^fmj Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 Ikke mange homegrown som er bedre enn Welbeck. Det er ikke et kvalitetstegn. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 Du mener helt seriøst at folk som ikke lenger har tro på Welbeck ikke har peiling på fotball? Welbeck kan være en "late bloomer", men han virker så ufattelig uferdig. Kan aldri tenke meg at han kan bli førstevalg noensinne. Jeg tror dette blir startoppstillingen i morgen: -------------- De Gea -------------- Fabio - Vidic - Ferdinand - Evra -------- Carrick - Anderson ------- Valencia - Welbeck <-> Kagawa ----------------- RvP ---------------- Tror ikke Januzaj får starte. Han har vært fantastisk i pre season, men tror ikke Moyes vil ta noen sjanser i morgen. Jeg føler at kun 3 poeng er godt nok. Vi trenger i tillegg selvtilliten som kommer med et godt resultat videre i de andre kampene. Det blir uansett ikke lett, Swansea kan spille ordentlig fotball. Forresten. Carrick stod over Englandskampen pga. øyeskade/øyebetennelse(?). Noen som vet om han vil være klar i morgen? Hvis ikke håper jeg Jones starter sammen med Anderson/Cleverley. Krise om Anderson og Clevz får starte sammen. Det fungerer ikke. Da blir det baklengs. Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 Prøver meg igjen: Hva tenker folket om Swansea-matchen? Hadde vært litt gøy med Januzaj fra start egentlig. Tror han skulle takla det bra. Swansea kampen blir spennende. Spent på om spillerne fungerer bedre nå enn i pre-season. Er også spent på lagoppstillingen og en eventuell Rooney. Adnan fra start kunne vært artig, men tror vi heller skal spille han på hjemmebanen i starten mot lag som Hull og CP. Borte mot Swansea blir nok litt for tøff start for han. Samtidig vil nok Moyes starte med best lag mulig og få en seier. Mener personlig at Adnan ikke er helt der enda. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 Det er ikke et kvalitetstegn. Om det er et kvalitestegn eller ikke er totalt uinteressant. Hvis folk vil hive Welbeck til helvete, så må de finne en BEDRE homegrown spiller. Lykke til. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 Har vi en kamptråd? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 http://youtu.be/s-qVDP4Tszg Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Nei, ingen kamptråd ennå. Er det noen som har tro på at Januzaj får starte? Personlig ser jeg gjerne at han starter foran Welbeck og Valencia, som er oppstillingen over her. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Aldri i verden om Adnan starter. Gjetter selv på De Gea Jones Ferdinand Vidic Evra Valencia Carrick Cleverley Giggs Welbeck Rvp Og nevner i samme åndedrag hvor mye det knuser hjertet mitt at ikke Kagawa starter. Håper jeg tar feil. Tviler også på at Anderson starter foran Cleverley eller at Fabio starter foran Jones. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Zaha får vel tillit fra start i dag. Endret 17. august 2013 av Cortese Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Støtter niko's oppstilling. Skulle gjerne heller hatt Fabio på back dog. Tror Jones tar den plassen, men jeg syns han er altfor svak i den offensive delen av spillet. Kagawa spiller nok ikke pga mye ferie og lite oppkjøring kombinert med Japan-tur nå i midtuka (?). Mulig det samme gjelder Valencia? Noen som vet noe om tilstanden til Evans, Carrick og Nani? Ser gjerne alle de tre på banen. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Hvor kan man få se PL i Tromsø ? Noen som har en pub å anbefale ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Latias iz back! 5 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Og godt er det! 2 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Og nevner i samme åndedrag hvor mye det knuser hjertet mitt at ikke Kagawa starter. Håper jeg tar feil. Agree. Kanskje den spilleren det snakkes minst om i hele England i forhold til kvalitetene hans. Helt fantastisk fotballspiller, hør på Jürgen Klopp, Moyes. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Benteke, for en mann. Jeg hadde vært rimelig fornøyd med dette overgangsvinduet om vi hadde hentet Benteke og Fellaini. Da kunne Rooney fått dra sin kos, om det er hans inderlige ønske. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Scoret på 2 straffer. Egentlig ikke gjort stort ut av seg.. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Aldri i verden om Adnan starter. Gjetter selv på De Gea Jones Ferdinand Vidic Evra Valencia Carrick Cleverley Giggs Welbeck Rvp Og nevner i samme åndedrag hvor mye det knuser hjertet mitt at ikke Kagawa starter. Håper jeg tar feil. Tviler også på at Anderson starter foran Cleverley eller at Fabio starter foran Jones. Hate to say I told you so. Alle spillere rett 8-) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Welbeck har ikke det som trengs for å spille spiss på toppnivå i Verden. Enkelt og greit. Skjer a? 5 Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Skjer a? Flott hvis Welbeck begynner og score oftere. Endret 17. august 2013 av Rottingflesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå