Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Greia er at det er umulig å vite hvem som elsker klubben. De fleste trodde vel i fjor at Persie elsket Arsenal, men vi så jo hvordan det gikk. Rooney var for meg lenge en personlig favoritt, men han mistet flere stjerner i boka etter City-flørten. Og Torres uttalte vel flere ganger at han skulle bli i Liverpool ut karrieren. Er selvfølgelig enig. Derfor jeg tråkker veldig varsomt når det gjelder slike kjøp. Men for å ta ett eksempel så tok det ikke lang tid før jeg hadde Henry drakten med nummer 12 i hus. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Største flausene jeg har er uten tvil Tevez (kjøpt i gledesrus etter å ha avgjort på anfield) og Saha (var jo litt god... bittelitt??). Ellers er jeg idag jævelig fornøyd med Jones og RvP, samt Solskjær draktene. Åh, di skal brukes kommende dager på jobben Ellers har jeg legender som G.Neville, Scholes, Giggs, Cantona, Keane, RvN, Becks osv osv osv. Corey, den ultimate draktsamleren. Holder du fortsatt liv i drakttråden? Tror jeg har mistet den fra mine innlegg. Har du en kilde på dette? Bare ut av nysgjerrighet. Vet at han sa han ikke kom til å dra før det vinduet han dro eller noe slikt, men har ikke han alltid vært åpen for sin kjærlighet til Atletico Madrid? Fant denne i farten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Han lovte vel bare at han ikke skulle dra iløpet av neste overgangsvindu i følge den der. Jaja, poenget ditt står uansett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Han lovte vel bare at han ikke skulle dra iløpet av neste overgangsvindu i følge den der. Jaja, poenget ditt står uansett. Han dro tre uker senere da, i samme vindu. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Som sagt, så mente jeg det var noe sånt ja. Men ikke noe om at han skulle bli der ut resten av karrieren. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Har ikke ord. Å sitte på Old Trafford i dag var magisk! Totalt ulikt noe annet jeg har opplevd. Skal prøve meg på et lite reisebrev når jeg kommer hjem. Grattis alle! 7 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 For et lag! For en klubb! For en sesong! For en manager! SAF <3 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Klokka er tre på nattan engelsk tid. Chillern på hotellrommet og hører det synges for harde livet borti byen enda. Herlig! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Misunner den turen der ass. Satt og tenkte "dæven, skulle gitt mye for å vært på OT i kveld.." Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Likte denne vinkelen bedre For ett løp og passning og skudd 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Med tanke på at RvP løper ca. 30 meter for å nå ballen, mens keeper står ca. 10 meter unna hvor RvP skyter, så kunne kanskje keeper gjort noe. Bartez hadde vært ute og heada den. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Han husket vel Lloris mot Liverpool Guzan er vel dog ingen sweeper-keeper. Endret 23. april 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Største flausene jeg har er uten tvil Tevez (kjøpt i gledesrus etter å ha avgjort på anfield) og Saha (var jo litt god... bittelitt??). Ellers er jeg idag jævelig fornøyd med Jones og RvP, samt Solskjær draktene. Åh, di skal brukes kommende dager på jobben Ellers har jeg legender som G.Neville, Scholes, Giggs, Cantona, Keane, RvN, Becks osv osv osv. Djemba Djemba her Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Har vel bare Beckham bakpå CL-drakten som vant i 98/99 jeg. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Har Giggsx2(en som er signert ) Scholes, Berbatov bortedrakt(den hvite med svart og rødt). I tillegg har jeg en Gammel Solskjær drakt som egentlig er min brors, men han bryr seg døyten om fotball. Jeg hadde Beckham 7 i samme versjon som solskjær drakta, men den kasta mora mi. Kanskje fordi den var helt utgått Blir nok Carrick som får æren av å pryde ryggen min neste gang. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Carrick ja.. Skulle gjerne sett han i Spurs-drakt.. But oh wait! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Corey, den ultimate draktsamleren. Holder du fortsatt liv i drakttråden? Tror jeg har mistet den fra mine innlegg. Tja, jeg hjelper til når noen trenger det. Livet som draktsamler er ikke særlig spennende (bortsett fra når du får ny drakt i posten ). Djemba Djemba her Haha Jaja, jeg kjøpte Torres drakt under VM 2006. Så gikk han pokker meg til Lfc rett etterpå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå