Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med all respekt å melde, tc. Du kan ikke tro på deg selv når du skriver at Moyes ser svak ut om han selger Rooney. Ikke engang det største brødhue av en manager ville svart noe annet på en pressekonferanse enn det DM gjorde.

 

Salg av Rooney er det eneste som er riktig. Fyren har klagd over mangel på ambisjoner, og 2 år senere klager han på konkurransen i klubben. Tjukken burde håndtert dette selv på andre måter før det gikk så langt.

 

Om Utd har avslått Mata for Rooney (selv uten cash) så står det igjen som tidenes LOL.

 

Og til alle håpløse rykter; Folk som Nooruddean (jf banan) har fuck all peiling på hva som skjer eller ikke i klubben.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ligger noe stort å ulmer her nå gutta. Blir det Baines eller Fellaini (selv om jeg mener han er en bra signering) så er det rant mode og enda mer grininig fra min side. Innerst inne, så tror jeg vi handler minst en stjernespiller ila de nærmeste to ukene. United kan ikke være så inkompetente at vi byr på Fabregas uten å ha sondert terrenget, så det er han vi forhandler om pr tid, book it. Tipper vi får svaret før helga, om ikke pen to paper, så i alle fall en sterk indikasjon

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Jeg er som sagt helt OK med at Chelsea får Rooney om de gir oss Mata. Ellers kan de stikke pengene sine der sola aldri skinner.

 

Chelsea med Mata er mer farlig mtp. neste år enn Chelsea med Rooney, men ingen Mata, i mine øyne, og Mata er ren klasse og kan spille både sentralt og på kant i den angripende midtbanen.

Lenke til kommentar

Mener jeg har lest det ett sted at hvis han skulle bytte klubb i England var det Chelsea som var interessant. Men det er Silly season, vel å merke..

 

Jeg er som sagt helt OK med at Chelsea får Rooney om de gir oss Mata. Ellers kan de stikke pengene sine der sola aldri skinner.

 

Chelsea med Mata er mer farlig mtp. neste år enn Chelsea med Rooney, men ingen Mata, i mine øyne, og Mata er ren klasse og kan spille både sentralt og på kant i den angripende midtbanen.

At Mata kommer til United er vel ganske usannsynlig. Tror faktisk på det de sier om at budet ikke inkluderte Mata. Gir liksom ikke noe mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...