Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, tydelig at Moyes har vært en viktig personlighet for de. Var ikke klar over hvor stor han var, men regner med det kommer flere artikler om tiden hans i Everton nå. Gleder meg til å lese meg opp om fyren. Det inntrykket jeg har nå er nesten at det er Ferguson v2.0 Beta

Lenke til kommentar

Jeg er strålende fornøyd med signeringen av Moyes. Den eneste jeg ville valgt fremfor han er Klopp. Nå er jeg spent på hva som skjer med Rooney, og hva slags signeringer som blir gjort i sommer.

 

Og det skal bli utrolig spennende å se om Moyes takler presset. Det kan ikke være lett å fylle skoene til tidenes største manager. Å si at han hopper etter Wirkola blir en underdrivelse.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Noen her som har sett nok Everton til å mene noe om spillestilen/spillemønsteret Moyes står for?

 

Min magefølelse (kan absolutt være feil):

 

Everton er et ganske erkebritisk lag, de spiller tøft, slår en del langt og veldig mye "tut og kjør". Ikke spesielt ballbesittende, ikke særlig sexy. Med andre ord, Moyes er kanskje ikke mannen for å ta United tilbake til Europa-toppen?

Lenke til kommentar

Om han installerer halvparten av innsatsen Everton gutta la ned og trykket de spilte med på hjemmebane, så blir kos og alle skal få. Den egenskapen jeg har savnet mest i United lenge nå er nemlig innsats, vilje og spilleglede. Har vi det, så kommer mye av det andre gratis.

Lenke til kommentar

Everton er et ganske erkebritisk lag, de spiller tøft

Nja, dersom vi ser bort frå Fellaini so er Everton eit ganske gjennomsnittleg lag når det kjem til spelestil.

 

slår en del langt og veldig mye "tut og kjør". Ikke spesielt ballbesittende, ikke særlig sexy.

Det kjem an på lagoppstillinga. Når Fellaini spelar OM blir det ein del lange frå Jags/Distin, men ellers består angrepspelet av kombinasjonsspel på kanten. (Baines/Pienaar og Coleman/Mirallas). Everton hadde eit snitt på 53% ballinnehav frå sesongstart til mars, og Everton er ganske aggressive mtp å vinne tilbake ballen. Moyes er og flink til å presse spelerane til å arbeide hardt gjennom heile kampen.

 

Når det kjem til dei negative sidene ved Moyes, som kan vere eit resultat av stallen han har tilgjengeleg, blir det greit summert i ein quote frå eit Everton forum:

 

1) Generally only had one game plan- a hardworking forward running down the channels and a goalscoring midfielder in the hole.

2) He would use the same players week in week out even if they were woefully out of form or unfit.

3) He'd rather play for a draw than go for the three points and risk losing.

4) Despite what he might say he rarely gave youth a chance.

5) He didn't know how to spring a surprise on the opposition or to change a game.

6) He took goalscorers and turned them into work horses.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Når det kjem til dei negative sidene ved Moyes, som kan vere eit resultat av stallen han har tilgjengeleg, blir det greit summert i ein quote frå eit Everton forum:

 

Høres jo ut som Alan Pardew det der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...