Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fikk vite at det var Ludovico Einaudi - Divenire fra noen andre på forumet, men takker for svar :D

 

Stemmer det. Visste jeg hadde hørt den før, men av en eller annen grunn hadde jeg ikke lagt den til i spillelista på Spotify. Der lå bare Primavera og Oltremare og da hørtes Primavera mest lik ut. Selv om det var noe som ikke stemte. Bra melodier uansett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^Det var visstnok gjort for lenge siden(?) - og Cleverley har akkurat det samme. Mistenker at det har noe med Nike-avtaler å gjøre. Uansett, tror nok han forsvinner, og det gjør meg ingenting sett at han forsvinner ut av PL til en god slump dough.

 

 

E: wææ, mange som svarte fort nå. Var til Iced.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

En stor klump i halsen da Fergie er synonymt med PL for meg, har tross alt vært der siden jeg begynte å se på fotball, så det blir jævla rart når han er borte. Er jo glad i fyren, tross de siste tre åra. Men man må se forbi nostalgien og fortiden innimellom og gå videre, dette var rett tid å få ny giv og friskt blod inn i klubben på. Fyfaen så spennende det blir i sommer og mht sesongen som kommer. Masse klubber med nye managere, ny giv, nye kluber, ned med makkverk som qpr, reading og forhåpentligvis wigan og opp med klubber med ambisjoner.

 

PL 13/14 tror jeg blir den mest spennende noensinne. Ligaen trenger dette, nye folk, nye ideer.

 

Spørs hvor lenge Wenger sitter nå.

 

Enig i dette. Wenger sitter på overtid nå og burde ta sin hatt og gå uansett om de kommer til CL eller ikke.

Lenke til kommentar

de Gea

 

Rafael - Rio - Evans - Baines

 

Carrick - Fellaini

 

Nani - Kagawa - Zaha

 

Persie

 

 

Selv ville dette vært ganske porr om vi handler litt i sommer:

 

de Gea

 

 

Rafael - Rio - Evans - Baines

 

Carrick - Gundogan/Jones

 

Reus - Kagawa - Nani/Zaha

 

RVP

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...