tc47 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Uten Rooney er vi et drittlag offensivt... men om han vil stikke.. what can ya do. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Uten Ronaldo vinner vi ikke lenger serien. Uten Nistelrooy klarer vi ikke skåre mål. Uten Beckham fungerer ikke midtbanen vår. Uten Cantona er vi et drittlag offensivt. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Uten Ferguson kan vi fort ende opp som ingenting..... 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Sky Sports News @SkySportsNews 1m Everton Chairman Bill Kenwright tells #SSN, "Deal not done" for David Moyes to join Manchester United Det blir nok Woy Hodgson isteden. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Selg driten Rooney, bare ikke til noen i PL. Villig til å sette en pen sum penger på at han kommer til å floppe totalt i La Liga eller Bundesligaen. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hvis han er drit gjør det vel ikke noe at han går til en annen klubb i PL? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Rooney har fått beskjed om at han ikke er til salgs. Ronaldo kommer neppe tilbake, scoret sitt 200 mål for RM og feiret med å peke på klubblogoen og rope "eg blir, eg blir" Sånn. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Rooney fikk den beskjeden av Sir Alex for 2 uker siden . Game has changed. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Sam Wallace @SamWallaceIndy 18h Wayne Rooney's autobiography, p131. "'You've been eating too many f****** McDonald's!' Moyes screamed at me. I protested it wasn't true" Vet ikke hvor ute av kontekst dette er, men han kommer kanskje ikke så godt overens med Moyes? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hvis han er drit gjør det vel ikke noe at han går til en annen klubb i PL? Drit som menneske, men han leverer jo på fotballbanen fra tid til annen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Moyes fikk litt dough etter den saken der faktisk, men de har visst skværet opp i ettertid. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Rooney har fått beskjed om at han ikke er til salgs. Ronaldo kommer neppe tilbake, scoret sitt 200 mål for RM og feiret med å peke på klubblogoen og rope "eg blir, eg blir" Sånn. Jeg er litt usikker.. så ikke sånn ut først, men ser det igjen så.. hmm. Endret 9. mai 2013 av Alastor Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Vet ikke hvor ute av kontekst dette er, men han kommer kanskje ikke så godt overens med Moyes? Det stemmer. Moyes saksøkte også Rooney for andre uttalelser i den boka Endret 9. mai 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 ^^ Latterlig dårlig mur etc på den filmen der! Haha Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Men altså, eg har ingenting imot om Rooney forsvinner. Og det hadde vært supert med et Ronaldo comeback. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Rooney har fått beskjed om at han ikke er til salgs. Ronaldo kommer neppe tilbake, scoret sitt 200 mål for RM og feiret med å peke på klubblogoen og rope "eg blir, eg blir" Sånn. http://www.youtube.com/watch?v=U0BcmEtxF7E Og her sier han noen uker før han drar til Madrid, at han vil bli i United. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg er litt usikker.. så ikke sånn ut først, men ser det igjen så.. hmm. Cristiano Ronaldo shouted "This is me, I speak on the pitch" during his goal celebration last night. He didn't shout "I'm staying here." Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Usikker, men høres ut som Ludovico Einaudi - Primavera. Fikk vite at det var Ludovico Einaudi - Divenire fra noen andre på forumet, men takker for svar Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Men kjære deg, vi lever tross alt i 2013. Alt-Ctrl ga deg svaret. Den irriterende stemmen hindret Shazam og Soundhound i fra å gjenkjenne den :/ Kunne jo ha lastet ned sangen og fjernet stemmen med Audacity (kommer an på hvordan den er spilt inn) men å laste ned en Silverlight video er bare strev... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Soundhound funket fint her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå