Latias Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Ja, helt fælt å tenke på hvor illojal klubben har vært opp gjennom årene. Fryktelig at Manchester United ikke har beholdt spillere som ikke har blitt sett på som gode nok. Tenk hvor suksessfull vi kunne ha vært om vi hadde beholdt disse. Lenke til kommentar
Populært innlegg Jørgen Skrevet 10. mars 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Er det så vanskelig å ta poenget? Supporterne krever lojalitet av spillerne, men ønsker selv å kaste spilleren rett ut ved første tegn (les: sesong) på at det går dårlig. Det er ofte de samme som nå klager over at vi bør kvitte oss med Valencia, som for et år siden hadde skreket høyest om hvor mye klubben har gjort for Valencia og at han skylder oss å bli. 14 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Det er en ting som virkelig plager meg, og det er at Evra er kaptein. Jeg skjønner ikke helt greia der. Synes Carrick kunne fått kapteinsbindet når Vidic er ute. Det er jo han som styrer skuta. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Ligaens mest begrensede kantspiller. Han har blitt nøytralisert av samtlige venstrebacker fordi han ikke er i stand til å bruke venstrebenet. Så forutsigbar som man får det. Kan egentlig bare pakke sakene sine og finne seg an annen klubb. En skam for fotballklubben Manchester United hvordan den legendariske nr. 7-drakta har blitt misbrukt de siste fire årene. Første gang jeg er så enig med deg Latias. Det som er mest skam er jo at Valencia spurte om selveste nr 7 også, så er han verre enn en som spiller lilleputt!! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 2-2 mot Chelsea = det verste bunnivået? Nå må du ikke se på resultatet, se heller på hvordan United kollapset totalt etter 2-0 og i andre omgang. Det bør ringe noen bjeller når vi blir rundspilt på hjemmebane av et Chelsea i dårlig form. Jeg blir skremt av det de viste i dag. Helt utrolig at de leder ligaen med 12 poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Er det så vanskelig å ta poenget? Supporterne krever lojalitet av spillerne, men ønsker selv å kaste spilleren rett ut ved første tegn (les: sesong) på at det går dårlig. Det er ofte de samme som nå klager over at vi bør kvitte oss med Valencia, som for et år siden hadde skreket høyest om hvor mye klubben har gjort for Valencia og at han skylder oss å bli. Er det så vanskelig å se forskjellen? Spillerne får bedre betalt enn 99 % av verdens befolkning. Det er jobben deres å representere klubben som betaler lønningene deres. Pengene de tjener kommer fra fansen som gjerne punger ut tusenvis av kroner årlig på laget. Det minste fansen forventer tilbake er skikkelig innsats og folk som blør for drakta. Når enkelte spillere tilsynelatende ikke er i stand til det, da er det overhodet ikke rart at det settes spørsmålstegn rundt framtiden deres. Og jeg tror det er de færreste som krever lojalitet av spillerne. Lojalitet har blitt et fremmedord i fotballen. Kun de mest naive tror noe annet. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Etter CL utgangen, PL ledelse, er det skremmende med 2-2 mot chelsea! Jeg stiller meg bak Latias her. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Valencia skal ingen steder. Et av våre beste spillere forrige sesong og bare fordi han er litt ute av form så kan vi ikke kaste ham ut. Som det ble nevnt, så må vi selv være lojale til en spiller om skal syte om illojalitet. La ham få litt tid, vi har lagt utrolig mye press på skuldrene hans. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Én fullstendig, håpløs elendig kamp. Det må man ta med i beregningen ila en sesong uten å calle dommedag og alt mulig. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Valencia skal ingen steder. Et av våre beste spillere forrige sesong og bare fordi han er litt ute av form så kan vi ikke kaste ham ut. Som det ble nevnt, så må vi selv være lojale til en spiller om skal syte om illojalitet. La ham få litt tid, vi har lagt utrolig mye press på skuldrene hans. Valencia går nok ingen steder, nei. For hvem i all verden ville kjøpt han? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Én fullstendig, håpløs elendig kamp. Det må man ta med i beregningen ila en sesong uten å calle dommedag og alt mulig. Prater du om laget eller Valencia? Val har null mål og fire fattige assists på 1542 ligaminutter, kun én assist siden september. Det er rett og slett ikke godt nok hvis man har tenkt å spille med den røde drakta. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/9920181/Manchester-United-have-two-month-window-to-find-money-to-tempt-Real-Madrid-to-sell-Cristiano-Ronaldo.html Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Det er en ting som virkelig plager meg, og det er at Evra er kaptein. Jeg skjønner ikke helt greia der. Synes Carrick kunne fått kapteinsbindet når Vidic er ute. Det er jo han som styrer skuta. Uenig. Carrick er for stille og pusete til å få en lederrolle i laget. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Tror han kunne ledet laget i en kapteinsrolle mye bedre enn Evra. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 Det er ofte de samme som nå klager over at vi bør kvitte oss med Valencia, som for et år siden hadde skreket høyest om hvor mye klubben har gjort for Valencia og at han skylder oss å bli. Hvis det er ment til meg, så føler jeg meg ikke akkurat truffet. Er det i det hele tatt noen som har skrevet noe sånt? Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 11. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 Tror han kunne ledet laget i en kapteinsrolle mye bedre enn Evra. Helt uenig! Carrick er en fantastisk midtbanespiller, men som Stonemeister sier er han altfor pusete til å være kaptein. Skjønner forøvrig ikke hvorfor du er så bitter på Evra. Fantastisk type! At han har sine begrensninger defensivt er det liten tvil om, men hvem ville du byttet han mot? I mine øyne er det ytterst få som kan erstatte Evra og merkbarkt forsterke laget. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Kunne erstattet Evra med pappan til Alba Violet. Edit: En kollega sa vi var under en curse av Ronaldo (den tidligere feite, som før det var gudebenådet, som nå er slank). Håper ikke dette stemmer... Endret 11. mars 2013 av Sovehest Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Noen som vet hva som har skjedd med Lindegaard? Lever han fortsatt? Og finnes det fortsatt folk her inne som mener at vi burde ha satset på han som førstekeeper? Endret 11. mars 2013 av Latias Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Dette må feires! To gladsaker om Fergie i avisene på kort tid. Kan ikke huske sist det skjedde. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Hvordan tror dere at det går i returkampen mot Chelsea? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå