JokerN_ Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Kjempebra ting å si. "Vi har £100 millioner pund som vi akter å bruke!" Det gir mye rom for forhandlinger... Finnes ikke en manager i verden som er så dum i hodet. Vel, nå er jo dette bare medie preik da. Han har nok aldri sagt det. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Skal nå aldri si aldri. fyren har aldri hatt tilgang til penger før. alt i Everton var på avbetaling. de betaler vel fortsatt på Fellaini. tusen lette avdrag kroner...... så at han har sagt hvor mye penger han kan bruke er ikke helt usannsynlig Endret 20. juli 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Man Utd har vist lagt inn et nytt bud på Fabregas på 30 millioner pund + add ons. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 ESPN FC @ESPNFC BREAKING NEWS: Manchester United reportedly make new bid of £30m plus add-ons for Barcelona midfielder Cesc Fabregas. #mufc #FCBarcelona 30 minutes ago Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 http://www.united.no/nyhetsarkiv/nytt-bud-pa-fabregas/ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Vel, nå er jo dette bare medie preik da. Han har nok aldri sagt det. Nettopp. Han er jo som sagt ikke så dum i hodet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Det andremålet til Lingard i dag var bra smud! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Fint plassert, men han får ikkje So lang tid i PL. Adnan gjer meg broner btw. Kva er favoritt posisjonen hans? Kan han spele ved sida av Carrick på midten? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Synes keeperen til motstanderen kunne gjort en mye bedre jobb på flere av målene. Men bra at de får scoring, spesielt Wellbeck. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Adnan er vel egentlig en hengende spiss, men der er det alt stor konkurranse av rooney og kagawa. Tror nok han hadde hatt større sjangsen til og spille seg inn på en av vingene eller sentralt med Carick. Så det blir spennende og se hva som skjer og hvilke posisjoner de får spille i Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Er det andre enn meg som synest heile denne Fabregas sagaen er litt merkeleg? Kvifor skulle Barcelona selge den midtbanespelaren som starta flest kampar forige sesong? Og kvifor skulle Fabregas forlate drømmeklubben sin? Overgongen virker lite sansynleg, men eg hadde ikkje sagt nei takk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Er det andre enn meg som synest heile denne Fabregas sagaen er litt merkeleg? Kvifor skulle Barcelona selge den midtbanespelaren som starta flest kampar forige sesong? Og kvifor skulle Fabregas forlate drømmeklubben sin? Overgongen virker lite sansynleg, men eg hadde ikkje sagt nei takk. Penger > alt Dersom det stemmer at United vil betale Cesc 200k pund i uka så skjønner jeg det jo. Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Sier ikke nei til Fabregas, men tror nok det går i dass hele greia! Ender vel med et panikk kjøp i slutten av august av Osman eller noe sånt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Sier ikke nei takk jeg heller. Men han er tross alt ikke i nærheten av førstevalg for Barca, er vel knapt andrevalg der i gården. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Shit, slo meg nettopp at Kagawa kun er 24 år. Tipper U25 laget vårt kunne kommet på top 5 i ligaen. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Et andre bud på Cesc bekreftet av Moyes. Kan det virkelig være mulighet for en transfer? Byr vi 2 ganger hvis det ikke er sjanse? Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Fabregas er en spiller som hadde forsterket omtrent hver eneste storlag, så å få han til oss ville vært supert! Det av vi i tillegg legger inn enda et bud ser jeg på som positiv ting med tanke på at da burde det være en realistisk mulighet for oss å få han, men forholder meg kanskje rolig til han eventuelt blir bekreftet United spiller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Et andre bud på Cesc bekreftet av Moyes. Kan det virkelig være mulighet for en transfer? Byr vi 2 ganger hvis det ikke er sjanse? Må ikke Barcelona godkjenne budet før dere får lov å høre om Cesc er interessert? Kan jo være at Barcelona godtar budet, men Cecs er mer "United? Nei ellers takk." Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hvordan skal Barca kunne kontrollere en slik ting? Manageren hans kan da gi united informasjonen de evt. skulle trenge uten at de snakker med Cesc. Den regelen om å snakke med spilleren handler da kun om kontraktsinngåelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå