G27 Skrevet 1. august 2013 Rapporter Del Skrevet 1. august 2013 Ekstremt overvurdert spiller, er dårligere enn Cabaye. Blir direkte forbanna om det der er sant. Du kødder nå sant? Marchisio er riktig nok ikke den spilleren som slår lange pasninger slik som Scholes gjorde, men han er definitivt en svært god box2box spiller med både kreative ferdigheter, kvikk i bena over korte distanser og han har masse arbeidskapasitet både fremover og hjemover. 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 1. august 2013 Rapporter Del Skrevet 1. august 2013 Jejeje, Marchisio skjer ikke uansett. Signerer han for United skal jeg spise sokka mine. Mye større sjans for at Cesc kommer. Jeg har aldri i mitt liv vært så spent før en sesong som det jeg er nå. For aller første gang her på jord skal jeg oppleve en ny manager for United. Vi får håpe det blir 25 nye suksessfulle år under DM. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 http://www.nettavisen.no/m/?articleId=3657639 Hadde ikke vært feil Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 http://www.nettavise...ticleId=3657639 Hadde ikke vært feil Faen så lei av det der, en dag står det han vil til England og en dag står det han vil bli I Real, selv sitter han nok å ler av avisene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 For å være ærlig tror jeg det ligger noe i det. Alle vet at han har lagt igjen en del av hjertet sitt i United, og at Real er så desperate etter Bale, virker for meg litt spesielt. Når de egentlig trenger en regn spiss om de skal kjøpe noe nå. Så jeg ser igrunn for meg at Bale erstatter Ronaldo evt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 Ikke umulig at det finnes en avtale mellom real og united som baserer seg på at bale må komme først. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Synes ikke det virker usannsynlig at RM er så desperate etter bale fordi CR7 vil til United. Men synes det virker rart at dimaria, conentrao og morata skal vekk i tillegg til CR7 for en spiller. Spurs burde hoppe på denne avtalen hvis det er hold i ryktene. Endret 2. august 2013 av Hansoen Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 http://touch.vg.no/article.php?artid=10105781 Har det vært noe snakk om zlatan til oss? Hadde digget det. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 Synes ikke det virker usannsynlig at RM er så desperate etter bale fordi CR7 vil til United. Men synes det virker rart at dimaria, conentrao og morata skal vekk i tillegg til CR7 for en spiller. Spurs burde hoppe på denne avtalen hvis det er hold i ryktene. Det har vel aldri vært snakk om at alle de skal til spurs. Det har vært nevnt flere navn, men maks 2 i samme avtale. Og de er visstnok bare interessert i Morata. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 Etter at Soldado er i havn? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 Det har vel aldri vært snakk om at alle de skal til spurs. Det har vært nevnt flere navn, men maks 2 i samme avtale. Og de er visstnok bare interessert i Morata. http://www.nettavisen.no/m/?articleId=3657287 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 Gamlefar er lagt inn på sykehus, de er vist ikke sikker på når han blir frisk igjen (hoften står det enkelte steder). Satse på at det ikke blir som min morfar, pensjonerte seg frisk som en frisk, og daua et år etterpå Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 Det er ein planlagt hofteopperasjon. Er berre avisene som spinner på overskriftene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=article&articleId=4097838 Har dere trua på Ronaldo? Jeg tror faktisk det kan være noe i det. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Jeg har hatt troa siden de første ryktene. Og når RM er så desperate for bale, kan det være noe i det. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Absolutt. Om Ronaldo skal komme tilbake og redde dere fra å få en krise-sesong, kjenner jeg at jeg blir litt grinete igrunn Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Nekter å tillate meg selv for et eneste sekund å tro på ryktene om Ronaldo til Old Trafford, selv om det gir mening hvis/ettersom Bale stikker til RM for prisen av et lite lands BNP. Hvis det mot all formodning skulle skje, så blir jeg verdens gladeste mann, hvis ikke, "ja, skjønte jeg det ikke." 3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Sies at United kommer til å gå for Schweinsteiger isteden for å legge inn et tredje bud på Fabregas. Hva er det vi suller med? Helvete. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Du må seriøst slutte å lese rykteflommen i silly season som direkte fakta fra verden.. Å bli irritert på klubben basert på noe du leser fra Silly Season hjelper lite. 9 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Helt korrekt, Alastor. Men vi suller likevel. Ikke på grunn av ovennevnte rykter, men fordi vi ikke har signert noen spillere enda. Burde hatt på plass én eller to nye klassespillere nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå