Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligaens mest begrensede kantspiller. Han har blitt nøytralisert av samtlige venstrebacker fordi han ikke er i stand til å bruke venstrebenet. Så forutsigbar som man får det. Kan egentlig bare pakke sakene sine og finne seg an annen klubb.

En skam for fotballklubben Manchester United hvordan den legendariske nr. 7-drakta har blitt misbrukt de siste fire årene.

Første gang jeg er så enig med deg Latias. Det som er mest skam er jo at Valencia spurte om selveste nr 7 også, så er han verre enn en som spiller lilleputt!!

Lenke til kommentar

2-2 mot Chelsea = det verste bunnivået?

Nå må du ikke se på resultatet, se heller på hvordan United kollapset totalt etter 2-0 og i andre omgang. Det bør ringe noen bjeller når vi blir rundspilt på hjemmebane av et Chelsea i dårlig form. Jeg blir skremt av det de viste i dag. Helt utrolig at de leder ligaen med 12 poeng.

Lenke til kommentar

Er det så vanskelig å ta poenget? Supporterne krever lojalitet av spillerne, men ønsker selv å kaste spilleren rett ut ved første tegn (les: sesong) på at det går dårlig. Det er ofte de samme som nå klager over at vi bør kvitte oss med Valencia, som for et år siden hadde skreket høyest om hvor mye klubben har gjort for Valencia og at han skylder oss å bli.

Er det så vanskelig å se forskjellen? Spillerne får bedre betalt enn 99 % av verdens befolkning. Det er jobben deres å representere klubben som betaler lønningene deres. Pengene de tjener kommer fra fansen som gjerne punger ut tusenvis av kroner årlig på laget. Det minste fansen forventer tilbake er skikkelig innsats og folk som blør for drakta. Når enkelte spillere tilsynelatende ikke er i stand til det, da er det overhodet ikke rart at det settes spørsmålstegn rundt framtiden deres.

Og jeg tror det er de færreste som krever lojalitet av spillerne. Lojalitet har blitt et fremmedord i fotballen. Kun de mest naive tror noe annet.

Lenke til kommentar

Valencia skal ingen steder. Et av våre beste spillere forrige sesong og bare fordi han er litt ute av form så kan vi ikke kaste ham ut. Som det ble nevnt, så må vi selv være lojale til en spiller om skal syte om illojalitet.

La ham få litt tid, vi har lagt utrolig mye press på skuldrene hans.

Valencia går nok ingen steder, nei. For hvem i all verden ville kjøpt han?

Lenke til kommentar

Én fullstendig, håpløs elendig kamp. Det må man ta med i beregningen ila en sesong uten å calle dommedag og alt mulig.

Prater du om laget eller Valencia? Val har null mål og fire fattige assists på 1542 ligaminutter, kun én assist siden september. Det er rett og slett ikke godt nok hvis man har tenkt å spille med den røde drakta.

Lenke til kommentar

Det er ofte de samme som nå klager over at vi bør kvitte oss med Valencia, som for et år siden hadde skreket høyest om hvor mye klubben har gjort for Valencia og at han skylder oss å bli.

Hvis det er ment til meg, så føler jeg meg ikke akkurat truffet. Er det i det hele tatt noen som har skrevet noe sånt?

Lenke til kommentar

Tror han kunne ledet laget i en kapteinsrolle mye bedre enn Evra.

Helt uenig! Carrick er en fantastisk midtbanespiller, men som Stonemeister sier er han altfor pusete til å være kaptein. Skjønner forøvrig ikke hvorfor du er så bitter på Evra. Fantastisk type! At han har sine begrensninger defensivt er det liten tvil om, men hvem ville du byttet han mot? I mine øyne er det ytterst få som kan erstatte Evra og merkbarkt forsterke laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...