banansplitt™ Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Ser ut som de skal i begravelse hele gjengen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Goal.com sier Moyes. The Times sier Moyes. Blir nok Moyes. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Oddsen på Moyes nede på 1.12 nå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Fagermo kan angre på at han tok ett år til i Odd nå. Jeg er positivt uansett hvem som kommer inn og nå ser det ut til å bli Moyes. Jeg tror det er et spennende valg; britisk trener som har gjort mye med lite. Det blir spennende å se hva han kan gjøre med ressursene til United framover. Jeg håper virkelig at alle supporterne har tålmodighet, jeg blir meget skuffet dersom det starter dårlig og vi får "Chelsea-tilstander" hvor den såkalte fansen roper om at Moyes må gå. Jeg tror heller ikke at styret vil vente umiddelbar suksess, ikke glem at United har kun hatt kun en manager i den samme perioden hvor enkelte klubber har hatt 15 (fiktive tall, men dere tar poenget). Men herregud det blir rart å ikke se Fergie på sidelinjen under kampene... en liten del av Moyes må være livredd, dette blir jo som å komme inn som stefar 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Managers since 1986: Real Madrid 24, Inter Milan 19, Chelsea 18, Bayern 14, Juventus 14, Man City 14, AC Milan 13, Man United 1 Sir Alex! 7 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Moyes - The best manager to newer win a major trophy? Synes Moyes virker litt grå, men han er langt mer solid enn mange andre alternativ. Jeg kunne tenkt meg Mourinho i 3-4 år før Klopp tok over. Det å hoppe etter SAF er sikkert en utakknemlig jobb. Endret 8. mai 2013 av Sovehest Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Haha, Chelsea ass. De skal vel ha ENDA en ny til sommeren. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Om det blir Moyes, som alt tyder på nå, så håper jeg han drar med seg Baines og Fellaini. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Lars Tjærnås: Ingen over, ingen ved siden.. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Fellaini? Nei takk. Maken til ufyselig type. Baines hadde vært moro. Det positive er at vi sannsynligvis kjøper vår første midtbanespiller siden 2007 nå som Fergie gir seg. Faen meg på tide. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Fellaini og Baines.. Ja, takk Har lenge sett for meg Mourinho som arvtager, men tror nå det blir Moyes, og det er helt greit. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Schmeichel sier det ble Moyes. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Synes Lars Sivertsen sa det veldig bra. Moyes er riktig mann, men spørsmålet er om han er riktig manager. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Leser at David Gill trekker seg også. Kan nok regne med at Scholes legger opp også, Giggs kanskje også? Er vel sjefen som har holdt de i gang såpass lenge. David Gill trakk seg jo i vinter, det har vært klart lange allerede. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Schmeichel sier det ble Moyes. Peter Schmeichel @Pschmeichel1 13m Oops, I might have jumped the gun a bit saying Moyes is confirmed. I was reacting to The Times Sport tweet that I retweeted before. Sorry!! Det er fleire som melder det same, men det er vel såvidt eg kan sjå ingen som har spesifikke bevis på det endå. Endret 8. mai 2013 av archanios Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 http://web.stagram.com/n/andowlove/ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 https://twitter.com/EvertonArentWe/status/332116636708507649/photo/1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Er ikke noe å si. Er sjokket og deprimert. Takk for alt Fergie. Som andre har sagt. Fergie er United. Han var ikke bare treneren vår. Hvordan kan han dra uten å gi litt notice? Shit. Er bare i sjokk og det er bare jævlig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Mourinho er den eneste manageren som er i mentalt stand til å takle det enorme presset å ta over. Han er den eneste som er gal nok til å begi seg ut på dette og. - Jon Martin Henriksen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå