Veritas_ Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Kan ikke si noe annet enn at det blir spennende å se hva han får til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Dette blir i overkant spennende. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg ønsker Moyes alt godt, men jeg ønsker Man Utd alt vondt, så dette er litt kjipt. Men satse på at alt går til helvete nå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 6 år er fint. Bra at han får litt tid Jeg ønsker Moyes alt godt, men jeg ønsker Man Utd alt vondt, så dette er litt kjipt. Men satse på at alt går til helvete nå. Konsentrer deg om ditt eget lag, du! 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Too many feels Endret 9. mai 2013 av Patrick123 6 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Håper ikke det går til helvete for dem. Hadde sikkert vært underholdning, men flere topplag er det som gjør PL spennende. Vil ikke ha enda et Liverpool, noe jeg tviler på vil skje her pga feks de enorme sponsoravtalene til United. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Velkommen, Moyes! Dette blir spennende. Blir aldri helt det samme uten SAF da. Første kamp i 13/14-sesongen blir nok merkelig! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Trist å tenke på at etter de to neste kampene får vi aldri se SAF på trenerbenken igjen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Kommer nok en testimonial Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Lurer på hva dette betyr for Usain Bolt. Sa ikke SAF at han skulle få prøve seg i en pre-season kamp? Så frem til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Gratulerer ja. Håper det funker. Hvorfor håper du det? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Hvorfor håper du det? Håper ikke det går til helvete for dem. Hadde sikkert vært underholdning, men flere topplag er det som gjør PL spennende. Vil ikke ha enda et Liverpool, noe jeg tviler på vil skje her pga feks de enorme sponsoravtalene til United. Endret 9. mai 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Hvorfor håper du det? Håper ikke det går til helvete for dem. Hadde sikkert vært underholdning, men flere topplag er det som gjør PL spennende. Vil ikke ha enda et Liverpool, noe jeg tviler på vil skje her pga feks de enorme sponsoravtalene til United. Håper ikke det går alt for bra da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Hehe, kan ønske han lykke til, men lengre strekker jeg meg ikke. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Fy FAEN hvor surt det blir å kjøre en kompis og brodern til Gardemoen i morra, uten å få være med over... Bestillt tur for 1 mnd siden, ekstra spesiellt for de nå.. synd jeg ikke fikk råd. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Blir det ikke fint om City vinner FA-cupen slik at CS-kampen i august kan bli den første offisielle seieren for Moyes som United manager? Endret 9. mai 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Hehe, kan ønske han lykke til, men lengre strekker jeg meg ikke. Enig. Nesten så det er for langt å ønske han lykke til også. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 Fortsetter Phelan som ass? Ingen som har hørt om noen endringer i støtteapparatet? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Fortsetter Phelan som ass? Ingen som har hørt om noen endringer i støtteapparatet? Tror ikke støtteapparatet får noen store endringer spesielt fordi SAF pensjonerer seg som manager og fortsetter som direktør. Tror nok uansett Moyes gjerne vil jobbe sammen med dette støtteapparatet. Endret 9. mai 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå