Aleks Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Jeg hoppet over til orginalartikkelen, som var fantastisk. Var mer relevant for United der og. Rodríguez saw firsthand that he was still willing to share a post-game drink with Mourinho. Said Rodríguez, "He came out of the dressing room with a cup of wine in his hand, and he told me, 'Tell José that the wine is ready, and tell him to hurry up.'" "You are true gentlemen," Rodríguez said to the two managers, and Ferguson winked and even took a moment to sign the American's book of pictures with top European players and coaches. There were other memorable moments after the game that day. Outside United's locker room, Hernández followed up on his pledge and gave Rodríguez his game-worn jersey with a personalized dedication on it. "The first thing he said to me was, 'How long have you been working for Real Madrid?'" Rodríguez said. "I said, 'The truth is I don't work for them.' I explained to him what happened, and he looked shocked at the beginning. But he said, 'You know what? That's amazing.'" Read More: http://sportsillustrated.cnn.com/soccer/news/20130410/real-madrid-fan-jose-mourinho/#ixzz2QF6NrwdI 4 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Du vet at Vidic er kaptein til United? Du vet at Evra er vise-kaptein? Og siden Vidic har vært ute med skade i lengre tid, og ikke kan spille alle kamper, så blir Evra nesten fast kaptein. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Du vet at Evra er vise-kaptein? Og siden Vidic har vært ute med skade i lengre tid, og ikke kan spille alle kamper, så blir Evra nesten fast kaptein. Selvfølgelig vet jeg det, men hvis du faktisk ser hva jeg siterte i innlegget hans så ser du kansje hvorfor jeg spurte om han viste at Vidic faktisk er kapteinen til United. Gi kapteinsbindet til noen som fortjener det som Vidic eller Ferdinand. Vet ikke om du klarer å tolke det på en annen måte? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Kopp? Klasse. Forøvrig er det normalt at Ferguson ber motstanderens manager inn i manager-loungen for et glass vin etter kampslutt. Kan se for meg at Mourinho er en av de ivrigste til å takke ja til invitasjonen også. Under omvisningen min på OT fortalte guiden at den eneste manageren som aldri har takket ja til invitasjonen er Arsene Wenger Dette er for øvrig noe Ole Gunnar Solskjær har tatt med seg til Norge. Dessverre er terskelen for å si nei langt lavere i Norge enn i England ... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Sky Sports News @SkySportsNews 2m Manchester United winger Ashley Young out for up to two weeks with an ankle injury. #ssn Stupeulykke? 5 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Yay! Gladnyheter! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 Buttner posta selv denne.. HAHA! 6 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 Mens vi er inne på morsomme ting; er det vanlig å gå rundt å synge på supportersanger om byrivalens spillere? fra 4:30 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 Yess, da blir det med all sannsynlighet til til Manchester søndag ettermiddag, kamp på mandagen og hjem igjen på onsdag. Blir artig, ni år siden sist jeg var der. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 16. april 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 12 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Hva lønner det seg å kjøpe mens man er i England? Pundet er jo lavt. Tenker at klær burde være en del billigere enn Norge i hvert fall. Edit: Og hvor er det best å kjøpe drakt? Megastore er vel temmelig dyrt hvis jeg husker riktig. Endret 17. april 2013 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Sports Direct er en sikker vinner hver gang jeg er i England og skal handle drakt pluss diverse sportsutstyr. Billig og bra butikk (noe positivt har i hvert fall han feite Newcastle-eieren gjort). Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Vet ikke om du skal til selve Manchester, men Sports Direct på Arndale-senteret hadde gode priser når jeg var der i starten av mars (pluss ti ganger bedre service enn man kan få Norge). Endret 17. april 2013 av TB-GORGONPLEX Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Om du spiller fotball så er fotballsko mye billigere, det samme gjelder for Nike Free (som ALLE skal ha for tiden) samt de fleste andre joggesko. Så der er det en del å spare. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Takker, da blir det en tur innom Sports Direct. Skal til Manchester ja, skal se Villa-kampen på mandag Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Carroll ser bare på ball hele tiden! Det er vel noe som tilsier excessive use of force når spillere ligger strødd rundt etter man har bykset fram. Edit: Ser ut til at noe gikk skeis. http://balls.ie/football/flying-headbutt-attack-by-andy-carroll-on-david-de-gea/ Endret 18. april 2013 av Sovehest Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Får ikke sett bildet. Edit: Sånn ja. Endret 18. april 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Om man ikke skal straffes når man går inn med full kraft der ballen "kunne vært om ingen hadde vært borti den det siste sekundet", så vil man se mye rart på en fotballbane, Det minner kanskje litt om Suarez sin nedsparking av Parker i starten av sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå