Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

At Mata kommer til United er vel ganske usannsynlig. Tror faktisk på det de sier om at budet ikke inkluderte Mata. Gir liksom ikke noe mening.

 

Ja, jeg er helt enig der. Virker totalt bakvendt å tilby Mata som en del av avtalen når Mata er en bedre spiller. Men at de gir oss Mata er det eneste som får meg til å villig ønske Rooney takk og farvel, så lenge han er innstilt på å dra til Chelsea.

 

Når det er sagt så kan det jo hende at en Rooney som endelig slipper å være slave for luselønn i fæle United som ikke lar han spille hvert bidige minutt til tross for at han drikker på seg ølmage i ferien og blir anonym i flere måneder av gangen faktisk kan heve nivået tilbake til der han var i 2009. Utrolig hva motivasjon kan gjøre.

 

Så aller helst skulle jeg selvfølgelig ha sett at han dro utenlands, men Monaco har allerede skaffet seg sin stjernespiss og PSG har Ibrahimovic i stallen i tillegg til nyankomne Cavani, så jeg tviler på at de nyrike klubbene utenfor England er så ivrige på Rooney nå. Da er det egentlig bare Real Madrid igjen. Ser på det som helt urealistisk at Barca eller Bayern vil ha en feit brite som får mursteinstouch i annenhver kamp når begge skal spille Pep-fotball til neste år.

 

Rooney til Chelsea og Mata til United eller Rooney utenlands og Bale til United ville gjort meg vill i nikkersen. Legg på en Fabregas der, så er all frustrasjonen om et til nå tregt sommervindu for lengst borte.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe.... Vel, hvis det ikke er spennende nok med den suverene vinneren av premier league som kun mangler det lille ekstra for å gjøre det helt store i Europa så skjønner eg ikke helt hva man vil.

 

Med dette setter eg ikke den ene over den andre siden det bare er patetisk og subjektivt av en an verden.

Lenke til kommentar

Om man ikke skal dra inn subjektive meninger blir vel hele poenget med å diskutere overganger også borte?

 

At United er seriemestere er en ting, men jeg tenker i hovedsak på bytting av det sikre og gode valget man hadde i Ferguson og over til Moyes. Som enda ikke har klart å hente en eneste av de store signeringene som man forventer i United. Moyes må også at grep når det kommer til andre ting i laget som også gjør hele prosjektet United har på gang spennende og usikkert.

 

Nå er vel rykte om Mata til United bare oppspinn. For selv om Mourinho sitter på han nå så tviler jeg på at han selger sin beste spiller til erkefienden.

Lenke til kommentar

Det var jo poenget mitt. At du mener favoritt klubben din er bedre for mata enn united er jo selvsagt

 

Like selvsagt som at eg mener det motsatte.

 

Det er bare noen få klubber eg ville sagt stod parallelt med United og ingen av de er i pl. United vil alltid være å regne med, selv om du og mange selvsagt håper at kollapsen kommer nå med manager byttet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det slik at det er noen fordel for Mata eller Fabregas å gå til United? Per dags dato så har vel Chelsea et mer spennende prosjekt pågang.

Spennende, der nede på 7-4 plass? 200p bak et av de dårligste Man Utd lagene på årevis. Ok.

 

Chelsea, liten klubb.

Man Utd, stor klubb.

 

Det er heldigvis noen som tenker slik enda også, og ikke bare på pengene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

 

Dere kan by så mye dere vil, god-gutten drar ikke før tidligst neste sommer uansett :p

Hehe vel, vi får nå se. Men tror nok ikke det jeg heller nei.

 

"AS skriver at Real Madrid-president Florentino Perez har bestilt flybilletter til London til 21. juli. Planen er å ha med seg Gareth Bale tilbake til Madrid når han returnerer. Klubben skal allerede ha bedt Adidas om å trykke opp drakter med «11 BALE» på ryggen. Perez har tidligere gått til forhandlingsbordet hvor han har fått beskjed om at spilleren ikke er til salgs for enhver pris. Men han fikk likevel med seg både Zinedine Zidane, Ronaldo og David Beckham."

 

Bare for å spice opp litt :p

Lenke til kommentar

Overrasket over svaret ditt også. Så du mener altså at United har bedre tilbud mot f.eks. Mata?

 

Kanskje ikke på kort sikt, men på lang sikt vil man, om de siste årene er noe å bruke som målestokk, vinne mer i United.

 

Men United er nok mindre attraktive enn de har vært på lenge, mens det er motsatt for Chelsea, med tanke på at Sir Alex nå er pensjonert og Moyes er forholdsvis grå og ukjent i forhold til de største navnene, som Mourinho, Guardiola, Ancelotti, m.fl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...