iniestagram Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Spent på hvor mange sjangser han bommer på i år? For ang. Welbeck er det IKKE noe annet å være spent på... Hvordan folk får for seg at han liksom skal ha blitt en målmaskin og klassespiller i løpet av disse 2 mnd er for meg et mysterium. Jeg må bare le av uvitende folk som deg. Alan Shearer putta lite mål sine 5 første sesonger også. Nå er han tidenes toppscorer i PL. Folk som har fotballforståelse ser enkelt at Welbeck er en god spiller, og jeg tror han ila de neste sesongene kan bli kanskje Uniteds viktigste spiller. Han er et beist når det kommer til styrke og hurtighet, han har brilliant teknikk, han har spilleforståelse. At han har bommet mye ligger nok mer på det mentale planet, men det vil komme seg med årene. Han har selvfølgelig masse å gå på enda, men jeg hater United-fans som hater Welbeck. Her har vi gull fra egen by, så blir han kritisert av egne fans, fordi folk ikke skjønner fotball. Ta en titt på disse videoene, kanskje det kan rette opp enkelte folks inntrykk litt hvertfall. Btw: På 11 starter for møkkalaget England har han 6 mål. Tror ikke det er så mange som kan skilte med den statistikken. Er det en engelsk spiller verden skal se opp for i VM 2014 er det absolutt ikke Rooney, det er Welbeck. Alle involveringer, objektiv video: Alt han gjorde mot Real på Bernabeu, objektiv: http://www.youtube.com/watch?v=kbdKqznTN3g Så avslutter vi med litt snadder: http://www.youtube.com/watch?v=ReP5LbTp7uE Denne spilleren fortjener respekt, ikke hat. 4 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg må bare le av uvitende folk som deg. Alan Shearer putta lite mål sine 5 første sesonger også. Nå er han tidenes toppscorer i PL. Folk som har fotballforståelse ser enkelt at Welbeck er en god spiller, og jeg tror han ila de neste sesongene kan bli kanskje Uniteds viktigste spiller. Han er et beist når det kommer til styrke og hurtighet, han har brilliant teknikk, han har spilleforståelse. At han har bommet mye ligger nok mer på det mentale planet, men det vil komme seg med årene. Han har selvfølgelig masse å gå på enda, men jeg hater United-fans som hater Welbeck. Her har vi gull fra egen by, så blir han kritisert av egne fans, fordi folk ikke skjønner fotball. Ta en titt på disse videoene, kanskje det kan rette opp enkelte folks inntrykk litt hvertfall. Ro ned litt. Welbeck er en knallspiller, men han må komme seg bort fra boksen. Å sammenligne han med Shearer er like dødfødt som det du anklager andre for å være. Jeg elsker drivet hans, og bevegelsene uten ball er world class. Teknikk har han òg. Hadde vært interessant å se han omskolert til ving på fulltid. Men en spydspiss for United blir han ikke. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) 10 år siden denne karen kom utpå i rød trøye, en ren fryd for øyet. Og Bolton fansen sang: ''Who are you'' når han kom innpå. Endret 16. august 2013 av Cortese Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Dagens pressekonferanse er avlyst. Ryktene vil ha det til at det er p.g.a. aktivitetar knytta til ein overgong. Nokon som har høyrt noko meir? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Synd at ikke Djemba-Djemba slo igjennom. Han hadde potensial. Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) *snip* Orker ikke engang å svare på vrøvlet du akkurat presterte å lire fra deg. Så lar jeg heller statistikk telle for seg selv: Apps Goals Career total 139 27 Endret 16. august 2013 av Rottingflesh Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Welbeck er klasse. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Orker ikke engang å svare på vrøvlet du akkurat presterte å lire fra deg. Så lar jeg heller statistikk telle for seg selv: Apps Goals Career total 139 27 Uttaler meg ikke om akkurat welbeck nå. Men sier du at denne statistikken beviser at welbeck aldri blir noe særlig? Har du sett statistikken for Ronaldo sin start i united? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Slenger inn Shearer sin statistikk til han var 23 år: 1988–1992 Southampton 118 (23) Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Uttaler meg ikke om akkurat welbeck nå. Men sier du at denne statistikken beviser at welbeck aldri blir noe særlig? Har du sett statistikken for Ronaldo sin start i united? Welbeck har ikke det som trengs for å spille spiss på toppnivå i Verden. Enkelt og greit. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Han har fotballforståelse, fart, teknikk og fysikk, men mangler alt det der andre? Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Orker ikke sitte her og diskutere personlige meninger med en gjeng tilfeldige folk fra internett. Derav min lave post count:) Jeg har sagt min mening, så vil vel bare tiden vise hvem som har rett. Så kan dere forumkrigere krige videre mot hverandre. Endret 16. august 2013 av Rottingflesh Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Nei, du trenger jo ikke krige du som heldigvis sitter med fasiten til alt. 6 Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Har da vitterlig aldri påstått at jeg har fasiten på noe som helst. Det eneste jeg gjorde var å stille spørsmål ved hvordan folk klarer å se på en Engelskmann som har vært i klubben siden 2007 som spennende. Det er jo Jonass som lirer av seg "fasiten" med både skrytevideoer og lovprisende ord. Enda bedre er det jo at du, som en såkalt "veileder" klarer å tolke "Så får tiden vise" som at jeg mener jeg har fasiten på noe som helst. Please sutt litt mindre lut. Endret 16. august 2013 av Rottingflesh Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Welbeck har ikke det som trengs for å spille spiss på toppnivå i Verden. Enkelt og greit. Høres ut som en påstand synes nå jeg. Kanskje du skal ringe til United å tilby dine tjenester? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg synes han er spennende. Har mindre tro på Macheda, Young og Smalling (!) Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Han har fotballforståelse, fart, teknikk og fysikk, men mangler alt det der andre? Dersom han ikke har avslutningsferdigheter så er han ingen spiss på toppnivå, nei. Og det er vel knapt nok en spiss som misser på så mange åpenbare sjanser som Danny Welbeck. Komikveld når han får ballen inne i boksen. Endret 16. august 2013 av Lime Canes Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Han har fortsatt ferdigheter nok til å spille for United. Han har fotballforståelsen og teknikken til å være en kreativ ving. Det at han ikke kan avslutte gjør han ikke ubrukelig i andre faser av spillet. Uansett, med van Persie, Hernandez og (kanskje) Rooney trenger vi ikke et avslutterfantom til i stallen. Køen er lang på spissplass og veldig kort på vingene, med tanke på hvordan Nani, Valencia og Young holdt på i fjor. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ikke mange homegrown som er bedre enn Welbeck. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg klarte hvertfall å skape en diskusjon her. Når det gjelder Welbeck, vi får vente å se. Jeg har fortsatt lite til overs for United-fans som mener han er for dårlig. Da skjønner de ikke særlig mye fotball. Prøver meg igjen: Hva tenker folket om Swansea-matchen? Hadde vært litt gøy med Januzaj fra start egentlig. Tror han skulle takla det bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå