Lime Canes Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Et lite minuspoeng i boka til Moyes i dag. Greit at det var første hjemmekampen hans, men maken til passivt spill. Mourinho var aldri interessert i noe mer enn det ene poenget, og det er trist å se at vår manager skulle være minst like grå og kjedelig tilbake (og attpåtil på vår egen storstue). Tilfeldig at dette var første 0-0 på OT i ligaen på tre og et halvt år? Hvordan i helvete kan Valencia, Giggs og Young være foran Kagawa i køen? Japaneren er den mest kreative spilleren vi har hatt på lenge, og er akkurat den spilleren man trenger når man ønsker å bryte ned tette forsvar sent i kampen. Men frykt ikke, vi har jo the next big thing Ashley Young og evigunge Ryan Giggs! Nå får du gi deg. Chelsea under Mourinho er noe annet enn Chelsea under AVB, Benitez eller Di Matteo. Det var et godt organisert bortelag vi så i går. Og la meg bare minne deg på at vi TAPTE 0-1 for Chelsea i fjor, så 0-0 er bedre enn enkelte andre resultater. Faktisk, om vi skal måle det opp mot fjorårssesongen, så er vi tre poeng foran skjema etter kampene mot Swansea (B) og Chelsea (H). Alt er ikke sort. Er brukbart fornøyd med kampen i går, rent tempomessig. United gjorde mye rett, men vi har ett monstrous problem: Kantspillet. Så mye rom som vi fikk på kantene i går, burde vi ha utnyttet det langt bedre. Det er lov å akseptere at Rooney og RvP fikk dårlige arbeidsforhold (Ramires, Terry og Cahill lå ekstremt kompakte der bak), men da må kantene shine. Det hjelper ikke at Antonio Valencia er god til å takle og løpe fort, da kan han like godt spille back. Det hjelper heller ikke at vi ikke har venstrekant, og at Evra må utfylle den rollen. Og det hjelper i hvert fall ikke å kaste innpå en kamprusten og etter min mening middelmådig Young. TENK om vi hadde hatt Cristiano Ronaldo i går. Fyfaen, han hadde spist det Chelsea-forsvaret til frokost. Jeg takker dog ja til litt svakere alternativer også. Det meste er bedre enn Young og Valencia. Og så etterlyser jeg Shinji Kagawa, for faen. Det skal ikke være lov å benke en world class-spiller sånn... Kanskje kunne han vært den kreative kraften som låste opp Chelsea-forsvaret? Han kunne i hvert fall kommet inn i boksen og hjulpet Persie mer enn det Rooney (som ellers var brukbart god i går) gjorde. Endret 27. august 2013 av Lime Canes 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Savnet Zaha på høyrekanten etter 10 minutt. Valencia var fryktelig forutsigbar, og mot en av ligaens beste venstrebacker (som var veldig lite synlig offensivt, bortsett fra litt dårlig skuespill), kom han rett og slett til kort. Welbeck hadde en off-day. Generelt var jeg veldig enig i ut-byttene Moyes gjorde, men jeg er litt misfornøyd med innbytterne. Nå var ikke Zaha på benken, men en Kagawa sikkert vært greit det også... Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Etter halvtimen var det 62-38. Andre tall såg eg ikke. Daily mail sier 55,2 - 44,8 egentlig ikke relevant i det hele tatt. Cardiff hadde 30%, vant 3-2 over city. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Jada. Eg skriver vel lite om relevans? Eg skriver bare fakta eg..... Utenom det: Helt enig. Gir indikasjoner på noe, men sier lite. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Enig med det de fleste skriver her. Det er krise at omtrent hvert eneste angrep ender opp hos vingene, når de ikke evner å hverken komme seg forbi backen eller legge et ordentlig innlegg, eller i Welbecks tilfelle, i det hele tatt spille ving. Vi har rett og slett to spillere som nesten ikke gjør noe på banen. Synes Young var frisk når han kom inn. Om Nani og Zaha også kan finne formen litt løser det mye av problemet. Valencia touchet vel ikke ballen med venstrefoten i hele går og hadde ikke et eneste farlig innlegg. Drømmer om at vi begynner å spille kreativ kantspillere som også kan gjøre jobben sentralt og dropper det tradisjonelle vingspillet hvor vi uansett ikke har spillere som holder mål. En trio med Kagawa, Nani i form og Özil/Mata hadde vært wunderbar. Med den kreative kraften i det offensive leddet kunne jeg levd med albuene og håret til Fellaini på den sentrale midtbanen. Eller Ronaldo istedenfor Nani, da... hadde ikke vært gæli det heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Det var helt sykt i den tiden Ronaldo spilte mye ving for United. Da hadde vi kreativitet og fleksibilitet i angrepet. Nå kan jo bestemor forutsi hva som kommer til å skje. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 #FreeShinji trender i Tyskland. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Må jo være han som ikke har levd opp til forventningene når han blir droppet av 2 managere? Selv om det er litt tidlig å si at Moyes har droppet han enda da. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Nesten så jeg vil hive meg på trenden. Det er en skam at han må sitte på benken, mens gamle Giggs og udugelige Young får spille. Forventer at han får spille fremover. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Må jo være han som ikke har levd opp til forventningene når han blir droppet av 2 managere? Selv om det er litt tidlig å si at Moyes har droppet han enda da. Han har jo ikke fått sjansen til å leve opp til forventningene. De gangene han har fått spille har han spilt kant. Og visst faen har vi sett glimt av genialitet. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Alt for tidlig å si noe om Kagawa er "droppet" av Moyes eller ikke enda. Dette er et fair poeng: @DTguardian on Kagawa, by the way, I think they're treating him carefully at moment because he's been all over the place this summer 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Han er (var) god nok for det nest beste laget i Europa, merkelig at han ikke skal være god nok for United (no offense). Alt for tidlig å si noe om Kagawa er "droppet" av Moyes eller ikke enda. Dette er et fair poeng: @DTguardian on Kagawa, by the way, I think they're treating him carefully at moment because he's been all over the place this summer Godt poeng. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Han er (var) god nok for det nest beste laget i Europa, merkelig at han ikke skal være god nok for United (no offense). Ting kan jo selvsagt skje med spillere. Men i dette tilfellet ligger det nok andre grunner bak. Forøvrig greit å behandle han "forsiktig" men så mye "over the place" at han ikke tåler 20 minutter mot Chelsea?? Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Alt for tidlig å si noe om Kagawa er "droppet" av Moyes eller ikke enda. Dette er et fair poeng: @DTguardian on Kagawa, by the way, I think they're treating him carefully at moment because he's been all over the place this summer Det er definitivt et fair poeng, og jeg regner strengt tatt med at Kagawa er på benken av den grunn, men jeg frykter at han blir en kantspiller i år også, så lenge Rooney blir. Og ja, jeg mener Kagawa er et langt bedre valg bak RvP enn Rooney: Da kan vi heller flytte Wayne ned på midten med Carrick og hente inn en ving som eneste kjøp. Aller helst skulle jeg nesten sett Rooney forlate United, fordi han i mine øyne ikke er god nok til å være førstevalg som hverken spiss eller AMC. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Alistair Fergusson @Fergie19752m Re. Fellaini. Looks like the deal is agreed. £20m rising to £24m. Good news. Baines as I said the othe day stays at Goodison. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Herlig satsing av Everton, klarer vel å hente 3-4 Wigan spelerar pga det salget... (Om det er sant sjølvsagt) Endret 27. august 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Herlig satsing av Everton, klarer vel å hente 3-4 Wigan spelerar pga det salget... (Om det er sant sjølvsagt) Hva synes du om Fellaini? God nok for United? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Selvsagt er han god nok - han er jo poor mans Yaya. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Hm, så vi må sørge for å ikke utløse de ekstra millionene så tjente vi faktisk £2M på å ikke kjøpe han allerede før releaseclausen gikk ut. Som sunnmøring er det vel nesten obligatisk å si at jeg liker dette MEEEGET godt. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 27. august 2013 Rapporter Del Skrevet 27. august 2013 Alistair Fergusson @Fergie19752m Re. Fellaini. Looks like the deal is agreed. £20m rising to £24m. Good news. Baines as I said the othe day stays at Goodison. Kjempenyheter om det stemmer! En kongespiller som alle lag vil skjelve i buksa av. Seriøst, jeg er sikkert den personen i Norge som ønsker meg Fellaini til United mest. Nå kan vi i så tilfelle fokusere på å hente en ving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå