Muggkaare Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Tenkte jeg skulle dra en dårlig vits om at vi snart kommer til å se et lag som feirer på samme måte som fotballjentene gjorde når de vant VM for kvinner i '95, så jeg googlet for å finne et bilde. Og hva faen ser jeg? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Starte en tråd for å kåre tidenes beste feiring kanskje? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Wilfried Zaha's answer to Leeds fans monkey chants and booing. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Blir vel utvist en kamp som Suarez da? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Det kalles fotball, ikke "Skal vi danse" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hvis Rooney får karantene for å banne i kamera, og Suarez for å vise fingeren, så er det vel kun rett og rimelig at Zaha får det også, med tanke på at reglene skal være lik for alle mener jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Beste feiringen har Drogba. 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Blir vel utvist en kamp som Suarez da? Da kommer den svarte advokatgruppen og tar de. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Sir Alex mix-a-lot. Hvordan Ferguson har endret spillestil i løpet av årene i United. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Neville har intervjuet Giggsy - http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2290869/Gary-Neville-interviews-Ryan-Giggs-Manchester-United-legend-Champions-League-defeat-Real-Madrid.html Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Alle spillere som feirer ved å danse, gjøre noen forhåndsbestemte "moves" osv. burde straffes med gult kort. Gjentatte forseelser fører til at klubben utestenges. Blir fysisk uvell av spillere som stopper opp og "danser" rundt cornerflagget. Rushfeldt hadde den eneste skikkelig målfeiringen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 FA-cupens semifinaler: Manchester United/Chelsea - Manchester City Jaja. Vi har i det minste muligheten til å vinne ligaen. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg er egentlig litt sjokkert. United må ha det verste bunnivået av noen som helst topplag i Europa. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hva har skjedd med Valencia? I dag fremstod han som en dårlig versjon av Bebe. Smått utrolig med tanke på hvor god han faktisk har vært tidligere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hva har skjedd med Valencia? I dag fremstod han som en dårlig versjon av Bebe. Smått utrolig med tanke på hvor god han faktisk har vært tidligere. Ligaens mest begrensede kantspiller. Han har blitt nøytralisert av samtlige venstrebacker fordi han ikke er i stand til å bruke venstrebenet. Så forutsigbar som man får det. Kan egentlig bare pakke sakene sine og finne seg an annen klubb. En skam for fotballklubben Manchester United hvordan den legendariske nr. 7-drakta har blitt misbrukt de siste fire årene. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Ligaens mest begrensede kantspiller. Han har blitt nøytralisert av samtlige venstrebacker fordi han ikke er i stand til å bruke venstrebenet. Så forutsigbar som man får det. Kan egentlig bare pakke sakene sine og finne seg an annen klubb. En skam for fotballklubben Manchester United hvordan den legendariske nr. 7-drakta har blitt misbrukt de siste fire årene. Han var da god den ene sesongen. Det trenger vi ikke ta fra han, men så utter crap han har vært denne sesongen (toppa seg i dag) kan jeg ikke huske at noen har vært. Hadde faktisk vært bedre å bruke Valencia som back og Rafael som ving enn slik vi spilte i dag. Nei, det hadde faktisk vært bedre å spille med en mann mindre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Spillerne har ingen lojalitet til klubben og supporterne lenger, eller vent, hvordan var det igjen? 7 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg er egentlig litt sjokkert. United må ha det verste bunnivået av noen som helst topplag i Europa. 2-2 mot Chelsea = det verste bunnivået? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå