Pernicious Weed Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Zaha har dabbet litt av etter overgangen var klar, ja. I dag var han derimot veldig godt, og scoret to flotte mål. Herlig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Skal vel ikke se bort i fra at han blir hentet inn til å være en slags Welbeck heller. Med tanke på spilletid, ikke prestasjoner. United har vært flinke der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Frank Bale (Gareths far), skal i følge jungeltrommene ha fortalt en drikkekamerat at "he (Gareth) wants Man United". Giggs er jo et av idolene hans, men uansett om dette vanvittige ryktet skulle stemme så tviler jeg meget sterkt på at han drar i Sommer, og om Levy noen gang vil la han dra dit (kan presse verdien på spilleren opp). Blir vel enda mer "Jeg vil ha Baaaaaaale" sitater fra Uniteds sine supportere på ymse sosiale medier de neste dagene.. Endret 13. mai 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Frank Bale (Gareths far), skal i følge jungeltrommene ha fortalt en drikkekamerat at "he (Gareth) wants Man United". Giggs er jo et av idolene hans, men uansett om dette vanvittige ryktet skulle stemme så tviler jeg meget sterkt på at han drar i Sommer, og om Levy noen gang vil la han dra dit (kan presse verdien på spilleren opp). Blir vel enda mer "Jeg vil ha Baaaaaaale" sitater fra Uniteds sine supportere på ymse sosiale medier de neste dagene.. Gjør det deg butthurt? 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Så ble han jammen meg sparka visst Forrige sesong; sa han at han var den beste manageren i England? Hmmm. Tror nok den plassen har vært okkupert av SAF de siste 20 årene. + Tidenes beste de siste sesongene Endret 13. mai 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Litt søtt da.. 5 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Synd med Mancini. Kan være de skaffer seg en kvalitetsmanager denne gangen. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Ferguson tar vel ett år i City og selger alt av spillere sånn at de sitter igjen med en 12 mann + Tevez 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Ferguson tar vel ett år i City og selger alt av spillere sånn at de sitter igjen med en 12 mann + Tevez Hahaha Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Hvorfor synger de om RvP og Carrick i en U21 kamp? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Fordi dei hyllar United-spelarar. ikkje mange u21 spelarar som har eigne songar og då kan ein like gjerne bruke nokre av dei songane som er på reportoaret. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Er vel kanskje ingen av dem som har det, men synes det hadde passet bedre med generelle United sanger Eller SAF sanger ettersom han sitter på tribunen selv Endret 14. mai 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Hvorfor synger de om Wes Brown? Hvorfor synger de om C Ronaldo? Hargreaves (før han gikk til City)? Cantona? Solskjær? Andy Cole? Hvilke "SAF-sanger" skulle de tatt? "Fergie, sign him up?". Rar kultur hele greia, spør du meg Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Årets høydepunkt er utvilsomt når "gutta våre" poser med damene, som f.eks i denne artikkelen: http://www.dagbladet...nited/27204002/ Hva tycks? Positivt overrasket over dama til Vidic, hun skulle fått den. Ganske fan av De Gea sin også, er generelt svak for rød leppestift! Endret 16. mai 2013 av The Hoff Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2013 Rimelig snasen hun til Vidic ja! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2013 Håper vi snart får se en karaoke av De Gea også, haha. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2013 Beckham legger opp. Stor fotballspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå