Hansoen Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Har jo sett ryktene, men tenkte at det aldri kom til å bli noe av, iallefall ikke før neste år eller året etter der. Vært United fan i 18år, levd i 22 år, og SAF har alltid vært der, som en selvfølge. For en manager! Vi kommer nok aldri til å se hans like igjen. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 The Sun melder at FA (Fergie's Association) blir nedlagt, på bakgrunn av styrelederen SAF avgang. Men over til On Topic: Føler med dere, et stort tap for fotballen. Fergie var rett og slett en legende! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Var? Er han død? Han er en levende legende. Håper på Klopp, men tar gjerne Mourinho så lenge han gidder. Han lager mye bråk, men vinner serier og cuper. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Trist dag på mange måtar. Mark Kleinman Manchester United source tells me Sir Alex Ferguson's successor will be announced within days but has to resign from current role first... Within days? Kva manager er pr i dag i ein posisjon der han kan seie opp i løpet av nokre dagar? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Au. Dette som skulle være en skikkelig fin dag, årets første sommerdag og hele pakka.. Blir rart. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Dette har eg gruet meg til i over 10 år. Men, ser heller ikke bort ifra at dette er riktig for United som klubb nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 PL uten Ferguson? But... But... Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 En sykt trist dag som måtte komme. Han var manager da jeg fikk interessen for fotball som unge og begynte å elske denne klubben. For meg (og mange andre) er han United. Kommer til å savne tyggistygginga hans, entusiasmen han har vist for sporten og kommentarene hans. Han er unik, ikke bare som manager, men som menneske. Prestasjonene hans i seg selv er ut av en annen verden, men hans karakter er det som vil bli mest savnet for min del. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Leser at David Gill trekker seg også. Kan nok regne med at Scholes legger opp også, Giggs kanskje også? Er vel sjefen som har holdt de i gang såpass lenge. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Tipper Scholes slutter, men hadde ikke forundra meg om Giggs fortsatte. Jævla duracellkanin. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Har ikke Giggs signert kontrakt et år til nettopp da? (Her er det mulig alzheimersen spiller inn) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Gill trakk seg vel i februar, så ikke noe nytt der. Scholes legger nok opp, men tror Giggsy tar et år til. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Skal Ferguson lede United resten av sesongen ? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Nei. Det blir Per Arne frå Kokstad. Han skal gi seg etter sesongen 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Men det blir for dumt at Ferguson fortsatt skal være i klubben. Trekker du deg så trekk deg 100%. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Av prinsipp drikker jeg ikke midt i uka, men i dag må jeg feire. Denne dagen har jeg gleda meg til i 15 - 20 år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Dette har vært en trist dag. Har fryktet dette øyeblikket i flere år, men vi visste alle at det kom til å ta slutt før eller siden. Takk for alt, Sir Alex. Alt annet enn Mourinho. Klopp hadde vært fantastisk, men jeg er overbevist om at det blir Moyes. Tryggeste og beste langsiktige løsningen i mine øyne. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Så lenge det blir Klopp er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 "Manchester United source tells me Sir Alex Ferguson's successor will be announced within days but has to resign from current role first..." Hvis denne^ er legit tviler jeg på at det blir Klopp, man drar ikke fra en klubb like før en CL-finale Skulle også tro Moyes er lojal nok til Everton at han fullfører sesongen. Men de ligger vel ganske trygt på EL-plass, så det burde ikke være noe stort problem at han drar Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Han trenger jo ikke slutte akkurat nå. Men han må gjennom prosessen med å slutte. Så slutter han jo etter sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå