Old Game Skrevet 9. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Muriel hadde vært krem, såfremt klubben selger Rooney. Skal være mulig å gå i pluss økonomisk etter et sånt transferscenario også. Fellaini, bahhhhhhhhhasdefgrgreggr. Den følelsen får jeg av "vår" Anderson nå. Engang en av våre kjæledegger niko, jeg skjemmes, men sånn har det nå blitt. Har blitt en negativ turd med åra, noe som i grunn er merkelig ettersom jeg bryr meg 20% av hva jeg engang gjorde. Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Hadde Anderson gått ned 10 kilo hadde han vært knall.. For glad i sjokkis! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Sovehest: Fellaini som osm?! Argh. Jotun: God nok for Utd basert på hva? Forrige sesong (som var delvis basert på hype etter "flying-start")? Oppriktig spørsmål. I mine øyne er han ikke nær "wannabe-best-i-europa" nivået Utd prøver å holde. Og som du nevner, halvveis ufyselig fyr. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 God nok som i at han hadde hevet midtbanen vår. Eneste eg kan uttale meg om fellaini egentlig. Om han hadde holdt Europa nivå med "bedre spillere" rundt seg er vanskelig å si. Eg ser stort sett united kamper, sjeldent andre, så kun basert på de kampene. Og der var han tidvis ekkelt god. Men kan jo selvsagt være like mye United sin midtbane som fikk et av sine sedvanlige drypp.... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Fellaini hadde vært en god squad spiller. Litt som Fletcher før perioden han gikk bananas og ble virkelig klasse. Men ikke faen om han er noen drømmesignering akkurat. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Det største problemet med å signere Fellaini i mine øyne er at vi går fra å signere en spiller som står for ballsikker og attraktiv fotball til å satse på å vinne 1-0 på et cornermål etter en rekke albuer og fem gule kort per kamp. Fellaini er et skritt fremover i den forstand at han forbedrer midtbanen vår, men ikke et skritt i riktig retning i forhold til filosofien jeg vil at United skal spille etter. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Bare slapp av. Dette er Anderson sin sesong. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Det største problemet med å signere Fellaini i mine øyne er at vi går fra å signere en spiller som står for ballsikker og attraktiv fotball til å satse på å vinne 1-0 på et cornermål etter en rekke albuer og fem gule kort per kamp. Fellaini er et skritt fremover i den forstand at han forbedrer midtbanen vår, men ikke et skritt i riktig retning i forhold til filosofien jeg vil at United skal spille etter. Der er vi enige. Han forsterker laget, men ikke like mye eller på den måten vi ønsker. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Januzaj er et jævla godt talent! Han kan fint klare å spille noen kamper i PL mot de svakeste lagene. Endret 9. august 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Januzaj er krem. Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 9. august 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Dette overgangsvinduet er litt som en tur på byen; du kommer til utestedet i dine nyeste, fresheste klær og føler deg uovervinnelig. Klokken går, men du stresser ikke. Du vet at du kan velge og vrake blant alle jentene på hele stedet så du slapper av i hjørnet med en øl. Du ser ei kjempeflott ei der borte på gulvet, du beveger deg bort og prøver å snakke med henne. Alt går bra, og kompisene dine ser ut til å være sikre på at du har landet hun før hun plutselig går til han der bole-fyren i wifebeater med tribal ved bardisken. Jaja, sånt skjer. Du er skuffet, men vet at det er haugevis hvor hun kom fra. Klokken er nå blitt halv 2 og du har ennå ikke landet noen, selv om det er potensielle kandidater overalt. Enkelte av kompisene dine har nå plukket opp noen, til og med han nye italienske fyren har plukket med seg flere jenter! Etterhvert som tiden går blir du litt nervøs. Er ikke klærne dine like bra som du trodde? De var jo dyre! Det samme var etterbarberingsvannet! Klokken er nå halv 3, utestedet stenger og du lusker hjem sammen med Rita, hun litt høye og litt vel bredskuldrede som tross alt er bedre enn ingenting, men langt ifra noen liten og nett modell. 13 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Og i tillegg er a alt for dyr..... 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 Er ikke det historien til han som trener Crystal Palace? Holloway? 1 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. august 2013 Rapporter Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Endret 10. august 2013 av Tafsen 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. august 2013 Rapporter Del Skrevet 11. august 2013 http://m.db.no/2013/08/11/sport/fotball/premier_league/manchester_united/liverpool/28639753/ United og Liverpool eiere inngått pakt om å ikke selge Rooney og Suarez til PL konkurrenter. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. august 2013 Rapporter Del Skrevet 11. august 2013 Ingen kamptråd, ingen kagawa, ingen adnan... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. august 2013 Rapporter Del Skrevet 11. august 2013 Uffda. RvP! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. august 2013 Rapporter Del Skrevet 11. august 2013 Giggs på midtbanen, Persie vet hvor målet står. Lite har forandret seg siden sist sesong ser jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå