Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som har sett Lee Martins rangering av spillerne denne sesongen i United-Supporteren?

 

Jesus for noe pissprat fra ende til annen.

 

Terningkastene her:

 

 

Anderson - 4

Büttner - 4

Carrick - 6

Cleverley - 4

De Gea - 5

Evans - 6

Evra - 5

Ferdinand - 5

Fletcher - 4

Giggs - 6

Hernandez - 4

Jones - 5

Kagawa - 4

Lindegaard - 4

Nani - 3

Rafael - 5

Rooney - 5

Smalling - 4

Scholes - 4

Valencia - 3

Van Persie - 6

Vidic - 6

Welbeck - 4

Young - 3

 

 

 

Jeg er enig i Carrick, Rooney, Rafael, RVP og Welbeck i beste fall. Ekstremt elendig journalistikk. I hvilken verden kan det å sitte hjemme med magetrøbbel i ni måneder forsvare en firer på terningen?

Lenke til kommentar

Lee Martin er fan, og farges av det. I tillegg har han sikkert gitt poeng ut i fra forutsetninger til spilleren.

 

Büttners 4 kan forsvares om man ikke forventet noe av mannen i år. Selv ville jeg gitt ham terningkast 3.

Nani - en soleklar ener.

Giggs - grei 4'er.

Valencia 2'er.

Vidic 4'er. osv...

Lenke til kommentar

Lee Martin er fan, og farges av det. I tillegg har han sikkert gitt poeng ut i fra forutsetninger til spilleren.

 

Büttners 4 kan forsvares om man ikke forventet noe av mannen i år. Selv ville jeg gitt ham terningkast 3.

Nani - en soleklar ener.

Giggs - grei 4'er.

Valencia 2'er.

Vidic 4'er. osv...

 

Det finnes ikke noe grunnlag for å gi Nani og Valencia 3. Valencia går fra å være årets spiller til årets dårligste spiller, og fortjener maks 1. Samme med Nani, selv om Nani kan skylde på skader og mangel på spilletid, mens Valencia har fått ufortjent mye tid på banen. Fletcher burde ikke vurderes engang og at Lindegaard får 4 er intet mindre enn en skandale. De Gea og Rafael lukter på sekseren, mens Giggs og Evans ikke er i nærheten engang.

 

Er så mye feil der at jeg blir helt målløs at det faktisk får stå på trykk.

Lenke til kommentar

Blir skuffet hvis han signerer for for eksempel Monaco eller PSG.

Om han signerer for en annen PL-klubb bryter helvete løs.

 

Kan jo si det på denne måten.

 

Går han til Monaco eller PSG, så er det på grunn av pengene. Går han til United så er det på grunn av hjerte.

 

Men jeg tror han blir i Madrid, de slenger vel en lønningspose som få andre kan utennom Monaco og PSG kan være med på å være i nærheten av.

City/Chelsea gidder jeg ikke å nevne i den sammenhengen, for jeg tror ikke han vil gå til enn annen klubb i England enn United.

 

Edit:

 

Ser at Owen Coyle har blitt manager i Wigan, da fortsetter vel Meulensteen som førstelags trener i Unted.

Endret av Frank Dux
Lenke til kommentar

Key opponents

Chelsea – H 24 Aug / A 18 Jan

Liverpool – A 31 Aug / H 15 Mar

City – A 21 Sep / H 1 Mar

Arsenal – H 9 Nov / A 11 Feb

Tottenham – A 30 Nov / H 1 Jan

Everton – H 3 Dec / A 19 April

 

First five fixtures

17 Aug Swansea City A

24 Aug Chelsea H

31 Aug Liverpool A

14 Sep Crystal Palace H

21 Sep Manchester City A

 

Final five fixtures

12 April Hull City H

19 April Everton A

26 April Norwich City H

3 May Sunderland H

11 May Southampton A

 

 

 

Chelsea, Pool og City blant de første fem. :O

Lenke til kommentar

Oi oi oi.... Moyes skal hvertfall få kjørt seg med dårlig poengfangst i disse kampene.

 

Kommer til å bli hyling og skriking om hans avgang med en gang!

 

Blir en forferdelig ilddåp, ja, men tre av de vanskeligste kampene blir unnagjort nærmest med en gang. Det er jo veldig ålreit. Får vi 10 poeng fra de første fem kampene er jeg overlykkelig.

Lenke til kommentar

Det er lett å sette seg inn i en slik posisjon som Arsenal-fansen når man har hatt medgang i 20 år og kun hatt en manager i sitt liv som United-supporter. De fleste klubber har ikke hatt slik flaks og kanskje dere vil forstå mer av hvordan andre supportere til tider kan føle det i årene som kommer.

Lenke til kommentar

At andre blir frustrerte og utålmodige kan jeg forstå, men å skrike etter managerbytter kommer hvertfall ikke jeg til å gjøre. Jeg har troa på at Moyes kan ha stor suksess med United, men vet at det kan bli en tørkeperiode. Er uansett forberedt på å gi Moyes god tid til å få ting på plass. Håper folkene bak avgjørelsene tar med seg lørdommen fra da SAF var nyankommen klubben og hvor godt det lyktes.

Lenke til kommentar

Skal i hvert fall et par år til før det går an å bedømme hva slags prosjekt Moyes har i tankene. Et år eller to uten å vinne CL eller PL er greit så lenge det er en god og fremoverrettet plan bak arbeidet han gjør og vi forblir konkurransedyktige. Med andre ord vil tonen endre seg ganske raskt om vi ender opp som middelhavsfarer i serien neste sesong, etter å ha vært innenfor de tre beste i årevis, men det er nok helt usannsynlig. Forventer å knive om tittelen, men blir ikke skuffet om det blir topp 3, spesielt om man hiver en cupfinale inn i regnestykket.

 

Moyes overtar en klubb hvor den tidligere manageren har satt sitt preg på så godt som alt. Trenere, treningsanlegg, speidere, spillere... til og med stadion forandret seg til det nærmest ugjenkjennelige mens Fergie var manager. Det kommer til å ta tid før Moyes får gjort klubben til sin egen, og han bør få minst et par år på seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...