Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes Ronaldo spiller bra jeg. Han har kansje ikke vært like heldig med finter og slikt som i fjor, men det skyldes vel at flere har fått øyne opp for hvor god han er. Personlig fikk jeg gåsehud et par ganger når han prøvde finter og slikt i dag, han gjør det med hele sitt hjerte å blir like forbanna hver gang han ikke klarer det.

:love:

Er enig i at Rooney har vært bedre i år, håper den trenden fortsetter :)

Lenke til kommentar
Syntes Ronaldo spiller bra jeg. Han har kansje ikke vært like heldig med finter og slikt som i fjor, men det skyldes vel at flere har fått øyne opp for hvor god han er. Personlig fikk jeg gåsehud et par ganger når han prøvde finter og slikt i dag, han gjør det med hele sitt hjerte å blir like forbanna hver gang han ikke klarer det.

:love:

Er enig i at Rooney har vært bedre i år, håper den trenden fortsetter :)

Akkurat det jeg prøver å få frem som jeg sier om Ronaldo.

Han gjør alt for mye av det samme hele tiden, og motstanderne skjønner det da.

Han kan jo bare bruke farta si å gå forbi dem, for det greier han og jeg tror uansett han har mulighet for å bli verdens beste spiller som blir kåret i denne mnd! (?)

Lenke til kommentar

Nydelig kamp. Fire mål og ingen baklengs, fikk luftet mange spillere med lite spilletid. Pique med første mål for oss, og videre fra gruppespillet. Jeg har egentlig ikke noe negativt å si. Flott kamp.

Carrick er tilbake og det er så viktig nå som Scholes er ute.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Heilt grei kamp. Og at vi då vinner med fire mål er jo bra. Syns det er langt fra det beste vi har prestert og eg syns vi kunne spesielt Tevez burde putta minst en til. God kamp av Pique, fint at han får spele litt. Syns dessverre at Fletch ikkje gjer det spesielt bra. Endel rot, for det meste bra defansivt, men det skjedde lite framover.

Ronaldo gjer enkelte ting veldig bra, har nokre finter som ikkje fungerer heilt, men ok innsats. Roon gjer det bra og burde hatt minst ei målgivande til mtp når Tevez bruker for lang tid.

Kunne tenkt meg å sett Anderson i denne kampen.

Lenke til kommentar

Noen som ikke hadde noe å gjøre i går kveld da. :p

Men SAF har kommet med en uttalelse om at han ønsker å heve tallet på antall innbyttere fra 5 til 7 i PL. Hva sier folket her til det?

Selv er jeg meget positiv til dette. Da har man mye større valgmulighet til å bytte inn under kampen og så slipper spillere og få en på trynet når de blir vraket fra troppen.

Og så får jo United visst fram troppen sin enda bedre da. :devil:

Lenke til kommentar

:!: Ser ingen problemer med å øke antall innbyttere. Trur nok dette skjer viss majoriteten av klubben i ligaen stemmer for. Kanskje allerede til neste sesong? Kampen var grei den, viktig erfaring for ein del spillere som Simpson, Pique, Evans, Thomaz. Kjedelig med Fletch på banen som vanlig. Bekymrer meg litt over avslutningene til Tevez, synes OGS bør ta eit tak der. Treffer ofte rett på keeper virker det som.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...