Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Greia er at det er umulig å vite hvem som elsker klubben. De fleste trodde vel i fjor at Persie elsket Arsenal, men vi så jo hvordan det gikk. Rooney var for meg lenge en personlig favoritt, men han mistet flere stjerner i boka etter City-flørten. Og Torres uttalte vel flere ganger at han skulle bli i Liverpool ut karrieren.

Er selvfølgelig enig. Derfor jeg tråkker veldig varsomt når det gjelder slike kjøp. Men for å ta ett eksempel så tok det ikke lang tid før jeg hadde Henry drakten med nummer 12 i hus.

Lenke til kommentar

Største flausene jeg har er uten tvil Tevez (kjøpt i gledesrus etter å ha avgjort på anfield) og Saha (var jo litt god... bittelitt??).

Ellers er jeg idag jævelig fornøyd med Jones og RvP, samt Solskjær draktene. Åh, di skal brukes kommende dager på jobben :D

 

Ellers har jeg legender som G.Neville, Scholes, Giggs, Cantona, Keane, RvN, Becks osv osv osv.

 

Corey, den ultimate draktsamleren. Holder du fortsatt liv i drakttråden? Tror jeg har mistet den fra mine innlegg.

 

Har du en kilde på dette? Bare ut av nysgjerrighet. Vet at han sa han ikke kom til å dra før det vinduet han dro eller noe slikt, men har ikke han alltid vært åpen for sin kjærlighet til Atletico Madrid?

 

Fant denne i farten.

Lenke til kommentar

Største flausene jeg har er uten tvil Tevez (kjøpt i gledesrus etter å ha avgjort på anfield) og Saha (var jo litt god... bittelitt??).

Ellers er jeg idag jævelig fornøyd med Jones og RvP, samt Solskjær draktene. Åh, di skal brukes kommende dager på jobben :D

 

Ellers har jeg legender som G.Neville, Scholes, Giggs, Cantona, Keane, RvN, Becks osv osv osv.

 

Djemba Djemba her :(

Lenke til kommentar

Har Giggsx2(en som er signert :D ) Scholes, Berbatov bortedrakt(den hvite med svart og rødt). I tillegg har jeg en Gammel Solskjær drakt som egentlig er min brors, men han bryr seg døyten om fotball. Jeg hadde Beckham 7 i samme versjon som solskjær drakta, men den kasta mora mi. Kanskje fordi den var helt utgått :p Blir nok Carrick som får æren av å pryde ryggen min neste gang.

Lenke til kommentar

Corey, den ultimate draktsamleren. Holder du fortsatt liv i drakttråden? Tror jeg har mistet den fra mine innlegg.

 

Tja, jeg hjelper til når noen trenger det. Livet som draktsamler er ikke særlig spennende (bortsett fra når du får ny drakt i posten :p ).

 

Djemba Djemba her :(

 

Haha :D Jaja, jeg kjøpte Torres drakt under VM 2006. Så gikk han pokker meg til Lfc rett etterpå....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...