Latias Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Megaavtaler med Nike, Chevrolet, Aon, Toshiba Scanners osv. Dette må vel sette skikkelig press på Fergie før overgangsvinduet til sommeren? Gjør ikke meg noe om vi punger ut £60m for Ronaldo. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Ronaldo, Götze, Isco, Eriksen, Rodriguez, Hummels og Gündogan, plz. De Gea Hummels Gündogan Ronaldo - Götze - Isco - Eriksen - Rooney - Rodriguez - Kagawa van Persie It's a winner. £150 mill over 8 år! 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 FootballManager Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Greit om vi bruker litt penger på Ronaldo og Götze eller noe sånt, men jeg vil ikke ha en overgangspolitikk lik City/Chelsea. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Trenger ikke Ronaldo hvis vi får Götze og Rodriguez Også slenger vi med Nani i Rodriguez-avtalen slik at alle blir fornøyde. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Haha, fantastisk: https://twitter.com/evilkagawa Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Frykter faktisk for ligatittelen nå. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Det sa jeg før kampen. At jeg er redd for at vi raser som ett korthus med tap i dag. Faen! Endret 8. april 2013 av JohnRichard Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 For en jævla drittsesong, for et jævla drittlag. Totalt utspilt av City, klasseforskjell mellom lagene. Også Giggs i 90 minutter for faen. Fergie er en inkompetent manager. Jeg orker snart ikke mer, sånt som dette har det vært i flere sesonger nå. United blir ALLTID utspilt i storkampene, alltid alltid alltid alltid. Vinner de er det kun pga flaks eller dommeravgjørelser som mot Liverpool, Chelsea og City i høst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 For en jævla drittsesong, for et jævla drittlag. Totalt utspilt av City, klasseforskjell mellom lagene. Også Giggs i 90 minutter for faen. Fergie er en inkompetent manager. Jeg orker snart ikke mer, sånt som dette har det vært i flere sesonger nå. United blir ALLTID utspilt i storkampene, alltid alltid alltid alltid. Vinner de er det kun pga flaks eller dommeravgjørelser som mot Liverpool, Chelsea og City i høst. Jepp, du er Simenrf in disguise. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Jaja, 1-2 er jo forbedring fra i fjor i det minste. At City skal ta innpå et 12 poengs forsprang på 7 kamper er bare absurd, så dere djevler ler høyest til slutt uansett. Med City-tap i dag hadde jeg (i fantasiland) sett for meg Arsenal på andre og dermed starten på slutten av Citys eksistens. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Jepp, du er Simenrf in disguise. *Benbjo 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 At City skulle ta innpå et 8 poengs forsprang på 5 kamper var absurd i fjor også. Innspurten: West Ham Borte Stoke Borte Aston Villa Hjemme Arsenal Borte Chelsea Hjemme Swansea Hjemme WBA Borte. Hvor skal vi hente poengene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) I samtlige gjenstående kamper? Endret 8. april 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) United har vunnet 25 av 31 kamper, ser ikke noen problemer med å hente poeng. Total dominans. Endret 8. april 2013 av theHerd Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Persie er en skygge av seg selv. Samme med Rooney, og hva skjer med ... argh, orker ikke. Dritt Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Da er vel du den eneste som ikke ser det. Det er kun vanskelige kamper igjen, kanskje med unntak av Swansea hjemme. Her ligger det potensielle poengtap, særlig da mot Arsenal, Chelsea og Stoke. Det kan fort bli tre tap, siden spillerne skjelver i buksa nå og får traumer i fra i fjor, samtidig som City får blod på tann. 80 i odds for at City vinner ligaen. Setter lett en 500 lapp så jeg i hvertfall har noe å trøste meg med. Frykter for at selvmordsraten kommer til å stige betraktelig i den røde delen av Manchester i Mai. Endret 8. april 2013 av Roger Roger Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 "I was pleased with the second-half performance. There were a lot of plus sides. Robin van Persie was fantastic today, and Wayne Rooney got some time on the pitch after coming back." Lo godt av Rodgers i går som påstod at prestasjonen deres mot West Ham var "outstanding", men denne fra Fergie tar rett og slett kaka. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Nekter å tro at han har sagt det der. Jeg vil ikke tro det. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Ouch. Kondolerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå