NightKeeper Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Faenmeg skjerpings i forsvaret i andre nå. Frykter uavgjort. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jadda!! Mål av solskjær. Som bestillt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 20LEGEND! Gedigene sjanser i annen omgang, vi burde ha avgjort dette, og ikke holde meg på pinebenken, as usual... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jaaaa... Konge! Sunny saves the day Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Dette smakte godt! Celtic er definitivt et bra lag. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Dette smakte godt altså! Ble visst vanskeligere enn først antatt, men gud ameg vi dro det i land ja! Sier bare : Hyll 20LEGEND! Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Må innrømme at denne kampen var litt nifs, vi kunne lett tapt :S Derfor er det så bare å ha en nr. 20 :D Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Solskjær fortjente virkelig det målet Men er jeg den eneste som lagt merke til at Saha endelig har funnet goo formen, og ser ut til å bli en suksess i år ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Men er jeg den eneste som lagt merke til at Saha endelig har funnet goo formen, og ser ut til å bli en suksess i år ? 6860864[/snapback] Saha hadde ein god kamp. Fortsett han sånn kan dette bli ein svært god sesong. Får håpe Rooney fin scoringsformen og. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hvis folk i tillegg begynner å sentre ballen litt oftere kan dette bli riktig så bra Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Var eg den einaste som savna Ronaldo på høgrekanten på onsdag? Fletch gjor ikkje akkurat så mykje bra denne gongen heller.. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Synes faktisk Fletcher gjorde sakene sine bra denne gangen. Men han trekker litt lett inn mot midten når han spiller kant. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Fletcher hører ikke hjemme på united.. Han er, etter min mening, ikke god nok!! Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Tja.. Kan være litt enig der, men han har gjort noen bra ting. Var det ikke han som avgjorde eine kampen mot Chelsea sist sesong? Man Utd vant 1-0 etter heading av Fletcher? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Tja.. Kan være litt enig der, men han har gjort noen bra ting. Var det ikke han som avgjorde eine kampen mot Chelsea sist sesong? Man Utd vant 1-0 etter heading av Fletcher? 6876523[/snapback] Wow... en bra ting. Hva med de andre på laget? Kan finne vel 11 stykker som har flere bragder en Fletch. Lenke til kommentar
Kirkbakk Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Var eg den einaste som savna Ronaldo på høgrekanten på onsdag? Fletch gjor ikkje akkurat så mykje bra denne gongen heller.. 6864133[/snapback] Ronaldo hadde karantene fra ifjor, er litt usikker på om han også må stå over neste.. Men det viktigste er jo at han er tilbake mot Arsenal!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Fletch er en grei squad-player, som er fin å ha i laget... Kamp i morra, mot Arsenal. Tror vi vinner, tar gjerne en reprise fra fjoråret med 2-0. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Var eg den einaste som savna Ronaldo på høgrekanten på onsdag? Fletch gjor ikkje akkurat så mykje bra denne gongen heller.. 6864133[/snapback] Ronaldo hadde karantene fra ifjor, er litt usikker på om han også må stå over neste.. Men det viktigste er jo at han er tilbake mot Arsenal!! 6877149[/snapback] Ron fekk 1 kamp suspensjon pga. "gesten" han gjorde mot Benfica fansen. Er tilbake til neste kamp i CL, heldigvis! Endret 16. september 2006 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Fletch er en grei squad-player, som er fin å ha i laget... Kamp i morra, mot Arsenal. Tror vi vinner, tar gjerne en reprise fra fjoråret med 2-0. 6877150[/snapback] Nåja... Kanskje Ole starter på høgrekant imorga? Hadde jo stort hell i den posisjonen før han blei skada. Har ein bra pasningsfot. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Denne kampen skal United egentlig kunne vinne ganske greit. Men selvfølgelig, jeg frykter poengtap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå