Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Av de du nevner så eier han ikke teknikk og avslutningsevne. Trenger som regel ikke forsvarsspillere når han har ballen fordi sjansen er større for at han dribler seg selv sidelinjen enn at han scorer.

Han har gjort så mange elendige kamper at det er pinadø på tide at prestasjonene kommer. Noen annen spiller/klubb og han hadde vært solgt for lenge siden.

Endret av Apox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi nå fyren en liten sjanse. Han spiller tross alt fire ulike posisjoner i løpet av en sesong, skulle bare mangle at han svinger enormt i prestasjonene. Syns han fungerte nydelig bak van Persie som SS i dag, er vel den posisjonen han er best i da han ikke er en typisk target man pga. nevnte mangel på teknikk (som forøvrig endte opp med å koste oss et baklengsmål i dag). Spørsmålet er vel bare om ikke Rooney og/eller Kagawa er bedre i denne rollen, og han er definitivt ikke i nærheten av van Persie på spissplass, så han ender nok opp med å bli plassert på en av vingene, og det tror jeg ikke er en rolle han gjør det noe særlig godt i, dessverre.

Lenke til kommentar

Liten sjanse? Du tuller sant?

Er det noe han ikke har hatt mangel på så er det sjanser til å vise seg frem.

Ifjor fikk han én kamp fra start og seks innhopp (hele 210 min) som spiss. Resten av kampene ble han satt til å spisse på andre posisjoner.

Året før startet han 19 kamper med fem innhopp på spiss, bare seks kamper på andre posisjoner. Da hadde han betydelig bedre målsnitt.

Sier seg selv at man ikke kan forvente det samme da.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Rooney er det bare å kvitte seg med asap zulu. Uansett om han bidrar til 2 scoringer eller ikke, så er ikke den holdningen hans sunt for lagmoralen.

Jeg er delvis uenig.

Å ha gnisninger innad i laget har faktisk sjelden vært usunt i vårt lag. Det har faktisk vært tvert om.

Sist Rooney la inn transfer Request vant vi ligaen.

Når Keane ble sparket ut av laget, på høsten 2005, ledet til ligacup og ligatrofe året etter. Samme med RvN som forsvant pga kontroverser med Ronaldo (selvfølgelig andre grunner også).

Når vi har så sterke personligheter som det finnes i MUFC, tror jeg alle vet hvordan di skal drive laget framover, basert på negative eller positive vibber i garderoben.

Lenke til kommentar

De som vil at welbeck skal vekk er rett og slett idioter.

Voksent.

Hvis han ikke viser seg frem mer denne sesongen så bør han forsvinne fra United for godt. Han har begynt godt, men vi får håpe det fortsetter da.

Personlig er jeg iallefall drittlei av å sitte å banne når jeg ser kamper fordi welbeck konstant dribler seg selv og roter bort ballen..

Lenke til kommentar

Klarte seg greit i dag, bortefansen lo nok godt... =)

Sannelig gjorde han det, men både du og jeg vet at Welbecks avslutteregenskaper ikke har vist seg en spissplass verdig før sist lørdag. Fortsetter han slik skal han gjerne spille spiss i hver kamp!

Ellers vil jeg ha Kagawa tilbake fra start mot Chelsea. Han kan bli en essensiell brikke i laget denne sesongen, og jeg vil helst unnslippe Giggs til den kampen. Blir Fellaini klar for United før den tid, kan også Cleverley stå over.

Angående kjøp - jeg har fortsatt troen på to-tre signeringer fra Moyes. Fellaini og en ny kantspiller hadde vært kjempemessig. Fellaini er kanskje ikke verdens raskeste spiller, ei heller den mest kreative. MEN; han er en mann ALLE lag hater å møte. Scorer mye mål, helt vanvittig duellspiller, god å takle, god løpskraft, sterk og en skikkelig hardhaus. Han og Carrick på midten vil gi massevis av offensiv frihet til Kagawa, Van Persie, (Rooney?) og vingene våre. Jeg vil virkelig ha Marouane Fellaini til klubben, kjenner jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det kommer ikke en eneste spiller i verdensklasse så lenge vi ikke sier oss villig til å slå følge med resten av fotball-Europa og innser at en toppspiller i dagens marked gjerne koster £35 millioner og oppover. Se bare på summene Götze, Isco, Illaramendi og James Rodriguez har gått for. I mellomtiden sitter vi og putter inn bud på £25 millioner på Fabregas, som er en av verdens beste midtbanespillere og sitter bare og ser på når den ene spilleren som går for langt under markedsverdi signerer for Bayern.

Man må jo lure på om det er noen plan bak det vi holder på med i det hele tatt. Ved å vente så lenge blir prisen også høyere. Vi sitter med bare dårlige kort på hånda til slutt, når

a) Alle mulighetene har blitt snappet opp av andre klubber.

eller

b) Det er så lite tid igjen av vinduet at selgende klubb kan sette prisen skyhøyt i visshet om at vi må akseptere eller gå tomhendt ut av transfervinduet, som med Liverpool og Andy Carroll.

I tillegg har vi ikke greid å bli kvitt dødkjøtt som Macheda og fuckings Bebe. Hele klubben virker å ha gått i dvale.

Innser at jeg er furten, men man kan ikke miste tidenes beste manager og hente inn en totalt uten erfaring på toppnivå uten at han får litt hjelp i form av bedre spillere, spesielt når laget har så åpenbare mangler som det har per dags dato og rivalene forsterker i øst og vest. Sånn som Tottenham holder på for tiden med forsterkninger i alle lagdeler begynner det å bli en reell fare for fjerdeplass i serien om ikke noe skjer.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...