Latias Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Schweinsteiger er som Carrick, man må se han regelmessig for å faktisk legge merke til hvor latterlig god han er. Wanyama er ikke nærheten av tyskeren. Kjipt at vi ikke prøvde oss på han i den perioden Bayern var i en liten bølgedal. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 (endret) En interessant observasjon (tycker jag). Har sett bilder av neste års hjemmedrakt som visstnok skal være litt lik årets bortedrakt med sort krage. Da kan det vel ikke være tilfelle at di ansatte på Megastore har helt like t-skjorter? Håper dette bare er en t-skjorte som skal brukes, og ikke at vår nye hjemmedrakt ser slik ut! Edit: HAHA! Hvorfor er det ingen norske medier som melder at spillerne reiste rundt i Manchester i en Man City-drosje igår? PS: bilde av phil jones på drua lenger nede i artikkelen er absolutt verd å få med seg! http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4900411/manchester-united-paint-town-red-after-becoming-premier-league-champions.html Endret 23. april 2013 av Corey Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Veit jo aldri hva Guardiola tenker angående sitt nye Bayern-lag. Det vil nok bli noen utskiftninger, men jeg regner med han ser verdien i Schweinsteiger, og vil beholde han. Hvis ikke, så er han jammen meg mer enn velkommen i United! Endret 23. april 2013 av Hargo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Tord Asle gjerdalen som henger med van persie? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Må da elske de gutta her: @RAWK_Meltdown(Suarez) Btw he didnt bite anyone sunday, no marks, no blood. If he did you would have seen a different reaction from ivanovic Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Mannen var nå litt sulten, la han få ete i fred! Men men, blir kult å se på Guard of Honor på Emirates når RvP går gjennom. Tipper enkelte av Arsenal spillerne blir fristet av trofeer Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Får for guds skyld håpe Van Persie starter kampen da. Vil tro Ferguson vil spare han litt mot slutten av sesongen, han har spilt mye. Men synet av å se Van Persie bli klappet inn på Emirates, er et syn jeg veldig, veldig gjerne vil se.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Er det sånn at bare de 11 som starter som får gå mellom Arsenal spillerne? Husker ikke åssen det fungerte da Chelsea gjorde det i 2007. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Og er det kun den første kampen eller er det resten av bortekampene? Altså de to.... Eller blir det gjort hjemme på OT og? Endret 24. april 2013 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Håper Fergie troller noe jævlig og putter Persie som kaptein, men så kjip tror jeg ikke at han er. Jeg synes ikke han burde hvile. Det er ikke sånn at vi har andre turneringer å konsentrere oss om. La gutten få spille alle kampene og nyte hvordan det føles å endelig bli seriemester. Og er det kun den første kampen eller er det resten av bortekampene? Altså de to.... Eller blir det gjort hjemme på OT og? Det er ingen regel om verken det ene eller andre. Folk gir GoH hvis de har lyst. Hull ga oss f.eks. ingen et par år tilbake i tid. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Alle kampene er ikke så viktig. Men mot Arsenal MÅ han spille. Fra start Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Det har vært så mye snakk om Guard of Honour fra Arsenal i media nå at de nesten virker smålige om de ikke gjør det, selv om det er 100% frivillig. Jeg tror de gjør det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Det har da alltid blitt gjort? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Det hår stått i engelsk presse at de kommer til å gjøre det. Men det hadde vært sånn ca hundre ganger bedre om City hadde gjort det Men men, kanskje neste år? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Er vel vanlig at andre topplag gjør det i alle fall. Vil tro både Arsenal og Chelsea gjør det, og kanskje Swansea, siden det er der ligagullet deles ut. Swansea stod Guard of Honour for Bradford tidligere i år etter ligacupfinalen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Er jo verre å ikke gjøre det mtp all oppmerksomheten det vil få i media. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Ut av generell nyfikenhet så har jeg to spørsmål: 1) Hvor lenge tror dere Fergie blir værende i klubben (i sin nåværende rolle). 2) Hva tror dere skjer når han eventuelt forsvinner? Ikke det at jeg tror klubben kollapser og faller ned en liga, men fyren har jo en utrolig makt over både spillere og media, jeg tror vi aldri kommer til å se noe lignende i fotball igjen. Hvis det er noen som kunne piske en død hest opp på beina igjen er det han. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) 1) Umulig å svare på. Det kan være alt fra til sommeren til fyren dævver. Han la jo egentlig opp i 2001, det er 12 år siden. Det eneste vi vet er at han kommer til å legge opp på dagen, ikke annonsere det et halvt år før som i 01. 2) Vi kommer endelig til å få en ny sentral midtbanespiller + at jeg kanskje sparer litt penger ved å slippe å måtte hamstre Red Bull hver gang United spiller. Endret 24. april 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Tipper at hans neste sesong blir hans nest siste. Og så får han nok en direktørrolle i klubben og bestemmer sikkert hvem han vil hente inn som en ny manager. Hvis jeg skulle tippe helt tilfeldig vil jeg tro at det er Jupp Heynckes som får æren av å være den første manageren etter SAFs regjeringstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå