Ed Hunter Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Sir Alex Ferguson bekrefter at Gary Neville har slått opp skaden. Uniteds lagkaptein er, som tidligere skrevet her på united.no, ikke med i troppen mot Dynamo Kiev. Sir Alex Ferguson bekrefter på pressekonferansen at Neville har slått opp skaden. - Han har fått en muskelstrekk i leggen. Det er en skikkelig skuffelse for gutten og for oss. Vi vet ikke hvor langvarig det er, men vi tror ikke det er for så lenge. Uansett er det en skuffelse. Uniteds manager sier også at han tror han gjør to eller tre endringer på laget mot Kiev i forhold til Arsenal-kampen. Kilde: manutd.com. Herregud! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Huff, nå ble jeg skikkelig forbanna. Nye måneder med Wes "Jeg treffer 1 av 10 innlegg" Brown. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Får bare håpe at det ikke tar så altfor lenge. Hvis han ikke rekker kampen mot Bolton blir det kjipt. Jeg krysser fingrene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg stemmer for at O'Shea stepper inn for Brown. Eventuelt Simpson. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Faen, hva er det med Neville a? Slår opp skaden sin igjen Faen ass, Brown er ikke den samme på backen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kan ikke Eagles spille på backen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nei, han er jo ingen back. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kan ikke Eagles spille på backen? Nei, men vi har jo Simpson som jeg tror de fleste vil se mer av! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Faen, hva er det med Neville a? Slår opp skaden sin igjen Han har sikkert trent seg opp med Saha og lært noen trikst. De var helt sikkert hjemme hos Saha og så på frimerkesamlingen hans, så da er det bare å vente på Saha's med et brekt bein eller noe sånn... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 For å være helt enig så frykter jeg for karrieren til Gary. Dette er ikke bra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Helt enig? Så lenge denne skaden ikke er langvarig ser jeg ingen grunn til det. EM er nok en enorm motivasjonsfaktor for vår eminente høyreback. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) erlig mente jeg hehe Når det gjelder Gary så tror jeg ikke motivasjon er et problem. Endret 6. november 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 OBS - FORSINKELSER FRA NIKE Følgende drakter er forsinket fra Nike: * Barnesett - 3 mnd til 6 år * Trøyer med lang arm i str. 116 - 158 * Damemodell i alle størrelser * Shorts 116-158, L og XL * Strømper til ny drakt * Bortedrakt i barnestørrelser. Vi har dessverre ikke fått noen leveringsdato fra Nike på disse varene. Hjemmetrøyer med kort arm i str. 116 - 158 ankom i uke 42 (man 22.10). Utsendelse av forhåndsbestilte trøyer er nå igang. Sakset rett fra forsiden, på venstre side Ahh, la ikke merke til det der. Håper sokkene kommer snart, blir litt dumt med ny drakt og gamle blå sokker Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kan ikke Eagles spille på backen? Nei, men vi har jo Simpson som jeg tror de fleste vil se mer av! Er ikkje han venstreback egentlig? Simpson altså. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jo, han er vel det?! Kom han ikke som erstatter for Evra mot Wigan kampen? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Var vel O'Shea han kom inn for. Ifølge Wikipedia så stemmer det, står også at han er speler på høgreside. Trur nok han får sjanse i europa, kanskje etter vi sikrer avansement mot Dynamo. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Var vel O'Shea han kom inn for. Ifølge Wikipedia så stemmer det, står også at han er speler på høgreside. Trur nok han får sjanse i europa, kanskje etter vi sikrer avansement mot Dynamo. Har ingen tro på at United mønstrer A-laget i morgen. På hjemmebane skal Kiev være lett match. Tør vi si 9-0 ? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Var vel O'Shea han kom inn for. Ifølge Wikipedia så stemmer det, står også at han er speler på høgreside. Trur nok han får sjanse i europa, kanskje etter vi sikrer avansement mot Dynamo. Har ingen tro på at United mønstrer A-laget i morgen. På hjemmebane skal Kiev være lett match. Tør vi si 9-0 ? Tosifret minst, hvis Tevez og Rooney er effektive.... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Var vel O'Shea han kom inn for. Ifølge Wikipedia så stemmer det, står også at han er speler på høgreside. Trur nok han får sjanse i europa, kanskje etter vi sikrer avansement mot Dynamo. Har ingen tro på at United mønstrer A-laget i morgen. På hjemmebane skal Kiev være lett match. Tør vi si 9-0 ? Tosifret minst, hvis Tevez og Rooney er effektive.... At de to er effektive samtidig tror jeg ikke skjer dette tiåret. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Tror det blir en ganske grei seier. Vil tro at spillere med mindre spilletid får spille litt. Nani/Fletcher/O'Shea/Pique. Endret 6. november 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå