Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En interessant observasjon (tycker jag).

Har sett bilder av neste års hjemmedrakt som visstnok skal være litt lik årets bortedrakt med sort krage.

Da kan det vel ikke være tilfelle at di ansatte på Megastore har helt like t-skjorter?

champions_20_roed_artikkel_stor.jpg

 

Håper dette bare er en t-skjorte som skal brukes, og ikke at vår nye hjemmedrakt ser slik ut!

 

Edit: HAHA! Hvorfor er det ingen norske medier som melder at spillerne reiste rundt i Manchester i en Man City-drosje igår? :D

 

PS: bilde av phil jones på drua lenger nede i artikkelen er absolutt verd å få med seg!

 

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4900411/manchester-united-paint-town-red-after-becoming-premier-league-champions.html

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Håper Fergie troller noe jævlig og putter Persie som kaptein, men så kjip tror jeg ikke at han er.

 

Jeg synes ikke han burde hvile. Det er ikke sånn at vi har andre turneringer å konsentrere oss om. La gutten få spille alle kampene og nyte hvordan det føles å endelig bli seriemester.

 

Og er det kun den første kampen eller er det resten av bortekampene? Altså de to....

 

Eller blir det gjort hjemme på OT og?

 

Det er ingen regel om verken det ene eller andre. Folk gir GoH hvis de har lyst. Hull ga oss f.eks. ingen et par år tilbake i tid.

Lenke til kommentar

Ut av generell nyfikenhet så har jeg to spørsmål:

1) Hvor lenge tror dere Fergie blir værende i klubben (i sin nåværende rolle).

2) Hva tror dere skjer når han eventuelt forsvinner?

 

Ikke det at jeg tror klubben kollapser og faller ned en liga, men fyren har jo en utrolig makt over både spillere og media, jeg tror vi aldri kommer til å se noe lignende i fotball igjen.

 

Hvis det er noen som kunne piske en død hest opp på beina igjen er det han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1) Umulig å svare på. Det kan være alt fra til sommeren til fyren dævver. Han la jo egentlig opp i 2001, det er 12 år siden. Det eneste vi vet er at han kommer til å legge opp på dagen, ikke annonsere det et halvt år før som i 01.

 

2) Vi kommer endelig til å få en ny sentral midtbanespiller + at jeg kanskje sparer litt penger ved å slippe å måtte hamstre Red Bull hver gang United spiller.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...