Chicharito Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ja, han spiller bra. Er ikke så overbevist når det gjelder Simpson, men det skyldes vel lite erfaring tenker jeg. Bra første omgang. Tror Rooney og Tevez kan bli store sammen hvis de fortsetter slik Tipper 2 mål til i andre omgang, hvis vi holder samme tempo. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg syns Simpson samerbeider bedre med Ronaldo, enn Brown og Ronaldo. Simpson er litt urutinert og så har han ikke spilt altfor mange kamper på a-laget Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 sjekk ut www.myp2p.eu Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva som skjedde med Tevez der da?! Fantastisk ball fra Ronaldo og Rooney da! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fin assist av Tevez på 1-0 målet Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det var klasse over den! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Walkover. Synd at Roma og Sporting å får det ekstra lett mot Kiev nå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 For ett mål-- Ronaaaaaldo Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Sykt pent av Ronaldo! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Morsom kamp. Vi viser hvorfor vi er den desidert beste klubben i England når det gjelder oppforstring av yngre spillere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Faen, deilig seier i en kamp jeg ikke syns vi spilte vårt beste. Men det skyldes at det var litt andre som spilte i dag osv. Ronaldo viser igjen hva han kan, men jeg syns ikke han har vært på det nivået han var ifjor. Iår syns jeg Rooney har vært bedre. Men overbevisene seier ov Kiev, og vi er videre fra gruppespillet! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ronaldo har jo vært strålende? At han ikke har fått like mange mål kommer jo av at han ikke er like offensiv i år grunnet at United faktisk har to spisser som får spille samtidig. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Grei seier i dag ja. Skulle ha puttet noen flere mål. Særlig Tevez sin mulighet etter pasningen fra Rooney Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gratulerer med nok en overbevisende seier. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ronaldo er jo selfølgelig strålende, men jeg syns ikke han har vært så god som han var ifjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå