Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:( Er ikke noe å si. Er sjokket og deprimert. Takk for alt Fergie.

 

Som andre har sagt. Fergie er United. Han var ikke bare treneren vår.

 

Hvordan kan han dra uten å gi litt notice? Shit. Er bare i sjokk og det er bare jævlig.

Selv om det ikke har vært i media, har Ferguson garantert hatt dialog med klubben selv. Han viser at han faktisk er tidenes beste manager ved å gi seg på hva jeg mener er et perfekt tidspunkt. Dere har et satt lag, med masse talent fortsatt. SAF måtte jo gi seg en eller annen gang, men han er fortsatt i form nok til å hjelpe den nye treneren i gang.

 

Håper dette blir Moyes. Greit, han har ingen titler, men han har vist stabilitet over tid, og har masse av de samme karakteristikkene som Sir Alex selv hadde. Vi trenger et litt traust, stabilt Man Utd i ligaen.

Lenke til kommentar

Ser at det er noen som har nevnt at Fergie må gi seg 100% eller bare fortsette. Den godeste Sir Alex Ferguson mener selv at manageren er sjefen, så jeg tror ikke han vil blande seg så mye, selvfølgelig vil det rykke litt i den røde nesa, men jeg tror allikevel han vil ha så stor respekt for den nye at han vil la han gjøre sitt på sin måte.

 

Det blir utvilsomt en trist og spennende periode framover nå. At det kan bli noen sesonger uten mye og skryte av nå kan skje, men at United skal falle sammen og ende opp som en midt på tabellen klubb har jeg ikke noe tro på. Når han først skal gi seg så er dette perfekt tidspunkt, en fin miks av unge og rutinerte, satt hele PL på plass. Trist men, riktig tid og gjøre det på.

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Som Liverpool supporter skal jeg innrømme at jeg har gått å ventet på denne dagen. Ikke fordi jeg har lyst til å triumfere opp i trynet til kompiser "what the fuck are you gonna do now???", men fordi Ferguson har gjort skremmende bra ting med United. For det meste har jeg rivd meg i håret og dødd inni meg av mange av uttalelsene hans, og i de øyeblikkene har jeg gledet meg til den dagen han legger opp mer enn noe annet.

 

Men nå når den dagen er her, så er det en del av fotballhverdagen som forsvinner. Jeg er vokst opp med mannen og han har vært roten til mange av de tusener av diskusjoner jeg har hatt om fotball. Og det er jo det som er gleden ved fotball, massevis av diskusjoner og hatfulle/dumme ytringer om hverandres spillere og managere.

 

Ferguson kan jeg best mulig beskrive som den litt slemme, gamle gretne bestefaren man mest av ikke ville ha noe med å gjøre i familieselskaper, men som man var litt glad i allikevel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har dei egentlig noko dei skulle sagt om kontrakta hans går ut i sommar?

 

Savner Fergie allerede jeg.

Har mange ganger sagt at jeg ser fram til en ny manager, men da så jeg for meg f.eks. Mourinho eller Klopp, ikke Moyes.

 

Dette er vel litt av problemet for mange som har venta på at han skulle abdisere. Det å tru at eit managerskifte nødvendigvis ville vere fantastisk spennande og attraktivt, men med langsiktigheit og "sikkerheit" i hovudsetet så ville det alltid vere ei mogelegheit for at valet ville ende på noko kjedeleg.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Doron Salomon ‏@DoronSalomon 38m

Wayne Rooney asks to leave Manchester United as Cristiano Ronaldo nears return after Alex Ferguson... http://bit.ly/18ZTsDb

 

Daniel Taylor ‏@DTguardian 2m

Stories about Wayne Rooney asking for a transfer are correct. Asked to see Ferguson two weeks ago, request was rejected #mufc

 

 

Null problem. Vekk med fyren. United-legende? Når ikke Cantona eller Giggs til tåneglen engang.

Lenke til kommentar

Enig, men £25m er råbillig hvis han forsvinner til Chelsea. Burde sende Mata hit isåfall for å forsvare den prislappen. Mannen har tross alt to år igjen av kontrakten og er en engelsk landslagsspiller.

 

Ronaldo til United igjen hadde vært drømmen. Ronaldo har nok nesten et tiår igjen om han vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...