Stonemeister Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Blandede følelser, gitt. Vet ikke helt hva jeg skal synes, men jeg ser fortsatt frem til å se hva han får til. Neste sesong blir den mest spennende sesongen så langt i livet mitt, tror jeg. Er ikke hverdagskost for en United-supporter å venne seg til ny manager, tross alt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Upopulært hos mange United fans? 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 David Moyes has a 0% win rate at Man Utd. #MoyesOut People do know that the #MoyesOut is mainly a pisstake out of Chelsea 7 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Bill Kenwright er i hvert fall temmelig rørt. Høres ut som om han nesten bryter sammen ved et par anledninger. http://www.youtube.com/watch?v=39XtewPNGuk 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Elsker det. Nydelig å se at noen fremdeles bryr seg så hardt om en klubb som Bill gjør. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Ja, tydelig at Moyes har vært en viktig personlighet for de. Var ikke klar over hvor stor han var, men regner med det kommer flere artikler om tiden hans i Everton nå. Gleder meg til å lese meg opp om fyren. Det inntrykket jeg har nå er nesten at det er Ferguson v2.0 Beta Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Herlig at Moyes ble ansatt. Heller han enn noen av de andre som ble linket. Håper han lykkes, men ville vært artig og sett alle de lille shitkidsa grine om han ikke gjør suksess. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Takk for alt, Alex Ferguson. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Jeg er strålende fornøyd med signeringen av Moyes. Den eneste jeg ville valgt fremfor han er Klopp. Nå er jeg spent på hva som skjer med Rooney, og hva slags signeringer som blir gjort i sommer. Og det skal bli utrolig spennende å se om Moyes takler presset. Det kan ikke være lett å fylle skoene til tidenes største manager. Å si at han hopper etter Wirkola blir en underdrivelse. Endret 9. mai 2013 av Geir M Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Bill Kenwright er i hvert fall temmelig rørt. Høres ut som om han nesten bryter sammen ved et par anledninger. Actor-Bill slår til igjen. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Actor-Bill slår til igjen. Kan du utdype dette litt mer? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Kan du utdype dette litt mer? Han er kjent for å ta til tårene for å få sympati/Everton fansen over på si side, som saman med at han har vore ein skodespelar har gitt han kallenamnet Actor-Bill. Klarer ikkje å ta han seriøst lengre. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 What the truck ? 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Noen her som har sett nok Everton til å mene noe om spillestilen/spillemønsteret Moyes står for? Min magefølelse (kan absolutt være feil): Everton er et ganske erkebritisk lag, de spiller tøft, slår en del langt og veldig mye "tut og kjør". Ikke spesielt ballbesittende, ikke særlig sexy. Med andre ord, Moyes er kanskje ikke mannen for å ta United tilbake til Europa-toppen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Må ikke glemme at han vil få tilgang til en helt annen klasse spillere.... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Om han installerer halvparten av innsatsen Everton gutta la ned og trykket de spilte med på hjemmebane, så blir kos og alle skal få. Den egenskapen jeg har savnet mest i United lenge nå er nemlig innsats, vilje og spilleglede. Har vi det, så kommer mye av det andre gratis. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Everton er et ganske erkebritisk lag, de spiller tøft Nja, dersom vi ser bort frå Fellaini so er Everton eit ganske gjennomsnittleg lag når det kjem til spelestil. slår en del langt og veldig mye "tut og kjør". Ikke spesielt ballbesittende, ikke særlig sexy. Det kjem an på lagoppstillinga. Når Fellaini spelar OM blir det ein del lange frå Jags/Distin, men ellers består angrepspelet av kombinasjonsspel på kanten. (Baines/Pienaar og Coleman/Mirallas). Everton hadde eit snitt på 53% ballinnehav frå sesongstart til mars, og Everton er ganske aggressive mtp å vinne tilbake ballen. Moyes er og flink til å presse spelerane til å arbeide hardt gjennom heile kampen. Når det kjem til dei negative sidene ved Moyes, som kan vere eit resultat av stallen han har tilgjengeleg, blir det greit summert i ein quote frå eit Everton forum: 1) Generally only had one game plan- a hardworking forward running down the channels and a goalscoring midfielder in the hole. 2) He would use the same players week in week out even if they were woefully out of form or unfit. 3) He'd rather play for a draw than go for the three points and risk losing. 4) Despite what he might say he rarely gave youth a chance. 5) He didn't know how to spring a surprise on the opposition or to change a game. 6) He took goalscorers and turned them into work horses. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 "4) Despite what he might say he rarely gave youth a chance.", Enig i dette? Media har jo prøvd å male et bilde av Moyes som en god talentutvikler. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Når det kjem til dei negative sidene ved Moyes, som kan vere eit resultat av stallen han har tilgjengeleg, blir det greit summert i ein quote frå eit Everton forum: Høres jo ut som Alan Pardew det der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå