olehenri Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Nei men på manutd.com, 60,- Eller svensk tv6 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Jupp, fant stream. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 ahahaha ser vi blir linka til Osman på div nettsteder. Kommer det et seriøst rykte om HAN, da gidder jeg ikke se fotball denne sesongen. Da foretrekker jeg NRK p1 og kristenradio 3 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Kommer det et seriøst rykte om HAN, da gidder jeg ikke se fotball denne sesongen. Om vi kjøper han eller ei har ikke noe å si? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Åfyttihelvete, så tungt å se United nå. Pre-season tatt i betraktning, aldri sett så genuint dårlig innsats noen gang. Disse 90' mot AIK var helt forferdelig. Vår soon-to-be 40 år gamle kantspiller er sammen med fuckings ANDERSON den eneste som tilsynelatende ikke har kols utpå der. Henriquez er ikke en spiller som skal spille a-lagsfotball uansett (forhåpentligvis), men OK prestasjon/goal. RvP får Kenwyne Jones til å se ut som en målmaskin. Og hvorfor i alle dager spiller Bebe? Og enda verre; hvorfor var han, i de 15 minuttene han spilte, en av de eneste på laget som fikk til noesomhelst? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Likte det jeg så av Henriquez, flott mål, men han ble ikke spilt i posisjonen sin. Tenk hva han kunne utrettet hvis Wigan f.eks. hadde lånt ham ifjor. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Hva er det som skjer med United ? Kan ikke huske å sett en så dårlig rekke med preseason kamper en i år. Er også slutt på Fergietime* *ta viktige tre poeng i slutten/overtiden. Stilte ikke akkurat med bare reserver mot AIK(!!!). Endret 6. august 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Preseason har da alltid vært latterlig dårlig av united? 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Ikke med "toppa" lag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Artur Petrosyan @arturpetrosyan 19m You have to feel for Rene Meulensteen. He'll be no longer #Anzhi manager by tomorrow. Moved aside just 16 days after appointing. Hva er greia her? Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 – Det kan jeg ikke si noe om, svarte Moyes på spørsmål om Manchester United lagt inn et nytt bud Fabregas. Er det bare meg eller er det litt underlig at han ikke kan si noe om dette når United har bekreftet de to tidligere budene på Fabregas? – Det vil komme noen nye hit. Det vil det gjøre, konstaterte den nye Manchester United-manageren. Spennende! Så lenge det ikke er en haug med middelmådige Evertonspillere. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Vi spiller dårlig preseason mer ganger enn vi spiller bra, og sesongene etter sier sitt. SHUT IT! Nå skriver mirror at Moyes har budt 23,5 mill for Fellaini... NEI! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Liker ikke fellaini. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Slapp av, AllFather, Man Utd vinner serien igjen. Endret 6. august 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Så god som du var til å tippe sist sesong antar jeg du har satt hus og alt du eier på det tipset? Gir vel opp mot 4 i odds. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Jeg tippet før foregående sesong at Man Utd kom til å vinne serien, jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Vi får se i Mai. Lenke til kommentar
Populært innlegg Old Game Skrevet 7. august 2013 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 No shit sherlock. 24 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Fra Thiago til Cesc til Fellaini.... Hvem er nestemann på lista, Morten Berre? Rart at Moyes sa "vi kommer til å signere spillere", altså flertall, når vi ikke er i nærleiken av å signere Jack Shit! 1 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Har en sterk følelse på at det blir Osman, Gibson og Anichebe (om Rooney drar). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå