Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Adnan er vel egentlig en hengende spiss, men der er det alt stor konkurranse av rooney og kagawa. Tror nok han hadde hatt større sjangsen til og spille seg inn på en av vingene eller sentralt med Carick. Så det blir spennende og se hva som skjer og hvilke posisjoner de får spille i :)

Lenke til kommentar

Er det andre enn meg som synest heile denne Fabregas sagaen er litt merkeleg? Kvifor skulle Barcelona selge den midtbanespelaren som starta flest kampar forige sesong? Og kvifor skulle Fabregas forlate drømmeklubben sin?

 

Overgongen virker lite sansynleg, men eg hadde ikkje sagt nei takk.

Lenke til kommentar

Er det andre enn meg som synest heile denne Fabregas sagaen er litt merkeleg? Kvifor skulle Barcelona selge den midtbanespelaren som starta flest kampar forige sesong? Og kvifor skulle Fabregas forlate drømmeklubben sin?

 

Overgongen virker lite sansynleg, men eg hadde ikkje sagt nei takk.

 

Penger > alt

 

Dersom det stemmer at United vil betale Cesc 200k pund i uka så skjønner jeg det jo.

Lenke til kommentar

Fabregas er en spiller som hadde forsterket omtrent hver eneste storlag, så å få han til oss ville vært supert! Det av vi i tillegg legger inn enda et bud ser jeg på som positiv ting med tanke på at da burde det være en realistisk mulighet for oss å få han, men forholder meg kanskje rolig til han eventuelt blir bekreftet United spiller.

Lenke til kommentar

Et andre bud på Cesc bekreftet av Moyes.

Kan det virkelig være mulighet for en transfer?

Byr vi 2 ganger hvis det ikke er sjanse?

 

Må ikke Barcelona godkjenne budet før dere får lov å høre om Cesc er interessert?

Kan jo være at Barcelona godtar budet, men Cecs er mer "United? Nei ellers takk."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...