Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en jævla drittsesong, for et jævla drittlag. Totalt utspilt av City, klasseforskjell mellom lagene. Også Giggs i 90 minutter for faen. Fergie er en inkompetent manager. Jeg orker snart ikke mer, sånt som dette har det vært i flere sesonger nå. United blir ALLTID utspilt i storkampene, alltid alltid alltid alltid. Vinner de er det kun pga flaks eller dommeravgjørelser som mot Liverpool, Chelsea og City i høst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

For en jævla drittsesong, for et jævla drittlag. Totalt utspilt av City, klasseforskjell mellom lagene. Også Giggs i 90 minutter for faen. Fergie er en inkompetent manager. Jeg orker snart ikke mer, sånt som dette har det vært i flere sesonger nå. United blir ALLTID utspilt i storkampene, alltid alltid alltid alltid. Vinner de er det kun pga flaks eller dommeravgjørelser som mot Liverpool, Chelsea og City i høst.

Jepp, du er Simenrf in disguise.

Lenke til kommentar

Jaja, 1-2 er jo forbedring fra i fjor i det minste. At City skal ta innpå et 12 poengs forsprang på 7 kamper er bare absurd, så dere djevler ler høyest til slutt uansett. Med City-tap i dag hadde jeg (i fantasiland) sett for meg Arsenal på andre og dermed starten på slutten av Citys eksistens.

Lenke til kommentar

Da er vel du den eneste som ikke ser det. Det er kun vanskelige kamper igjen, kanskje med unntak av Swansea hjemme. Her ligger det potensielle poengtap, særlig da mot Arsenal, Chelsea og Stoke. Det kan fort bli tre tap, siden spillerne skjelver i buksa nå og får traumer i fra i fjor, samtidig som City får blod på tann.

80 i odds for at City vinner ligaen. Setter lett en 500 lapp så jeg i hvertfall har noe å trøste meg med. Frykter for at selvmordsraten kommer til å stige betraktelig i den røde delen av Manchester i Mai.

Endret av Roger Roger
Lenke til kommentar
"I was pleased with the second-half performance. There were a lot of plus sides. Robin van Persie was fantastic today, and Wayne Rooney got some time on the pitch after coming back."

Lo godt av Rodgers i går som påstod at prestasjonen deres mot West Ham var "outstanding", men denne fra Fergie tar rett og slett kaka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...