Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fagermo kan angre på at han tok ett år til i Odd nå.

 

Jeg er positivt uansett hvem som kommer inn og nå ser det ut til å bli Moyes. Jeg tror det er et spennende valg; britisk trener som har gjort mye med lite. Det blir spennende å se hva han kan gjøre med ressursene til United framover.

 

Jeg håper virkelig at alle supporterne har tålmodighet, jeg blir meget skuffet dersom det starter dårlig og vi får "Chelsea-tilstander" hvor den såkalte fansen roper om at Moyes må gå. Jeg tror heller ikke at styret vil vente umiddelbar suksess, ikke glem at United har kun hatt kun en manager i den samme perioden hvor enkelte klubber har hatt 15 (fiktive tall, men dere tar poenget).

 

Men herregud det blir rart å ikke se Fergie på sidelinjen under kampene... en liten del av Moyes må være livredd, dette blir jo som å komme inn som stefar :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moyes - The best manager to newer win a major trophy?

 

Synes Moyes virker litt grå, men han er langt mer solid enn mange andre alternativ. Jeg kunne tenkt meg Mourinho i 3-4 år før Klopp tok over. Det å hoppe etter SAF er sikkert en utakknemlig jobb.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Schmeichel sier det ble Moyes.

 

Peter Schmeichel ‏@Pschmeichel1 13m

Oops, I might have jumped the gun a bit saying Moyes is confirmed. I was reacting to The Times Sport tweet that I retweeted before. Sorry!!

 

Det er fleire som melder det same, men det er vel såvidt eg kan sjå ingen som har spesifikke bevis på det endå.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...