Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

<Men SAF har kommet med en uttalelse om at han ønsker å heve tallet på antall innbyttere fra 5 til 7 i PL. Hva sier folket her til det?

Dette er vel noe som ganger de beste klubbene

<Kjedelig med Fletch på banen som vanlig.

Hvordan det?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nåja. Fyren er kaptein for Skotland som er mye nermere vm enn England er. Han har vert hos oss så og si hele karrieren. Han er brite. Noe jeg føler det blir ferre og ferre av. Han er en god stabilisator for midtbanen og er god både offangsivt og defangsivt.

dessverre tror jeg vi kommer til å miste han siden vi ikke finner plass til han på laget.

Lenke til kommentar
Men SAF har kommet med en uttalelse om at han ønsker å heve tallet på antall innbyttere fra 5 til 7 i PL. Hva sier folket her til det?

Selv er jeg meget positiv til dette. Da har man mye større valgmulighet til å bytte inn under kampen og så slipper spillere og få en på trynet når de blir vraket fra troppen.

Ganske enig med deg. Håper dette blir innført så raskt som mulig.

Bekymrer meg litt over avslutningene til Tevez, synes OGS bør ta eit tak der. Treffer ofte rett på keeper virker det som.

Da er vi to! En bedre keeper hadde garantert reddet skuddet hans som gikk i mål i går. Det var bare så vidt keeperen i går ikke tok den. Men skal jo egentlig ikke klage, ballen gikk jo i mål. Jeg mener det var han som avsluttet da Evra gjorde den fantastiske finten/vendingen innenfor 16-meteren til Kiev. Han sentret til Tévez som vendte av en spiller og avsluttet rett på keeper. Til høyre for Tevez var det helt åpent så jeg verken fatter eller begriper hvorfor han avsluttet midt på keeper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

7 innbyttere i PL er jeg absolutt for. Det hadde vært genialt. Gratulerer med John Cofie forresten.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...