Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med dere over. Uten å egentlig ha peiling har jeg inntrykk av at Meulensteen er "fotballhjernen" i støtteapparatet. Han må beholdes. Grøsser ved tanken over at grå og gammeldagse briter i shorts, leggskinn og støvler skal ta over for han. Phil Neville liksom, kul fyr og alt det der, men tror ikke på han som fagmann. Merk at dette var kun synsing og magefølelser.

 

Si ikke det. Selv om det skal sies at nivået fra før av ikke akkurat var noe å rope hurra for så har broren hans hevet nivået i Sky Sports betraktelig med sin fotballkunnskap. Naturligvis ingen selvfølge at broren innehar samme kunnskapene, men de fleste så vel ikke akkurat på Gary som den skarpeste kniven i skuffa når han spilte fotball.

Lenke til kommentar

No skal det seiast at han prøvde å behalde Meulensteen i klubben. Det at han ikkje plaserar han som ein av dei sine nærmaste når han kjem inn i ein ny klubb synest eg er forståeleg. For Moyes kunne sikkert tenke seg å flytta han tilbake til førstelaget når han har fått etablert seg i klubben og blitt betre kjent.

 

Samtidig er det forståeleg at Rene ikkje har lyst å ta eit steg tilbake men heller prøve seg som manager ein anna plass.

Lenke til kommentar

Tror vi noe på Fabregas-ryktene, guttær?

 

Nix. Tror mer på Thiago ryktene, spesielt siden han har denne klausulen i kontrakten.

Rart av barca å spille han såpass lite når di vet at han hadde denne klausulen. Di vant jo serien med 327 poeng.

 

Noe som faktisk irriterer meg litt er at Bayern plutselig er blitt verdens største fotballmerkevare.. Jeg har ingen peiling på hva di har vært tidligere år, men mener å huske at listen har vært: 1.Man Utd, 2. Real, 3. Barca.

Reiser du til Asia kan du banne på at du finner en United-drakt på hvert hjørne. Du finner ingen Bayern drakter der!

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hva som skjer i sommer! Zaha var meget positiv i Play-off finalen mot Watford, så gleder meg til å se han.

 

Ryktes om at Monaco skal være interessert i Nani, så kan godt ta noen kroner for han, og sende han på første fly ned.

 

Spennende med Thiago-ryktene, men tviler sterkt på at det skjer, men hadde vært kult. Noe som virker mer sannsynlig er at Strootman kommer inn. Kan bli artig å se han ved siden Carrick. I tillegg bør det investeres i en ny kant. Young for ustabil/mye skader, og Valencia er også for ustabil.

 

Dersom Rooney forsvinner, er det ikke HELT krise. Dette gir rom for at Kagawa kan blomstre i rollen bak RvP. Vi har jo også sett før hvor dårlig en uinspirert Rooney kan være.

 

Alt ligger til rette for en fantastisk sommer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...