sklir i dusjen og skader seg før kampen på søndag.

Ang. den skaden til Rooney kunne det faktisk ikke kommet på et bedre tidspunkt. Vi har "lett" motstand i tillegg til at det er landslagspause. Og så kan det jo selvfølgelig være at Fergie overdriver skaden pittelitt pga. landslagsspill og på toppen av det hele vil en 4 ukers skade for Rooney bety kun 2 maks 3 uker på sidelinjen.

Det årner sæ

Er med på det veddemålet. ;) Er enig i resten av veddemålet. Vi har lette kamper denne måneden, bortsett fra søndagens kamp mot Blackburn og vi trenger han ikke i CL-kampene. Håper han blir klar til kampen mot Liverpool. Jeg tror Louis Saha har en fantastisk måned foran seg. Tror han scorer mange mål. :D Håper han får seg ordentlig i form så han viser at han virkelig er en spiller i verdensklasse.

Lenke til kommentar
Nå må dere slutte å mobbe Saha da :)

Til mannen klarer å holde seg skadefri i mer enn en månde av gangen så er han fritt vilt...

Men vi får passe oss litt, hvis han tilfeldigvis skulle lese de siste sidene her så kan det jo hende at han får øyet ut av ledd :D

Lenke til kommentar

Alt med måte da. Saha blir lett skadet og det er veldig synd. Karrieren hans hos oss har på mange måter vert latterlig på en tragisk måte. Skal man gråte eller skal man le liksom.

Men nå er han kampklar og Rooney er ute. Jeg sliter med å tro på at han holder seg skadefri i en lang periode, men han er på rett sted til rett tid nå. Og det vi har sett av Saha på banen har vert veldig bra. Jeg ser ikke bort fra at han scårer mot Blackburn.

Lenke til kommentar

Hvis vi klarar å holde fram den sesongen her som vi har starta så er det faktisk temmelig imponerande. Så mange skader som vi har hatt på sentrale spelarar til no i sesongen, og med nye som blir skadd, så snart ein eller to er friske igjen, så er eg faktisk litt stolt over det gode spelet vi har vist, samt dei gode resultata.

Hvis eg hører så mykje som eit pip frå eit anna lag om skadeproblemer, så kan vi jo sammenligne skadelister og sjå om dei vil bytte. Så uheldige som vi har vore til no er jo rett og slett unaturlig. Håpar det bedrar seg over neste landslagspause, og at vi kanskje kan sjå en stall etter jul, som er så godt som skadefri.

Håpar Saha klarar å holde seg frisk framover. Han har vore uheldig, og til tider irriterande mykje skadd, men på sitt beste bor det veldig mykje i han. Såg i små glimt mot Kiev at touchen er intakt, og hvis han komme skikkelig i gang, så har vi en god spiss. Evt så kan jo Ronaldo eller Giggs og kanskje også Anderson trekke opp i angrep hvis det må til. Kunne gjerne tenkt meg å sett Anderson nært mål i litt fleire situasjonar.

Gleder meg til søndag. Aldri sikker når vi møter Blackburn. Er jo en viss normann som har en lei tendens til å gjere det vanskelig for oss, men med den flyten vi har no, så håpar eg vi kan få enda en seier med nokre fine mål osv.

Hadde også vore digg om Arsenal kunne gått på sin tredje strake uavgjorte. eller kanskje enda verre...

Lenke til kommentar

Jupp Saha viste takter mot Kiev, bra innhopp. Håper ikkje det blir Giggs på topp, håper og ber at Saha holder seg frisk. Fergie har jo sagt at han er usikker på korleis han skal matche Saha, med tanke på at han er ekstremt skadeforfulgt. Håper han holder ein mnd i alle fall, til Roon blir frisk igjen.. Anderson kan kanskje spele på topp ja.

Lenke til kommentar

Fryktelig ubeleilig at Roon blir skadd no når han virkelig har fått opna målkontoen. Håpar berre han er klar til 8. desember.. ;) for då hadde eg store planar om storseier mot Derby.

Hadde faktisk vore gøy å sett Anderson som spiss. Sjå om vi kunne fått sett litt meir av skuddet hans, rykket og fintene. Har fortsatt til gode å ta den vanvittige finta si i United-drakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...