Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hyrlen: det var ikke noe jalla lag vi møtte da.

Arsenal er kollektivt et fantastisk lag, spiller mot spiller banker både Lfc, Chelsea og vi dem. Å jeg mener vi skal slå Arsenal. Chelsea tror jeg banker dem.

Å på lørdag så man hva som skjedde når de møtte et skikkelig forsvar, nest siste og siste berøring gikk aldri helt inn. Sjansene kom etter tull i vårt forsvar og manglende markering eller på dødball. Ikke etter fabelaktig spille fra Arsenal sin side. I tillegg led vår sentrale midtbane av at Hargreaves er for ballorientert defensivt og Anderson var tidvis borte. Å begge målene skyldtes sløve united spillere, spesielt første målet kunne lett vært unngått. Men med en gang United fikk et etablert angrep ble det farlig. Selv om det var sjeldent grunnet at Flamini og Fabregas gjorde en enorm jobb, spesielt Flamini var rå. Men hadde Carrick som er bedre å plassere seg etter spillet vært på banen tror jeg nok spesielt Ronaldo ville fått et par bedre leveringer. En annen ting er hvordan spillet endret seg etter man fikk Carrick på banen, tok helt over på midtbanen.

En annen ting var at Arsenal bevist ikke gikk i nærheten av Vidic og Rio, var mye spill på kantene og rett fremfor 16 (grunnet ræva arbeid av united midtbane). Men ble aldri klikkklakk i den grad inne i boksen slik man ser i andre kamper.

Hleb ble forresten behandlet med silkehansker, hadde Neville vært på banen hadde han gjort det samme som han gjorde med Reyes i sin første kamp. Knust han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

<spiller mot spiller banker både Lfc, Chelsea og vi dem. Å jeg mener vi skal slå Arsenal. Chelsea tror jeg banker dem.

Håper du har rett. Til nå denne sesongen så synest jeg de ligner laget som gikk ubeseira. Ikke at jeg tror de gjør det igjen men jeg tror du gir dem for lite kredit. Jeg er derimot enig i at hvis vi hadde stilt med fullt mannskap så hadde vi vunnet.

Skal jeg kritisere noe så kom Carrick og Saha for sent. De burde ha blitt byttet inn etter 60 min. Kanskje burde Nani kommet inn også.

Lenke til kommentar
Håper du har rett. Til nå denne sesongen så synest jeg de ligner laget som gikk ubeseira. Ikke at jeg tror de gjør det igjen men jeg tror du gir dem for lite kredit.

For ungt lag til at de skal holde steamen opp hele veien. Jeg gir dem lite kreditt? Jeg skryter jo av dem. Beste laget i England sammen med United for tiden, kanskje i Europa. Men forskjellen på Arsenal og United er Arsenal har få skader, United har hatt enda mer enn vanlig (noe som er ekstremt). Så i år har jeg rett og slett ikke tro på at United får en lang rekke med poengtap, lik ifjor ville de holde hele veien. Det tror jeg ikke Arsenal gjør, jeg frykter Chelsea mer.

Har ingen tro på at Arsenal kan vinne ligaen i år, da må de isåfall ha fru fortuna og gud i ryggen. For skader på Flamini, Fabregas, Toure eller Van Persie er ting som vil slite veldig hardt på dem.

edit: Carrick har vært skadet, kom inn i rett tid. Men på en annen hånd burde Anderson vært byttet ut tidligere. Å Saha, vel mannen er det beste porselenet vi har. Bare ta han ut når det er strengt nødvendig. Sir Alex gjorde alt riktig, gå hardt ut etter pause. Bare synd at målet kom på en slik måte, ellers tror jeg vi ville presset oss til et andre før Arsenal fikk sitt første.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

<Å Saha, vel mannen er det beste porselenet vi har.

Det er ingen grunn til å spare han. Er han spilleklar så er det bare å sende han innpå. Carrick har vert skadet, men det har Hargreaves vert også. Kanskje vi kunne byttet inn Nani og gitt Giggs en skikkelig sentral midtbane jobb, i stedet for sånn halveis. Poenget mitt er at Hargreaves og Anderson begynte å slite mot slutten av kampen. Vi kunne også prøvd O'Shea på midten.

Når det gjelder målene vi slapp inn så ser jeg ikke at vi gjør så veldig mye galt. Ved det første målet var vi kanskje litt naive og trodde ballen skulle gå ut.

Lenke til kommentar
Når det gjelder målene vi slapp inn så ser jeg ikke at vi gjør så veldig mye galt. Ved det første målet var vi kanskje litt naive og trodde ballen skulle gå ut.

På første målet står Evra å sover. I tillegg til at Fabregas står helt alene å får all verden med tid. På andre målet, vel der står alle og sover.

Lenke til kommentar
OBS - FORSINKELSER FRA NIKE

Følgende drakter er forsinket fra Nike:

* Barnesett - 3 mnd til 6 år

* Trøyer med lang arm i str. 116 - 158

* Damemodell i alle størrelser

* Shorts 116-158, L og XL

* Strømper til ny drakt

* Bortedrakt i barnestørrelser.

Vi har dessverre ikke fått noen leveringsdato fra Nike på disse varene. Hjemmetrøyer med kort arm i str. 116 - 158 ankom i uke 42 (man 22.10).

Utsendelse av forhåndsbestilte trøyer er nå igang.

Sakset rett fra forsiden, på venstre side :)

Lenke til kommentar

FA fortsetter sin null toleranse for kritikk av dommere. Skal ikke forundre meg om Fergie må på tribunen i noen kamper. Hva synest folk om det?.

Personlig så synest jeg det ikke var noen store feil av dommeren og jeg er ikke så sikker på om jeg er enig med Fergie, men jeg er glad for at han har tempramanget. Jeg synest derimot at litt må FA tolerere

http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/...erer_fa_tiltale

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
FA fortsetter sin null toleranse for kritikk av dommere. Skal ikke forundre meg om Fergie må på tribunen i noen kamper. Hva synest folk om det?.

Personlig så synest jeg det ikke var noen store feil av dommeren og jeg er ikke så sikker på om jeg er enig med Fergie, men jeg er glad for at han har tempramanget. Jeg synest derimot at litt må FA tolerere

http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/...erer_fa_tiltale

Er faktisk uenig med SAF her, dommeren var god og hadde god kontroll på kampen følte jeg. Klart, han gjorde sikkert noen feil her og der, men det må man selvsagt forvente. Det var ingen store feil følte jeg.

Lenke til kommentar
For skader på Flamini, Fabregas, Toure eller Van Persie er ting som vil slite veldig hardt på dem.

Du er klar over at van Persie er skadet? Flamini tror jeg ganske enkelt kan erstattes av Gilberto, om han kommer seg litt i form igjen. Skade på Toure eller Fabregas derimot vil bli en skandale.

Lenke til kommentar
Sir Alex uttaler seg før han har sett tv-bilder. Å jeg mener at Sir Alex har et lite poeng, men unødvendig å gjøre stort ut av det.

Enig i deg der. Det må være lov å uttale seg både negativt og positivt om dommere. Men av og til må man finne en grense.

Likevell synes jeg det blir litt for drøyt når FA skal begynne å etterforske utsagnene hans.

Lenke til kommentar
For skader på Flamini, Fabregas, Toure eller Van Persie er ting som vil slite veldig hardt på dem.

Du er klar over at van Persie er skadet? Flamini tror jeg ganske enkelt kan erstattes av Gilberto, om han kommer seg litt i form igjen. Skade på Toure eller Fabregas derimot vil bli en skandale.

Skader. Selv stallen til Arsenal må tåle og miste en nøkkelspiller.

edit: Fa vurderer bare. Får mest sannsynlig en reprimande, etter diverse dommerfeil mot United i år bør de ikke trå Sir Alex så veldig mye på tærne.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...