DJ_Dark Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Welbs putter for England. Hvor kommer dette zup zup-greiene fra? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 jonas: Da er vi enige. Alt jeg har sett av Adnan er krem, og jeg støtter din vurdering (at han er bedre enn både Zaha og Jesse Lingard). Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hvilke tilbud og slikt går dere for når det gjelder tv kamper? Syns det nye til TV2 Premium er helt latterlig, dårligere utvalg til en høyere pris. Kjører kabel-tv så det har jo blodpris. Vil helst ha det på TVen og ikke stream, orker ikke koble HDMI kabel i tven for hver gang. Det finnes ikke en app eller noe for PS3? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hopper på tv2 sumo i år - hadde "borteseier" eller hva det het hos Altibox i fjor, men gidder ikke betale 350-400 kr mnd for en haug med kamper jeg ikke har tid eller ork til å se uansett. Sumo har kampanje nå og koster 299 eller 399 for 3 mnd om du er medlem i supporterklubben. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Gidder ikke iår. Er ikke langt ifra at det er billigere å rusle på puben hver United kamp istedet for. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Fabregas blir igjen nevnt, sammen med Modrci og özil. Alle tre hadde styrket midtbanen vår. Hvor realistisk det er jo en helt annen sak. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Fabregas til £40M nå. Er en "benkis" på Barcelona mer verdt enn Englands beste spiller? Når Carroll koster £15M, Downing kostet £20M, Joe Allen kostet £15M og Chelsea betalte £20M for Lukaku for 2-3 år siden, må Rooney være verdt mer enn £25M. Vi betalte vel rundt £20M for Young, og jeg har heller en uinspirert Rooney på banen i 15 minutt hver kamp enn Young som felles av sin egen skygge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Fabregas benkis begynner vel å bli litt gammel nå? Var ikke han blant de som spilte/startet flest kamper i fjor? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jo, en rask sjekk - han hadde 32 kamper, like mange som Messi. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Skal nevnes at med Neymar inn, så er det muligheter for at han blir en benkis denne sesongen. Det er nok akkurat det som er grunnen til at United prøver såpass mye som det gjør. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liverpool-news/everton-fc-boss-roberto-martinez-5731919 Stemte vist det jeg skrev tidligere. Fellaini klausulen gikk ut ved månedsskiftet . Martinez confirms Fellaini's buy-out clause expired at end of July. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Og takk GUD for det! Dette betyr sannsynligvis at han ikke er i kikkerten for vår del. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg velger å fortsatt håpe på Cesc. Pdd virker det for meg som det ikke er noen andre som er aktuelle. Litt rart at Moyes sier de forhandler med flere spillere. Tror det må være snakk om Ronaldo, Modric og Cesc. Baines og Fellaini tror jeg han evt hopper på som kriseløsninger helt mot slutten av vinduet. Moyes setter hvertfall lista høyt hva gjelder spillerkjøp, det skal han ha. Mulig han har tatt seg vann over hodet dog. Drømmen hadde vært Cesc og Ronaldo inn portene kl. 23.54, 31. aug. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Gi opp Cesc. Han kommer aldri inn på Old Trafford som United spiller uansett. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg liker å gå litt full muppet i overgangsvinduet og heller bli skuffa 1. sep. Det er helt klart at Cesc er usikker på sin Barca-fremtid med alt dette spetakkelet. Dette vet tydeligvis Moyes & Co. da de fortsetter å kjøre på. Uansett er jeg semi-fornøyd med troppen sånn den ser ut, og jeg tror vi vil kjempe om gullet. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hva tenker folket om serieåpninga? Swansea borte blir tøft, ingen tvil om det. Vanligvis ville jeg vært fornøyd med et poeng, men med den harde åpningen vi har på sesongen vil jeg gjerne ha 3 poeng her. Håper på denne lagoppstillinga: DDG Fabio - Rio - Vidic - Evra Carrick - Cleverley/Anderson Valencia/Nani - Kagawa - Welbeck RVP Benk: Lindegaard, Jones, Evans (er han skada?), Zaha, Cleverley/Anderson, Valencia/Nani, Januzaj Tok dette rett fra hodet akkurat, mulig jeg har glemt noen, har jo så jævlig bred tropp. Rooney er glemt litt med vilje. Har troa på at Welbeck og Kagawa kan få sine definitive gjennombrudd i rødt i år. Blir spennende å se. Welbeck har vært strålende i pre-season. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Spent på welbeck jeg også. I tillegg så håper jeg kagawa får lov til å spille bak rvp i år og ikke bare dyttes ut på kant. Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Spent på hvor mange sjangser han bommer på i år? For ang. Welbeck er det IKKE noe annet å være spent på... Hvordan folk får for seg at han liksom skal ha blitt en målmaskin og klassespiller i løpet av disse 2 mnd er for meg et mysterium. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 https://www.youtube.com/watch?v=YVhKLOGcfr0 Klassespiller. Han er best sentralt, men har klart seg greit på kant mange kamper. Nå skal det ikke så mye til for å være bedre på kant enn Nani/Valencia/Young viste sist sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå