Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener helt seriøst at folk som ikke lenger har tro på Welbeck ikke har peiling på fotball? Welbeck kan være en "late bloomer", men han virker så ufattelig uferdig. Kan aldri tenke meg at han kan bli førstevalg noensinne.

Jeg tror dette blir startoppstillingen i morgen:

-------------- De Gea --------------

Fabio - Vidic - Ferdinand - Evra

-------- Carrick - Anderson -------

Valencia - Welbeck <-> Kagawa

----------------- RvP ----------------

Tror ikke Januzaj får starte. Han har vært fantastisk i pre season, men tror ikke Moyes vil ta noen sjanser i morgen. Jeg føler at kun 3 poeng er godt nok. Vi trenger i tillegg selvtilliten som kommer med et godt resultat videre i de andre kampene. Det blir uansett ikke lett, Swansea kan spille ordentlig fotball.

Forresten. Carrick stod over Englandskampen pga. øyeskade/øyebetennelse(?). Noen som vet om han vil være klar i morgen? Hvis ikke håper jeg Jones starter sammen med Anderson/Cleverley. Krise om Anderson og Clevz får starte sammen. Det fungerer ikke. Da blir det baklengs.

Lenke til kommentar

Prøver meg igjen: Hva tenker folket om Swansea-matchen? Hadde vært litt gøy med Januzaj fra start egentlig. Tror han skulle takla det bra.

Swansea kampen blir spennende. Spent på om spillerne fungerer bedre nå enn i pre-season. Er også spent på lagoppstillingen og en eventuell Rooney.

Adnan fra start kunne vært artig, men tror vi heller skal spille han på hjemmebanen i starten mot lag som Hull og CP. Borte mot Swansea blir nok litt for tøff start for han. Samtidig vil nok Moyes starte med best lag mulig og få en seier. Mener personlig at Adnan ikke er helt der enda.

Lenke til kommentar

Aldri i verden om Adnan starter. Gjetter selv på

De Gea

Jones Ferdinand Vidic Evra

Valencia Carrick Cleverley Giggs

Welbeck

Rvp

Og nevner i samme åndedrag hvor mye det knuser hjertet mitt at ikke Kagawa starter. Håper jeg tar feil. Tviler også på at Anderson starter foran Cleverley eller at Fabio starter foran Jones.

Lenke til kommentar

Støtter niko's oppstilling. Skulle gjerne heller hatt Fabio på back dog. Tror Jones tar den plassen, men jeg syns han er altfor svak i den offensive delen av spillet. Kagawa spiller nok ikke pga mye ferie og lite oppkjøring kombinert med Japan-tur nå i midtuka (?). Mulig det samme gjelder Valencia?

Noen som vet noe om tilstanden til Evans, Carrick og Nani? Ser gjerne alle de tre på banen.

Lenke til kommentar

Aldri i verden om Adnan starter. Gjetter selv på

De Gea

Jones Ferdinand Vidic Evra

Valencia Carrick Cleverley Giggs

Welbeck

Rvp

Og nevner i samme åndedrag hvor mye det knuser hjertet mitt at ikke Kagawa starter. Håper jeg tar feil. Tviler også på at Anderson starter foran Cleverley eller at Fabio starter foran Jones.

Hate to say I told you so. Alle spillere rett 8-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...