Nutjob Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nice! Fikk selfølgelig ikke sett kampen i dag noen som har link til målene? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Syntes Ronaldo spiller bra jeg. Han har kansje ikke vært like heldig med finter og slikt som i fjor, men det skyldes vel at flere har fått øyne opp for hvor god han er. Personlig fikk jeg gåsehud et par ganger når han prøvde finter og slikt i dag, han gjør det med hele sitt hjerte å blir like forbanna hver gang han ikke klarer det. Er enig i at Rooney har vært bedre i år, håper den trenden fortsetter Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Syntes Ronaldo spiller bra jeg. Han har kansje ikke vært like heldig med finter og slikt som i fjor, men det skyldes vel at flere har fått øyne opp for hvor god han er. Personlig fikk jeg gåsehud et par ganger når han prøvde finter og slikt i dag, han gjør det med hele sitt hjerte å blir like forbanna hver gang han ikke klarer det. Er enig i at Rooney har vært bedre i år, håper den trenden fortsetter Akkurat det jeg prøver å få frem som jeg sier om Ronaldo. Han gjør alt for mye av det samme hele tiden, og motstanderne skjønner det da. Han kan jo bare bruke farta si å gå forbi dem, for det greier han og jeg tror uansett han har mulighet for å bli verdens beste spiller som blir kåret i denne mnd! (?) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Nydelig kamp. Fire mål og ingen baklengs, fikk luftet mange spillere med lite spilletid. Pique med første mål for oss, og videre fra gruppespillet. Jeg har egentlig ikke noe negativt å si. Flott kamp. Carrick er tilbake og det er så viktig nå som Scholes er ute. Endret 7. november 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Burde ha scoret minst 2-3 mål til. Jeg har klagd på at Tevez og Rooney trenger å bli mer effektive, det vises idag, Tevez bruker for lang tid, burde scoret 2 til, Rooney er for uegoistisk. Men viser styrke, kjører kampen på halvgir og vinner lett 4-0 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) @ Raste Han har noen finter som går igjen, og roter seg til tider opp i problemer, men helhetlig syntes jeg han gjør en god jobb. Han prøver stadig vekk nye finter og lykkes ikke så mye som i fjord, det kan jeg være enig i. Endret 7. november 2007 av DeeCoo Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Men øvelse gjør mester, om noen år så har han sikkert lært nye finter og kan dem bedre Nå kan vi se frem til kampen mot Blackburn på Søndag! Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nå kan vi se frem til kampen mot Blackburn på Søndag! Gleder meg alerede Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noe sted jeg kan se målene? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noe sted jeg kan se målene? Nyheten og sporten 23.40 på tv2. Forresten Mr.SS, det er ikke noe vits å få med seg. Ikke noe stort Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Greit å følge med på laget som skal nå CL-finalen syns jeg da . Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Greit å følge med på laget som skal nå CL-finalen syns jeg da . Da er dette tråden for deg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=815477 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Laget som så vidt greide uavgjort mot Manchester United på overtid? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er vel bare å avslutte disse gruppene nå og la de som er videre få gjøre opp? Laget som så vidt greide uavgjort mot Manchester United på overtid? ....på flyplassen Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Heilt grei kamp. Og at vi då vinner med fire mål er jo bra. Syns det er langt fra det beste vi har prestert og eg syns vi kunne spesielt Tevez burde putta minst en til. God kamp av Pique, fint at han får spele litt. Syns dessverre at Fletch ikkje gjer det spesielt bra. Endel rot, for det meste bra defansivt, men det skjedde lite framover. Ronaldo gjer enkelte ting veldig bra, har nokre finter som ikkje fungerer heilt, men ok innsats. Roon gjer det bra og burde hatt minst ei målgivande til mtp når Tevez bruker for lang tid. Kunne tenkt meg å sett Anderson i denne kampen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hva er det som skjer med pollen på united.no da? Dobbelt så mange stemmer som sier at Kiev vinner i kveld? Finnes det så mange Kiev fans i norge da? Det er en bug i pollen, slik at èn bruker kan avgi flere stemmer. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Noen som ikke hadde noe å gjøre i går kveld da. Men SAF har kommet med en uttalelse om at han ønsker å heve tallet på antall innbyttere fra 5 til 7 i PL. Hva sier folket her til det? Selv er jeg meget positiv til dette. Da har man mye større valgmulighet til å bytte inn under kampen og så slipper spillere og få en på trynet når de blir vraket fra troppen. Og så får jo United visst fram troppen sin enda bedre da. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ser ingen problemer med at man øker antallet innbyttere. Eneste er at det kanskje blir dårlig med plass på benken:) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Man tåler vell litt intimitet Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 :!: Ser ingen problemer med å øke antall innbyttere. Trur nok dette skjer viss majoriteten av klubben i ligaen stemmer for. Kanskje allerede til neste sesong? Kampen var grei den, viktig erfaring for ein del spillere som Simpson, Pique, Evans, Thomaz. Kjedelig med Fletch på banen som vanlig. Bekymrer meg litt over avslutningene til Tevez, synes OGS bør ta eit tak der. Treffer ofte rett på keeper virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå