Muggkaare Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Det var vel i etterkant, mener jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Var ikke det bare fordi Moyes sa at han var andre valg, etter RVP? Moyes var ikke ansatt i SAF sin siste kamp. Så tviler på at Moyes uttalte seg om slike ting på den tiden Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Moyes var ikke ansatt i SAF sin siste kamp. Så tviler på at Moyes uttalte seg om slike ting på den tiden Det er jeg klar over. Jeg har ikke nevnt noe om SAF sin siste kamp.Jeg bare mener å huske at det var noe drama rundt det der. Mulig det var SAF som uttalte seg om det før han dro også, jeg husker ikke. Husker bare Rooney var lite fornøyd med den uttalelsen om at han var ett andre valg. Trodde det var årsaken til at dette dramaet rundt han startet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Rooney har vel ikke sagt noe offisielt om saken. Det eneste er SAF sin kommentar etter siste kamp forrige sesong, der han sier at Rooney vil bort. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Har Rooney levert inn ein transfer request i år? Nei. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Var ikke det bare fordi Moyes sa at han var andre valg, etter RVP? Les artikkelen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1533521 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 - Tenk på spillernes beste! David Moyes mener Everton-manager Roberto Martinez ikke bør stå i veien for en United-overgang for Marouane Fellaini og Leighton Baines. Bt.no He he, frekkheten selv. Hvis han er så bekymret for spillerene får han by mer en lommerusk , og det kommer fra en Liverpool supporter som ikke blir lei seg hvis Everton hadde blitt svekket. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Nååå.... Eg tenker din objektivitet i denne saken preges mer av dine følelser for United enn for Everton.... Så ikke kom her og piss i min bakgård! 2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Originalartikkelen:http://www1.skysports.com/football/news/11095/8885897/transfer-news-manchester-united-boss-david-moyes-defends-everton-double-bid Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Hva mener du Fellaini og Baines er verdt, AF? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Til sammen? Fellaini mener jeg er verd det der alene. Så seksti mer? Var uansett det jeg ikke hengte meg mest opp i, var at han mente de burde tenke på spillernes beste , når han ikke gjør det selg med Rooney Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Nååå.... Eg tenker din objektivitet i denne saken preges mer av dine følelser for United enn for Everton.... Så ikke kom her og piss i min bakgård! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 "Så seksti mer?" Fellaini verdt £28m og Baines verdt £60m? Hva baserer du "burde tenke på spillernes beste , når han ikke gjør det selg med Rooney"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Baines verdt £60m? £6m kanskje? Hva baserer du "burde tenke på spillernes beste , når han ikke gjør det selg med Rooney"? At det er bedre for Rooney å bli solgt til Chelsea? Han trenger ikke nødvendigvis å vinne mer troféer, men det er helt klart bedre enn å måtte bli tvunget til å spille for en klubb han ikke ønsker å spille for. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Ja, og hvor har Rooney sagt at han ikke vil spille for United? 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Kroner, så 6m gbp Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 £28m er lommerusk, mens £34m er det du syns de er verdt. Fett, mann. Og fortsatt ingen sitater fra Rooney om at han ikke vil spille for Utd? 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Holder meg fortsatt til det rednose sa om han. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 For 60 millioner ekstra kan du erstatte begge to helt fint . Men 60 millioner vel lommerusk for deg. Everton er jo en klubb som driter penger så de greier seg sikkert fint uten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå