Alt-Ctrl Skrevet 29. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2013 Jepp, må dessverre innse at vi går inn i nok en sesong med sirkus Rooney. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2013 Fra Twitter, om det er 100% vanntett skal eg ikke påstå. At Nani signerer en kontrakt verdt ~£60k i året når han allerede sitter på £90k (iflg. ganske mange kilder) virker litt spesielt. Ryktene ellers går heller på at han ønsker en kontrakt på minst £130k, helst £180k. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Håper virkelig at Nani signerer ny kontrakt, kommer opp i toppform og holder seg der. Men ja, når det gjelder lønnskravene hans er det no-no foreløpig. Ikke dessert før middag. Endret 29. juli 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2013 Hm. Mister vi Januzaj også til Juventus nå gir jeg opp. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 Hm. Mister vi Januzaj også til Juventus nå gir jeg opp. Han har uttalt seg på United.no at han stor trives i United, og at han ønsker og kjempe om en plass på laget Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 United og Arsenal er to stusselige klubber, behandler fansen sin som dritt. Håver inn penger men handler inn spillere til firstprice priser, om i det hele tatt. Har jo noe i frysa! (Type unge "talenter" eller Anderson) Hjelper lite at naboene griller indrefilet og at lukta broderer seg rett inn i stua vår. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 United og Arsenal er to stusselige klubber, behandler fansen sin som dritt. Håver inn penger men handler inn spillere til firstprice priser, om i det hele tatt. Har jo noe i frysa! (Type unge "talenter" eller Anderson) Hjelper lite at naboene griller indrefilet og at lukta broderer seg rett inn i stua vår. Arsenal er milevis verre enn United, men point = taken. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 United driver en sunn og fornuftig økonomi, og vinner serien så og si hvert eneste år. Skjønner ikke hva folk klager over. Og nei, det blir nok ikke noe annerledes med Moyes, verken når det gjelder det økonomiske eller tittelmessig (I hope). Laget pdd mangler kanskje en sentral eller en ving, men fortsatt har vi klassespillere i alle andre posisjoner. Vi har best forsvar i ligaen, vi har gode vinger i Valencia, Nani, Zaha etc. Carrick på midten. Vi har en Kagawa som kommer til å stråle i år, bak en målsulten RvP. I tillegg har vi et lass med unge spillere som stadig blir bedre. Calm the fuck down, begynner å se meg lei på sutrete United-fans. 3 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Har også stor tro på Moyes, men hvis han tar en "Vi har en god nok stall" eller " Jeg har tro på laget " og ikke kjøper en midtbanespiller, blir jeg veldig bekymret. Hvis vi derimot henter en midtbanespiller, tror jeg laget er mer enn godt nok til å vinne serien. Det blir også spennende og se hvordan Moyes reagerer på et eventuelt salg av Rooney. Er RVP, Welbeck og Chica godt nok? Endret 30. juli 2013 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 Ja, det trengs en midtbanespiller, men det hadde nok ikke gått helt skeis uten heller. Om det så kun blir Fellaini blir jeg fornøyd. Klarer ikke se for meg at Cesc eller Modric kommer, selv om jeg håper. Personlig tror jeg Rooney blir solgt, og jeg mener han ikke trengs å erstattes akkurat nå. Moyes vil nok bruke 1 spiss for det meste og da er de 3 du nevner god nok dekning. I tillegg vil det åpne for mer fast bruk av Kagawa i 10'er-rollen, samt åpne for muligheter for vår lille magiker som har prestert godt i pre-season (mot ræva lag selvsagt, men dog). Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 skjønner ikke at de ikke bruker penger når de først har de. Hvis ikke de blir brukt går de rett i lommene på eierne som tar ut alt og/eller sitter klubben i gigantisk gjeld igjen. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Ifølge Casetta dello Sport har vi et bud inne på Marchisio på 30 mill euro. Har ikke peiling på hvem det er, annet enn at han spiller for Juve. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Ifølge Casetta dello Sport har vi et bud inne på Marchisio på 30 mill euro. Har ikke peiling på hvem det er, annet enn at han spiller for Juve. Vi har vel vært linket med han siden 2011 omtrent. Er landslagsspiller, og er visstnok veldig god. Så kan være en løsning på vårt "midtbaneproblem" Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Ekstremt overvurdert spiller, er dårligere enn Cabaye. Blir direkte forbanna om det der er sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 30 mill euro. Håper det stemmer. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Det er riktignok ikke de mest troverdige kildene. Jeg har kun kjennskap til fyren fra FM og der er han ganske heftig, hehe. Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Vil heller si han er undervurdert. Nydelig spiller som hadde vært ett kupp. Men begynner han ikke å dra på årene? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 27 år, ikke akkurat eldgammel. Men langt i fra et førstevalg. Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 27 ja.. Meget god spiller og kan sikkert prestere 5 år til. Er mer lysten på han enn Fellaini Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå