Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den rullinga var latterlig

Når man ligger der i smertehelvete de tre-fire første sekundene etter å ha blitt taklet med knottene i foten, så vet man ikke hva man gjør eller ikke gjør---

Ja, skikkelig smertehelvete når han spretter opp og er helt fin igjen 10 sekunder seinere. :roll:

Smarten, du har aldri opplevd på fotballbanen at du får en takling mot deg, og det gjør helvetes vondt 4-5 sekunder før du ikke merker noe?

Jo det har jo skjedd det og, men jeg ruller ikke rundt og vrir meg i smerte for så å sprette opp igjen og løpe videre. Det er veldig teatralsk, overdrevent og unødvendig.

Tenker meg at om det hadde vært Fabregas som hadde gjort det f.eks så hadde du sagt det samme som meg og de fleste andre.

Helt fair resultat ut fra kampen også synes jeg.

Lenke til kommentar

Som de fleste andre her, er også jeg veldig skuffet nå. Seieren var langt ned i lomma, men så får Arsenal et skikkelig mølje mål:( På forhånd ville jeg vært fornøyd med 1 poeng, men sånn som kampen utviklet seg og seieren var så nær så er skuffelsen enorm akkurat nå.

Lenke til kommentar
Før denne kampen tenkte eg at 1 poeng var bra..men når vi leda 1-2 i 80 min var eg sikker på 3 poeng.

Men so tenkte eg på det som skjedde i fjord, og tenke "Faen ikke rot de til som i fjord".

Men jaggu faen var de akuratt de som skjedde.. :(

Ifjor vant vi PL, så de to tapene for dette Arsenal ble egentlig overlevbart. Vi får ta deg igjen med seier på OT.

Lenke til kommentar

Da var jeg tilbake etter en helg med kun fotball.

Til Arsenal kampen må jeg bare si en ting. FAEN. At United ikke dominerte totalt i denne kampen skyldtes en ting, vi manglet Carrick/Scholes. Anderson gjorde en hederlig innsats, men for mange ganger sto Arsenal spillere alene på 16. Dette kan man selvfølgelig klandre Hargreaves å for, men i de tilfellene jeg så var han opptatt med andre. Hleb og Fabregas fikk av og til stå skremmende alene. Anderson var god, bare ikke god nok. Ble for urutinert når alt kom til alt, å virket til tider litt sliten. Filmingen var tragisk, men oppfattet det som en liten protest mot Webb og hans distribusjon av gule.

Evra var en tragedie defensivt, forsåvidt Brown å til tider. Redd for å takle og ofret seg lett. Offensivt var Evra god, å skapte 2-1 målet med løpet sitt.

Ronaldo var litt under pari, men når G.Neville er tilbake tror jeg dette bedrer seg. Brown springer på litt tullete løp isteden for og holde tilbake for å la Ronaldo slå støtte for så ta løp slik han og Gary ofte gjør. Å Brown kan jo ikke slå en ball inn direkte heller? Så hjelper jo ikke om Ronaldo holder to mann når Brown venter så lenge med å slå som han gjør.

Uansett, Arsenal var ruskete. Så tror nok et fulltallig United på Old Trafford skal slå dem.

Resultatet var greit, men forbanna irriterende og slippe inn to slike tullmål. Evra var ALTFOR sein på 1-1, å på 2-2 så det ut som forsvarsrekka til TIL var kommet på banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...