Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kampen i dag og mot Sunderland er viktige nøkkelkamper. Kampen mot Reading i dag skal vinnes uansett. Håper virkelig ikke at SAF stiller med reservelaget mot Sunderland med tanke på Chelsea kampen. Deretter skal vi spille mot City. På de to kampene kan alt snu seg, og vi kan få et mareritt som i fjor. Håper SAF prioriterer PL og stiller med best mulig lag i alle kampene.

Lenke til kommentar

Ligagullet er sikret, så gratulerer til alle Man Utd fans der ute. I min skrott har det gradvis grodd frem en uggen tvil om jeg er én lengre, eller om jeg bare har blitt en entusiast, tenke seg til. Trist å si det, men denne United utgaven har gjort meg mett på fotball. I år, eller rettere sagt i fjor, kom knekken tidligere enn vanlig.

Tror aldri jeg har sett et så destruktivt lag med så nitrist filosofi bli ligamester. Det sier mye om nivået på engelsk fotball og våre konkurrenter at vi tar dette gullet, men når "verdens største/mest populære" fotballklubb og deres spillere ikke har stolthet eller ambisjoner overhode om å underholde eller skape blest, så er vel det bare enda en bekreftelse på at vi fans hverken settes pris på eller er i tankene til utøverne som håver inn millioner i ukelønn, enten det er som spiller eller manager. Det kommer ikke som noen nyhet, men det er faktisk litt skremmende at fotballen ikke lengre legger skjul på det. Jeg blir fysisik uvell av enkelte i vårt spillermateriale, både mht hvordan de oppfører seg utenfor og på banen, samt deres kvaliteter som spiller. Å ikke engang skape én ordentlig sjanse (målet var et heldig sleivspark) mot stusselige Reading på hjemmebane med kaliber som Robin Van Persie på gressmatta er lite annet en skammelig.

Misunner dere som har en sikkelig "up" etter kampene i dag.

Hilsen en bakfull Game

• Liker 3
Lenke til kommentar

Njaa, synes United var morsommere for nøytrale supporter tidligere. Da scoret de mål og ville virkelig noe. Nå er laget rett og slett drit kjedelig å se på. Sikkert forbi man vet de vinner med 1 mål og spiller slik de gjør.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har savna litt sprut og engasjement i spillet, noe som har vært en mangelvare i de siste kampene. For de som så på hvordan Everton spilte mot City i går skjønner nok hva jeg mener. Der var det full trøkk fra start til slutt, publikum var fantastisk, og de ga ikke opp selv om de ble redusert til 10 mann.

Lenke til kommentar

Intervju med Nani:

"I will be smooth but criminal in my abilities next season. My form will neither be black nor white. I will have a thriller of a season. I know recently my form has been bad but I'm looking to repay Sir Alex, the fans and the squad. I have been looking at the man in the mirror quite a few times and my aim is to deliver the best. Watch out for me next season, watch out for my performances at Old Trafford! The only main question is … will you be there?"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...