Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg hoppet over til orginalartikkelen, som var fantastisk. Var mer relevant for United der og.

 

Rodríguez saw firsthand that he was still willing to share a post-game drink with Mourinho. Said Rodríguez, "He came out of the dressing room with a cup of wine in his hand, and he told me, 'Tell José that the wine is ready, and tell him to hurry up.'"

 

"You are true gentlemen," Rodríguez said to the two managers, and Ferguson winked and even took a moment to sign the American's book of pictures with top European players and coaches.

 

There were other memorable moments after the game that day. Outside United's locker room, Hernández followed up on his pledge and gave Rodríguez his game-worn jersey with a personalized dedication on it.

"The first thing he said to me was, 'How long have you been working for Real Madrid?'" Rodríguez said. "I said, 'The truth is I don't work for them.' I explained to him what happened, and he looked shocked at the beginning. But he said, 'You know what? That's amazing.'"

 

Read More: http://sportsillustrated.cnn.com/soccer/news/20130410/real-madrid-fan-jose-mourinho/#ixzz2QF6NrwdI

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet at Evra er vise-kaptein? Og siden Vidic har vært ute med skade i lengre tid, og ikke kan spille alle kamper, så blir Evra nesten fast kaptein.

 

Selvfølgelig vet jeg det, men hvis du faktisk ser hva jeg siterte i innlegget hans så ser du kansje hvorfor jeg spurte om han viste at Vidic faktisk er kapteinen til United.

 

Gi kapteinsbindet til noen som fortjener det som Vidic eller Ferdinand.

 

Vet ikke om du klarer å tolke det på en annen måte?

Lenke til kommentar

Kopp? Klasse.

 

Forøvrig er det normalt at Ferguson ber motstanderens manager inn i manager-loungen for et glass vin etter kampslutt. Kan se for meg at Mourinho er en av de ivrigste til å takke ja til invitasjonen også.

 

Under omvisningen min på OT fortalte guiden at den eneste manageren som aldri har takket ja til invitasjonen er Arsene Wenger :wee:

 

Dette er for øvrig noe Ole Gunnar Solskjær har tatt med seg til Norge. Dessverre er terskelen for å si nei langt lavere i Norge enn i England ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...