Ronald Ulysses Swanson Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Fergie, liiiiitt til.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Pleier å være en seriøs avis http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/10042798/Sir-Alex-Ferguson-considering-retiring-as-Manchester-United-manager-before-end-of-the-week.html Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Det blir rart uten SAF på trenerbenkenja . Kommer nok til å felle et par liter med tårer. Men slutt med dette pisset. Mannen skal ingesteds, i hvertfall ikke før om 1-2 sesonger til (håper jeg). Og uansett, så håper jeg den erstatteren ikke blir en Murinho type. United trenger en som blir i klubben over tid. Det ligger i blodet. Chelseastil ville ha vært krise. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 United må ha en manager med karisma, der har ikke Moyes. Mourinho kan være ei skikkelig kuse, men han har karisma og pondus nok til å ta jobben. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 jeg er også positiv til Moyes, men jeg vet ikke så mye om det.. Vet ikke åssen trener som vil klare å forsette suksessen til ferguson. Grunnen for at jeg ikke vil ha mourinho er bare fordi jeg føler han ikke vil være i klubben i lang tid fremover, men heller i 3-5 år også stikke til tyskland elns.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Klopp eller Mourinho, bare ikke Moyes! Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Hørt at Drillo blir ledig snart! Neida, men dere får få Moyes eller Klopp! Mourinho kan dere bare holde dere vek ifra, han skal til den blå delen av London! Men trur at Moyes er en mulig arvtager. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Hadde vært litt morro om United snapper Mourinho foran Chelsea, og de ender opp med Rafa. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 United må ha en manager med karisma, der har ikke Moyes. Synes ikke Moyes er noe mindre karismatisk enn Ferguson. Tror han hadde passet dere bra. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Hadde vært litt morro om United snapper Mourinho foran Chelsea, og de ender opp med Rafa. Tenk vist det motsatte skjer :O Tar svalestup ned fra verandaen i 3 etasje her vist vi på en eller annen måte ender opp med Rafa. 2 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Mourinho er mannen jeg vil ha. Føler det har ligget i kortene lenge nå, men spørs nå litt nå som Chelsea er på banen. Kanskje det er en av grunnene til at Sir Alex eventuelt velger å gi seg, sammen med operasjonen i sommer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Hadde vært litt morro om United snapper Mourinho foran Chelsea, og de ender opp med Rafa. Rafa har bekreftet muntlig at han ikke fortsetter i Chelsea neste sesong Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Jeg ønsker Klopp. Karismatisk type som har angrepsfotball i verdensklasse som fokus, samt at han klarer å te seg ordentlig i media til en hver tid. Vinner Dortmund CL, så er han vår. http://www.youtube.com/watch?v=fgpc3QeKR30 Endret 7. mai 2013 av Sameboe Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Håper for guds skyld ikke at Mourinho havner på Old Trafford. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Ønsker meg ikke Mourinho. Moyes er et veldig godt alternativ, og det samme er Klopp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Fergie.... Klarer ikke tenke på hvem som kan erstatte han... det at han (muligens) er ferdig som vår trener etter disse årene er nok å tenke på for en natt.. wtf. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Kommer Mourinho vet jeg ikke hva jeg gjør. Han får det til, en periode, også blir alt bare kaos. Forbanna klovn er han og jeg vil ikke ha sirkuset hans på Old Trafford noe mer enn nødvendig, altså når vi møter lagene han rører med. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Vil ha Klopp. Moyes klarer sikkert å få til noe suksess, men han virker som en heller kjip type. Klopp har angrepsfotbal i sentrum. I tillegg er sjansene større for at vi kan snappe opp et eller to av stjerneskuddene til Dortmund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå