Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RVP , den nye Torres?

Det er lov til å se på statistikker også. Fordi han ikke scorer betyr ikke at han ikke er dårlig. 4 assists de siste 6 kampene. Trangsynt.

 

Jeg tror vi klarer minst 3 seiere i løpet av de siste 7. Arsenal bør klare å slå, gjelder Chelsea også, men de har en veldig sterk midtbane for øyeblikket. Og med 3 seiere, kan ikke City ta igjen mer enn 12 poeng, og jeg tviler på at United taper 4.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

De fleste fra Dortmund-laget i kveld hadde lett kommet inn og forsterket United-troppen. Lurer på hva Kagawa tenker i kveld når han ser gamle lagkamerater kjempe seg til semifinalen mens han selv hele tiden blir vraket til fordel for dårligere fotballspillere i sin nye klubb.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

De fleste fra Dortmund-laget i kveld hadde lett kommet inn og forsterket United-troppen. Lurer på hva Kagawa tenker i kveld når han ser gamle lagkamerater kjempe seg til semifinalen mens han selv hele tiden blir vraket til fordel for dårligere fotballspillere i sin nye klubb.

Det må suge hardt! Syntes selv synd i han som ikke får spilt mer. Liker han godt!

Lenke til kommentar

De er gode (Reus, Gotze, Gundogan), ingen tvil om det, men før vi tar inn flere.. Jeg kunne likt å sett laget slik:

 

Rafael - Ferdinand - Smalling - Büttner

--------------Carrick - Jones

------Welbeck - Kagawa - Young

-------------------Rooney

 

I hvert fall pr dags dato, og formen de er i.. Noen innvendinger? Dere trenger ikke å kommentere keeperplassen, den har blitt vår sikreste.

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...