IcedInsanity Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Ikke akuratt Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Flotte saker Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 United - Shaktar - Leverkusen - Real Sociedad Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Dette burde ikke være noe problem! Men som vi alle vet så er ingenting bombesikkert Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Gruppa er vanskelig nok. Blir 3 leie bortematcher. Shaktar er knallgode, jeg vet dog ikke så altfor mye om dagens Sociedad og Leverkusen. De har da hvertfall kommet seg til CL fra 2 av europas beste ligaer, så jeg regner med dette ikke blir noe walkovers. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Shakhtar har mistet Mkhitaryan, som var deres beste spiller. De har riktignok fått inn vidunderbarnet Bernard, men de bør være overkommelige både hjemme og borte. Vi slipper i hvert fall den lange turen til Tyrkia som har vært nærmest obligatorisk de siste sesongene. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 De har riktignok fått inn vidunderbarnet Bernard Og det er? La meg gjette, god på FM, men en nobody i virkeligheten? Pisslett gruppe. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Og det er? La meg gjette, god på FM, men en nobody i virkeligheten? Pisslett gruppe. Spiller for landslaget til Brazil.. 2 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Manchester United have made a €30m bid for Athletico Bilbao's Ander Herrera. (Source: Cadena de Ondas Populares Españolas) Noen som vet noe om denne spilleren? Etter hva jeg kan lese meg til rundt om så er prisen ca 20m for høy. Han har i tillegg blitt tatt ut i begge kampene denne sesongen, så synes dette virker litt merkelig. Men jeg vet ikke mye om denne spilleren, bare hva jeg leser meg frem til på nett. Endret 29. august 2013 av svortevik Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 http://vimeo.com/38619508 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Og det er? La meg gjette, god på FM, men en nobody i virkeligheten? Pisslett gruppe. Aldri hørt om Bernard? Legger med en temmelig pen assist han hadde for litt siden, ikke at YT er noen indikator på hvor god han er - men den er så latterlig deilig. http://www.youtube.com/watch?v=WFVIy2OVcp8 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Arsenal, Tottenham og Liverpool ble vel alle linket til Bernard før han ble solgt.. Pluss, som andre har nevnt, han er Brasiliansk landslagsspiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Sociedad er ikke lett. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Sociedad er vel beste laget i pot 4. Leverkusen midt på treet i pot 3, og Shakhtar midt på treet i pot 2. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Ah, det er dvergen på 1.63 ja. Hørte om navnet da Arsenal av en eller annen grunn ble linket til fyren i sommer. Får se hvor god han er utenfor den brasilianske ligaen da. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Sociedad er vel beste laget i pot 4. Leverkusen midt på treet i pot 3, og Shakhtar midt på treet i pot 2. Vil påstå at Napoli var det beste laget i pot 4. 3 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Shaktar har vel Wellington Nem også, ålreit spiller det og.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Ryktes at budet på Fellaini og Baines er avslått. Everton want £25m EACH for Manchester United targets Marouane Fellaini and Leighton Baine. http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/baines-fellaini-transfer-manchester-united-2236409 Endret 29. august 2013 av svortevik Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 25 for hver?? Vel...... Nå kommer vel Mr.Liverpool og sier at det skulle bare mangle. Kom igjen allfather. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Helt greit - Da lar vi Baines bli igjen, mens vi henter Fellaini. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå