Blax Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg vil se Pique i morgen. Fin kamp for han og komme inn. Har tro på at han blir en stor spiller. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Håper Eagles, Anderson, Carrick og Nani utgjør midtbanen. Samt tør jeg be om Saha? Jeg er livredd mannen snart faller i staver igjen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Trur Carrick blir å finne sammen med Hargreaves på midten. Har veldig mange gode spillere i stallen no, trur på ein god CL kampanje! Håper Nani får speletid, samt Pique og Simpson. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Saha og Carrick bør spille. Jeg tror vi stiller med en del "ikke første valg" Tror jeg tar tilbake at jeg tror det blir en lett kamp. Kan fort bli vanskelig med mange spillere med lite spilletid. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har ingen tro på at United mønstrer A-laget i morgen. På hjemmebane skal Kiev være lett match. Tør vi si 9-0 ? Her snakker vi optimist. Tror ikke Kiev spiller like dårlig på Old Trafford i morgen som de gjorde sist gang hjemme i Kiev. Men hvis de gjør det så kan vi si 9-0, hvis spissene våre er effektive. Jeg håper på dette laget fra start: Edwin van der Sar Wesley Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra Cristiano Ronaldo - Owen Hargreaves - Anderson - Luis Nani Louis Saha - Wayne Rooney Håper vi starter med et bra lag sånn at vi vinner og er sikret avansement. Så kan vi heller bruke Eagles, Pique, Simpson osv når avansementet er sikret. Litt usikker på Michael Carrick, lurer på om vi får se han fra start. Selvfølgelig håper jeg på Simpson og Pique fra start, men tror ikke det.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 helt enig, håper vi stiller med toppet lag til vi er klare eller leder med mange mål Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vil heller se Teves enn Saha. Nå så ikke jeg Arsenal kampen, men Rooney og Teves spilte jo så bra sammen for et par kamper siden, synes vi skal prøve å bygge vidre på det. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vil heller se Teves enn Saha. Nå så ikke jeg Arsenal kampen, men Rooney og Teves spilte jo så bra sammen for et par kamper siden, synes vi skal prøve å bygge vidre på det. Jeg synes dette er en kamp for Louis Saha. Han er nylig tilbake fra skade og trenger kamptrening for å komme seg i form. Tevez vet at han har tillit fra manageren, så tror ikke han tar det så utrolig tungt om han blir benket i morgen. Rooney og Tevez er definitvt mer samspilt enn Saha og Rooney, men som sagt, Saha trenger kamptrening og jeg synes han bør få det i denne kampen. Håper Ferguson også synes det. Han hadde et bra innhopp i helgen mot Arsenal. Han var sterkt involvert i scoringen til Ronaldo. Tevez kan heller starte på topp med Rooney på søndag. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg synes dette er en kamp for Louis Saha. Han er nylig tilbake fra skade Han får flere muligheter til å være det... med mindre han dør av en takling, da... Tevez er ikke den mest skadeutsatte spilleren, akkurat. Synes han burde spille. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tipper Saha, Carrick og Nani inn for Tevez, Anderson og Giggs. Fantastisk å kunne sette inn skikkelig kvalitet, iforhold til forrige sesonger med Fletcher, O'Shea, Richardson m.fl.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Me ha eitt luksus problem folkens Tomasz Kuszak Gary Neville - Rio Ferdinand - N. Vidic - P. Evra C. Ronaldo - Carrick - Hargreaves - Nani Saha - Tevez Om Neville er tilbake og om me må kvile Roon litt EDIT: faen, får aldri til lagoppsettet som eg vil ha det... Endret 7. november 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Neville er ute, ellers ser det bra ut. Trur VDS står i mål og Tevez bytter med Wazza. Endret 7. november 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Faen, gleder meg til kampen i dag Håper det blir en kamp med mange mål Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg vil se Eagles og Piqué på banen i dag, utrolig spennende spillere... 3-0 til United. Hargreaves, Vidic og Ronaldo står for målene. Endret 7. november 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg vil se et fullt a-lag, men Pique er jo god og spennende spiller som kan være med i dag. Trokke Eagles er med, han er vel ikke med i 16 manns troppen engang?! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg og vil se et toppet lag i dag. Vil banke Kiev så mye at vi tar over den lille rekorden som Liverpool satte i går. Liker ikke at de tok den fra oss. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg vil se mange mål, ja MANGE! Og jeg vil se toppet lag, og god spill. Blir 9-1 til United! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva er det som skjer med pollen på united.no da? Dobbelt så mange stemmer som sier at Kiev vinner i kveld? Finnes det så mange Kiev fans i norge da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Virker jo ikke ut som pollen er helt god, det kan jo ikke stemme Vis det ikke finns over 2000 kiev fans som er på United sia Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kan jo hende de stikker innom en tur siden de skal spille mot United i kveld da. Men uansett, hva er vitsen med å spamme pollen med så mange gale svar da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå