Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Tror også han blir et par år til jeg og. Magefølelsen er at Mourinho tar over, men kommer selvsagt helt an på hvilket lag han i mellomtiden velger å trene, med mindre Ferguson velger å gå av nå, noe jeg tviler på. En annen manager jeg tror er veldig aktuell er Moyes, men mye av det samme her. Både Moyes og Mourinho er veldig aktuelle for Chelsea i sommer, og eventuelt Arsenal etter hvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper at hans neste sesong blir hans nest siste. Og så får han nok en direktørrolle i klubben og bestemmer sikkert hvem han vil hente inn som en ny manager. Hvis jeg skulle tippe helt tilfeldig vil jeg tro at det er Jupp Heynckes som får æren av å være den første manageren etter SAFs regjeringstid.

 

Erstatte en pensjonist med enda en pensjonist? Skjer ikke. Tror ikke Fergie gir seg før han har greid 5-5 i Europa.

Lenke til kommentar

For det første; Ferguson i en annen rolle i klubben vile aldri fungert. Han ville fortsatt vært "boss" uansett om han var tekoker eller tour guide på Old Trafford. Når han legger opp, så skal han legge opp.

 

Moyes har aldri bevist "noe annet" enn å gjøre gull av gråstein. Ville han greid å gjøre diamant av gull?

 

Og sist et spørsmål; aldri fått med meg historien med Heynckes, ble han sagt opp pga. Pep eller sa han opp selv?

Lenke til kommentar

Moyes er jo en knallgod manager, gjort utrolig mye med et lag som lever av å pante tomflasker og som kjøper spillere på månedlige avdrag.

Men hvis man ser vekk ifra at han blir respektert av spillere og kolleger, så har han ikke så mye "pondus"

Samtidig står han for kontinuitet, noe United også gjør. Han har vel sittet 11 år i Everton nå, noe som er veldig imponerende. Mourinho er vel den rake motsetningen til akkurat det, men jeg håper at hvis Mourinho tar over United at han tenker at han vil bli noen år, og ikke bare vinne CL og ta en ny utfordring. Men jeg tror nok også at den som tar over United er klar over den situasjonen rundt United og ikke tenker seg videre etter det.

Lenke til kommentar

Og når det er sagt; JA, jeg ser frem til den dagen Ferguson legger opp. Han har vært en trofé-garantist når det gjelder Premier League, men internasjonalt lever vi ikke opp til forventningene pga staheten hans. I FA-cupen lever vi ikke opp til forventningene pga. undervurderingen hans, som han nekter å lære av. Dessuten spiller vi så jævelig kjedelig fotball at jeg egentlig kan konkludere med å totalt ha sett halvparten av kampene denne sesongen, siden jeg som regel sovner i pausen.

 

Neste sesong er det CL og FAC som blir stort for min del. PL er jeg så lei av. Handler ikke lenger om å vinne det troféet, det handler mer om å ikke tape det. På tirsdag løftet jeg ikke et jævela øyebryn når ligaen var sikret. Spanske supportere kritiseres for å kreve underholdning på gressteppet, med rett. Fotball skal ikke kun være formaliteter og tall, det skal være underholdning. Og det United har vist de 3-4 siste årene etter at Ronaldo dro er begredelig. Så får vi heller ta sjansen på en offensiv manager som underholder også får vi heller miste et jævela trofe men fortsatt ha opplevelsene gjennom sesongen.

 

Vet dere hvilken dag jeg synes er den kjipeste gjennom hele PL-sesongen? Dagen ligaen er avgjort. Da er det mange måneder til dritten starter igjen, spenningen er borte, storoppgjørene er borte osv. De fleste håper vi trekker det dårligste laget i cuper, jeg håper alltid vi trekker det beste laget. Det er opplevelsene sesongen igjennom jeg lever for, ellers hadde jeg bare sjekka status ved sesongslutt.

 

Okey enough gay talk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Veldig uenig. PL er viktigst for meg, og det vil det nok alltid være. Det å vinne Champions League er større der og da, men før hver sesong bør fokuset helst være på Premier League, også får man heller tenke CL når de kampene nærmer seg. Vi røk på en bitter måte i år, og jeg synes i grunn vi viste at vi har noe å gjøre der, selv om jeg tror nok vi hadde blitt et nummer for små mot Bayern, som de fleste andre. Når det er sagt, håper jeg vi henter inn en klassespiller til på midten, så tror jeg vi plutselig kan vinne hele greia igjen.

 

Når det gjelder FA-cupen, er jeg enig når det gjelder tidligere sesonger. Denne sesongen synes jeg vi satset ganske bra på cupen, kontra tidligere sesonger. Vi rotet det rett og slett bort pga. dårlig innsats av spillerne, ikke så mye pga. Fergusons taktikk.

 

Jeg gruer og gleder meg til den dagen han går av. Jeg håper han sitter så lenge han er klar og har styringa, men jeg håper han selv klarer å se når han bør gå av, og at han ikke må gå av pga. sykdom eller i verste fall død.. Samtidig håper jeg man har en plan klar når han går av, at man har en manager klar til å ta over. Ligger litt i korta at det er Mourinho.

Lenke til kommentar

Veldig uenig. PL er viktigst for meg, og det vil det nok alltid være. Det å vinne Champions League er større der og da, men før hver sesong bør fokuset helst være på Premier League, også får man heller tenke CL når de kampene nærmer seg. Vi røk på en bitter måte i år, og jeg synes i grunn vi viste at vi har noe å gjøre der, selv om jeg tror nok vi hadde blitt et nummer for små mot Bayern, som de fleste andre. Når det er sagt, håper jeg vi henter inn en klassespiller til på midten, så tror jeg vi plutselig kan vinne hele greia igjen.

 

Klart PL er hovedfokuset, spesielt i fjor og i år, men for en klubb som United å kun ha vunnet CL 2 ganger under Fergusons regjeringstid er "ikke bra nok". Dvs. vi har vært gode nok til å skulle ha vunnet det flere ganger. Uansett om PL er viktigst, jeg kan ikke sammenligne opplevelsen av å vinne PL med å vinne CL engang. Den spontane samlet på 1 sekund framfor over 9 mnd. Omg.

 

Når det gjelder FA-cupen, er jeg enig når det gjelder tidligere sesonger. Denne sesongen synes jeg vi satset ganske bra på cupen, kontra tidligere sesonger. Vi rotet det rett og slett bort pga. dårlig innsats av spillerne, ikke så mye pga. Fergusons taktikk.

 

Welbeck og Chicharito på topp borte mot Chelsea den kampen vi røk ut denne sesongen.

Lenke til kommentar

Klart PL er hovedfokuset, spesielt i fjor og i år, men for en klubb som United å kun ha vunnet CL 2 ganger under Fergusons regjeringstid er "ikke bra nok". Dvs. vi har vært gode nok til å skulle ha vunnet det flere ganger. Uansett om PL er viktigst, jeg kan ikke sammenligne opplevelsen av å vinne PL med å vinne CL engang. Den spontane samlet på 1 sekund framfor over 9 mnd. Omg.

For supporterne, ja. Jeg er enig at det å vinne CL er en følelse som ikke kan sammenliknes. Likevel er CL veldig bingo, og vi har hatt litt uflaks. Vi har vært i tre finaler på fem år, men møtt Barcelona i to, i den perioden de var på topp, kanskje tidenes beste fotballag der og da. Samt at Barca spiller en type fotball som ikke passer United særlig bra. Forsåvidt enig at 2 CL-titler fort blir litt lite i Fergusons karriere, og jeg tror nok at hvis han skulle legge opp før vi vinner igjen, så vil dette gnage han etter han legger opp.

Welbeck og Chicharito på topp borte mot Chelsea den kampen vi røk ut denne sesongen.

Hadde jeg faktisk helt glemt.. Så her har du et poeng. :p

Lenke til kommentar

Og når det er sagt; JA, jeg ser frem til den dagen Ferguson legger opp. Han har vært en trofé-garantist når det gjelder Premier League, men internasjonalt lever vi ikke opp til forventningene pga staheten hans. I FA-cupen lever vi ikke opp til forventningene pga. undervurderingen hans, som han nekter å lære av. Dessuten spiller vi så jævelig kjedelig fotball at jeg egentlig kan konkludere med å totalt ha sett halvparten av kampene denne sesongen, siden jeg som regel sovner i pausen.

 

Neste sesong er det CL og FAC som blir stort for min del. PL er jeg så lei av. Handler ikke lenger om å vinne det troféet, det handler mer om å ikke tape det. På tirsdag løftet jeg ikke et jævela øyebryn når ligaen var sikret. Spanske supportere kritiseres for å kreve underholdning på gressteppet, med rett. Fotball skal ikke kun være formaliteter og tall, det skal være underholdning. Og det United har vist de 3-4 siste årene etter at Ronaldo dro er begredelig. Så får vi heller ta sjansen på en offensiv manager som underholder også får vi heller miste et jævela trofe men fortsatt ha opplevelsene gjennom sesongen.

 

Vet dere hvilken dag jeg synes er den kjipeste gjennom hele PL-sesongen? Dagen ligaen er avgjort. Da er det mange måneder til dritten starter igjen, spenningen er borte, storoppgjørene er borte osv. De fleste håper vi trekker det dårligste laget i cuper, jeg håper alltid vi trekker det beste laget. Det er opplevelsene sesongen igjennom jeg lever for, ellers hadde jeg bare sjekka status ved sesongslutt.

 

Okey enough gay talk.

7nTnr.png

 

Aldri har et ligagull betydd mindre for meg. Var egentlig likegylidg på mandag, foruten et par smil på Persie og Kagawas vegne.

 

Tar gjerne noen år uten trofeer og glitter så lenge vi får ut Ferguson. Han får verdens beste idrett til å føles som å jobbe i hagen på en søndag, i regn. 3 år med drittfotball får holde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...