Tåkefyrste Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Haha, 1 god kamp på snipes så kommer "i told you so" med en gang. Jeg blir ikke fornøyd før han presterer over minst 1 hel sesong. Endret 17. august 2013 av Apox Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Innsatsen idag er bra! Vi kan forbedre oss defensivt, men alt i alt har vi kontroll. Rvp vet vi er god, Welbeck var god idag, og da teller jeg ikke kun med målene. Valencia viste også gamle takter idag, noe jeg er storfornøyd med. Det jeg er mest fornøyd med idag da, det er Rooney! 2 målgivende idag, noe som er bra for selvtillit. Er storfornøyd med at fansen sang Rooney sanger isteden for å bue. Riktignok var det et fåtall som buet, men alt i alt viste bortefansen respekt, noe som er viktig vist vi skal beholde Rooney. Rooney var også en viktig faktor med løpet sitt før sin første målgivende. Løpet hans var rett og slett klasse. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 For en holdning... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Og det er vel knapt nok en spiss som misser på så mange åpenbare sjanser som Danny Welbeck. Komikveld når han får ballen inne i boksen. Klarte seg greit i dag, bortefansen lo nok godt... =) For en holdning... Han ble klippet ned da han tok assist der - og lå vel 1 minutt på bakken før han reiste seg. Endret 17. august 2013 av Sovehest Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Nei, det der er etter rvp sitt andre mål. Ingen jubel, null feiring. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Jupp. Du ser RvP i klynga der. Han var byttet ut når Welbeck puttet sin andre. Ræva av Wayne å være sånn. Det er aldri bra for et lag å ha en sånn type i garderoben. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Men han jublet også på benken på Snipes sitt første mål. Lenke til kommentar
TCKH-no Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Håper Zaha får slippe til den sesongen. Giggs skal vell snart pensjonere seg så gjør ingen ting om Zaha blir litt varm i trøya før han tar over for alvor på venstrekanten Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Hvordan var kampen? Jeg sovnet på sofaen og fikk ikke med meg, men snakket kjapt mer en kompis som er United supporter og han mente det fort kunne ha vært uavgjort , er det sant? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Var en av de kampene hvor Manchester U. Ikke akkurat dominerte banespillet for å si det slik, men er solide defensivt og ta vare på sjansene sine. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 United fortsetter som de slapp i fjor: Veldig effektive foran mål, mens underholdningsverdien ellers er så som så. Men en fin debut for Moyes, der Welbeck overrasker positivt med to mål. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Kunne vært uagjort om van Persie hadde vært bytta mot Torres. Følte det var en "ta-og-føle-på"-kamp til United plutselig leder med 2. Etter det har United kontroll uten å spille ut Swansea. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Jeg er vel ikke den eneste her som fortsatt støtter Rooney etter alt han har gjort for oss? Han gir alt for laget hver eneste kamp. Han legger seg ikke ned, han kjemper og det er det som er viktig! Støtter ham slik som jeg fortsatt støtter Ronaldo. Alle overskriftene i mediene om ham etter kampen er rent bullshit. De gjør alt de kan for å få flere treff. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Før vi fikk to mål på rappen så det mer ut som at Swansea skulle åpne scoringsballet. Hadde det ikke vært for de to kjappe scoringene tror jeg fort vi kunne stått med ett poeng, om ikke null. Synes ikke banespillet i dag var imponerende. Var flere situasjoner som var til å rive seg i håret av, spesielt med Cleverley, som klønet mye med ballen i dag. Med Anderson og Rooney istendenfor Giggs ble plutselig midtbanespillet ekstremt mye bedre. Anderson er så utrolig mye mer dynamisk enn de andre midtbanespillerne våre, og det merkes når han er på banen. Vil se Anderson og Carrick fra start i neste kamp med Kagawa, Rooney og Welbeck back van Persie. Zaha får nok ikke spille fra start før Palace-kampen med tanke på hvor viktige de to neste kampene er og Valencia overbeviste ikke meg i dag. Et par gode involveringer, men mye defensiv jobbing istedenfor å være den bulldozeren som kysser sidelinja som vi er vant til å se. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Støtter Rooney fullt ut selv, til den dagen han faktisk sier han ikke trives og vil vekk. Da sier jeg takk for alt og lykke til videre. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Valencia kunne raskt ha vært utvist etter 12 minutt. Makan til overtenning. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 I den situasjonen hvor Swansea-spilleren løper rett inn i han og detter ned som en våt klut? Michu hadde en som var mye verre enn det uten at dommeren lukta på fløyta engang. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Hvordan var kampen? Jeg sovnet på sofaen og fikk ikke med meg, men snakket kjapt mer en kompis som er United supporter og han mente det fort kunne ha vært uavgjort , er det sant? Blei ikke stillinga 4-1? Er vel ett stykke til uavgjort da *Edit* Så ikke alle innleggene på denne siden. Endret 17. august 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Valencia kunne raskt ha vært utvist etter 12 minutt. Makan til overtenning. Utvist for å kræsje med en annen spiller uten å falle? Tull, burde ikke vært frispark engang. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Haha, 1 god kamp på snipes så kommer "i told you so" med en gang. Jeg blir ikke fornøyd før han presterer over minst 1 hel sesong. Hva er det han ikke har da? Fart? Teknikk? Avslutningsevne? Arbeidskapasitet? Jeg bare spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå