Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det lett for oss å si etter å ha sett reprisen 23 ganger. Jeg trodde også det var rødt kort første gangen jeg så det. Det skjedde veldig fort og en forstår jo hva dommeren tenkte, selv om det var helt feil.

 

Jeg og alle andre på stadion såg at det aldri var rødt. Tror INGEN der forventet å se det røde kortet, ikke en gang Mourinho.

 

Flirer godt av han ene idioten som mener at Nani ser over skulderen, og ville fått tid til å trekke tilbake foten. Fyfaen, her snakker vi tidenes amøbe. Er bare å se filmer av situasjonen, så ser du han holder blikket på ballen til han alt er i luften, og 0,1sec før han kommer hoppende inn i han så ser han det. Morsomt at folk mener han kunne trekt seg da, og at det derfor gjør det "verre".

Lenke til kommentar

Ingen som forventet det andre gule til Torres for filming heller, men det gjør ikke Clattenburg til en dårlig dommer for det. Og det er få som reagerer på at han får dømme toppkamper igjen. Alle tabber seg ut, det gjelder både spillere og dommere og man kan ikke plutselig droppe en dommer etter en feil. Det jeg ville fram til.

Lenke til kommentar

Nei det er vel alle dei andre dårlege avgjerslene over tid som gjer Clattenburg til ein mindre god dommar. Skal ikkje seie dårleg for han har vel vorte betre, men han er fortsatt ikkje god. Ikkje like gale som når han skulle prate folk i hjel, men langt fra den eg ville vere mest nøgd med.

Lenke til kommentar

30.03.13 Sunderland (B)

01.04.13 Chelsea (B)

08.04.13 Man City (H)

13.04.13 Man City (N)

14.04.13 Stoke (B)

17.04.13 West Ham (B)

 

Sånn blir ukene etter landslagspausen seende ut hvis vi slår ut Chelsea. Folk som allerede har innkassert gullet burde kanskje ta seg en reality check.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...