Limbeck Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) <Men SAF har kommet med en uttalelse om at han ønsker å heve tallet på antall innbyttere fra 5 til 7 i PL. Hva sier folket her til det? Dette er vel noe som ganger de beste klubbene <Kjedelig med Fletch på banen som vanlig. Hvordan det? Endret 8. november 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fletch tar sjelden initiativ, har heller ikkje noko særlig spisskompetanse. Jobber bra og hardt, og kan glimte til med ein fin pasning her og der. Han er bare average, glad vi har mange forran han som valg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nåja. Fyren er kaptein for Skotland som er mye nermere vm enn England er. Han har vert hos oss så og si hele karrieren. Han er brite. Noe jeg føler det blir ferre og ferre av. Han er en god stabilisator for midtbanen og er god både offangsivt og defangsivt. dessverre tror jeg vi kommer til å miste han siden vi ikke finner plass til han på laget. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Men SAF har kommet med en uttalelse om at han ønsker å heve tallet på antall innbyttere fra 5 til 7 i PL. Hva sier folket her til det?Selv er jeg meget positiv til dette. Da har man mye større valgmulighet til å bytte inn under kampen og så slipper spillere og få en på trynet når de blir vraket fra troppen. Ganske enig med deg. Håper dette blir innført så raskt som mulig. Bekymrer meg litt over avslutningene til Tevez, synes OGS bør ta eit tak der. Treffer ofte rett på keeper virker det som. Da er vi to! En bedre keeper hadde garantert reddet skuddet hans som gikk i mål i går. Det var bare så vidt keeperen i går ikke tok den. Men skal jo egentlig ikke klage, ballen gikk jo i mål. Jeg mener det var han som avsluttet da Evra gjorde den fantastiske finten/vendingen innenfor 16-meteren til Kiev. Han sentret til Tévez som vendte av en spiller og avsluttet rett på keeper. Til høyre for Tevez var det helt åpent så jeg verken fatter eller begriper hvorfor han avsluttet midt på keeper. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Han klarer vel ikke å holde hodet like kaldt som en viss 20legend ville ha gjort. Ikke alle som er like gode foran mål, men tror nok vi vil se en forandring på det i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Han har jo så vidt rekke å blitt varm i trøya jo, er sikker på at vi vil se flere og flere baller treffe nette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) 7 innbyttere i PL er jeg absolutt for. Det hadde vært genialt. Gratulerer med John Cofie forresten. Endret 9. november 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 15 år gammel gutt fra Burnley. Stortalent,. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 15 år gammel gutt fra Burnley. Stortalent,. Som også var ganske nærme en Liverpool-overgang. Huff, trodde Blackburn-kampen var imorra, siden den gikk 16.00, sjekket ikke datoen, men 16.00-kamper på en Søndag for United er ganske unormalt. Lengre å vente.... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Rooney ute i 4 uker.. Komisk disse skadene våre. Link Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nesten en hel lagoppstilling har blitt skadet på en uke, så fucka komisk. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er det mulig! Nå MÅ Saha holde seg skadefri mens Rooney er ute. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nei!! Ah typisk, er jo i storform for tida.. Satser på at Saha holder seg skadefri, hehehehehe.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Rooney ute i 4 uker.. Komisk disse skadene våre. Link *Sensurert* Andre lag kan bare henge seg, skadeproblemene vi ser i år er helt latterlige. Heldigvis er det landskamper. Endret 9. november 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nå begynner dette bare å bli dumt... Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Dette var dårlige nyheter, men Saha og Tevez skal være gode nok spisser til at United bør klare seg bra denne perioden uten Rooney. Så er det bare å håpe at de skjøre bena til Saha holder en stund da... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Utrolig synd...Nå virka det som om Rooney var på vei mot topp form og så skjer dette, huff Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 "Saha går trolig rett inn på laget for vår robuste nummer 10, la oss bare håpe at kjeksbeina til Louis holder." Haha, utrolig bra dem som har skrevet artikkel. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er jo bare en mann som kan motbevise det og det er jo kjeksbeina selv, lå oss håpe at Saha klarer å holde seg skadefri i en hel månde denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå