Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Vil ikke at Tottenham skal spille CL. Da kommer i hvertfall ikke Bale til United.

 

Vet også om United-supportere som ønsker Spurs utafor CL-spill pga. det liksom skal øke sjansene for at Bale går til United. Det kommer aldri til å skje. Ferguson vil neppe handle fra Tottenham igjen, og spesielt ikke en spiller som er såpass etablert og dyr. End of story.

Kanskje, men vil nok tro at det er lettere å hente Bale enn Ronaldo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Google

Du mener det er større sjanse å hente Storbritannias heteste navn som har uttalt at han vil spille i Spania, fra øyrikets kanskje tøffeste forretningsmann, fremfor en spiller som har vært hos dere før og har et veldig godt forhold til manageren deres og klubben?

 

Edit:

For å unngå flere misforståelser.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Du mener det er større sjanse å hente Storbritannias heteste navn som har uttalt at han vil spille i Spania, fra øyrikets kanskje tøffeste forretningsmann, fremfor en spiller som har vært hos dere før og har et veldig godt forhold til manageren deres og klubben?

Jeg tror du burde lese hva han skriver, en gang til.

Lenke til kommentar

Du mener det er større sjanse å hente Storbritannias heteste navn som har uttalt at han vil spille i Spania, fra øyrikets kanskje tøffeste forretningsmann, fremfor en spiller som har vært hos dere før og har et veldig godt forhold til manageren deres og klubben?

 

Han sier det helt omvendte, var vel ikke vanskelig å skjønne innlegget?

 

Edit: Da bør du sitere personen da.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Han burde kanskje det, men man trenger da ikke det når det er så jævlig åpenbart hvem han sikter til.

 

 

OI SORRY GLEMTE Å SITERE FOLKENS!!!!!!!!!!! Skal fikse det etterpå sånn at dere skjønner hvem jeg prater til.

Endret av Cutman
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg slang meg MED, Hargo, ikke mot.

 

Greit at innlegget mitt er rett under Hargo sitt, men jeg tenkte det ikke var nødvendig å sitere Rolls da Hargo allerede poengterte det samme jeg ville frem til.

Rolls sin post er hele TO poster over min, leser man den før Hargo og min så skjønner man kanskje hvem jeg sikter til.

 

Men jeg burde vel ha sitert Rolls, jeg ser den.

Trodde bare det ville være mulig å se hvem jeg siktet til ved å lese de to forrige postene.

Lenke til kommentar

Han burde kanskje det, men man trenger da ikke det når det er så jævlig åpenbart hvem han sikter til.

 

OI SORRY GLEMTE Å SITERE FOLKENS!!!!!!!!!!! Skal fikse det etterpå sånn at dere skjønner hvem jeg prater til.

 

Herrefred, ta deg en bolle. Det er faktisk ikke så jævlig åpenbart når han ikke antyder hvem han prater til. Når innlegget begynner med "du mener det er…", da er det naturlig å anta at han sikter til innlegget rett over seg. Da er det ikke noe galt i å kommentere dette slik at vi unngår eventuelle misforståelser.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Får ikke Spurs CL-spill skal man ikke se bort i fra at Levy setter ned foten og sier "et år til".

Med tanke på populæriteten til Bale i klubben samt at han selv vil spille i Spania, så skjønner jeg egentlig ikke hvorfor flere og flere Manchester-supportere virker å tro at Bale til Manchester U er realistisk.

 

Det er nok ikke mange som tror det er sannsynlig. Men det er tross alt ikke urealistisk, men usannsynlig.

Lenke til kommentar

Et Rooney-salg virker mer sannsynlig nå enn på lenge, faktisk. Føler han virker litt uinspirert om dagen, og at gløden ikke helt er der lenger. Han har gjennom hele United-karriera si vært linket bort, men jeg har ikke trodd noe på det. Nå tror jeg faktisk det er en reell sjanse for at det skjer, som så mange andre stjerner før han.

 

Så spørs det hva som skjer eventuelt. Selger vi Rooney vil jeg tro vi henter inn en klassespill som skal spille på topp med Van Persie. Lewandowski eller Falcao, med Kagawa bak de to + på en ny mann på midten kanskje.

 

Ikke det at jeg veldig ønsker Rooney bort, da jeg fortsatt synes han er en fantastisk spiller. Men om det skulle skjedd og vi får inn Falcao og Modric for eksempel.. så tror jeg vi rent sportslig kommer bra fra det. Er det veldig realistisk? Neppe..

Lenke til kommentar
Alex Ferguson is understood to be giving serious consideration to ending his 26-year reign as Manchester United manager. More follows #mufc

 

 

Fra Telegraph sin offisielle Twitter-side.

 

Grunn til panikk?

 

 

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/10042798/Sir-Alex-Ferguson-considering-retiring-as-Manchester-United-manager-before-end-of-the-week.html

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Seriøse rykter om at SAF gir seg nå. De ryktene dukker jo opp fra tid til annen, men det virker litt mer seriøst denne gangen.

 

Blir rart med United uten SAF. Vil ikke si at jeg gleder meg, men er veldig spent på hvilken retning klubben vil ta. Vil ikke ha Moyes som erstatter. En grå og kjedelig mus, han har gjort gråstein til halvpen singel i Everton, men tror ikke han er moderne nok til å ta over den store jobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...