Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Du trur ikkje det kanskje har noko med måten enkelte har holdt på sidan i går kveld? Han svarer vel stort sett med same mynt som mange har gitt. Det gir kanskje ikkje den beste kvalitative diskusjonen, men det virkar det heller ikkje som at det er så voldsomt mange som er interesserte i denne delen av forumet likevel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes bare det er utrolig komisk at han hele tiden er over Liverpool-gjengen og blant annet anklager de for å forsvare Suarez med å si at andre lag har like ille spillere. Så greier han ikke å svare på et enkelt spørsmål om en egen spiller som har gjort noe dumt en gang.

 

"Like ille spillere." Her har du forskjellen. Mikel satte karrieren til en dommer på spill ved å anklage han for rasisme. Rio dreit seg ut ved kampslutt ved å klappe ironisk foran dommer. Jeg påpekte i kamptråden at det var dumt av han, men Rio hadde heldigvis vett i hodet til å ta dommeren i hånda like etter.

 

Det at du trekker frem Suarez-greia er overhodet ikke relevant til noe som helst. Det kunne vært relevant hvis jeg hadde prøvd å forsvare en United-spiller som anklagde dommeren for rasisme OG da hadde kommet med "Chelsea har Mikel", men det har jeg ikke gjort. Hvis du ikke evner å forstå at Mikel-saken var skikkelig alvorlig mens denne Rio-greia kun er en fillesak, så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Du trur ikkje det kanskje har noko med måten enkelte har holdt på sidan i går kveld? Han svarer vel stort sett med same mynt som mange har gitt. Det gir kanskje ikkje den beste kvalitative diskusjonen, men det virkar det heller ikkje som at det er så voldsomt mange som er interesserte i denne delen av forumet likevel.

 

Nå må du virkelig gi deg med det pisset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Like ille spillere." Her har du forskjellen. Mikel satte karrieren til en dommer på spill ved å anklage han for rasisme. Rio dreit seg ut ved kampslutt ved å klappe ironisk foran dommer. Jeg påpekte i kamptråden at det var dumt av han, men Rio hadde heldigvis vett i hodet til å ta dommeren i hånda like etter.

 

Det at du trekker frem Suarez-greia er overhodet ikke relevant til noe som helst. Det kunne vært relevant hvis jeg hadde prøvd å forsvare en United-spiller som anklagde dommeren for rasisme OG da hadde kommet med "Chelsea har Mikel", men det har jeg ikke gjort. Hvis du ikke evner å forstå at Mikel-saken var skikkelig alvorlig mens denne Rio-greia kun er en fillesak, så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg.

Jeg spurte bare et oppriktig spørsmål om Rio og du svarer med at vi er verre som om det skal gjøre Rio noe bedre. Og hva du skrev i kamptråden hjelper da ingenting når du svarer sånn som det her. Men ok, det Rio gjorde var vel ikke så ille pga det Mikel har gjort da.

Lenke til kommentar

Det da ingen som holdt på med noe dritt i går? Det må være lov å fryde seg over det som skjedde. I tillegg, så kommer det da sånne stikk mot oss f.eks. når noe lignende skjer med oss. Take a chill pill, og la folk få kose seg litt.

Tror han referer til noen innlegg jeg hadde, som jeg kan forstå var i overkant og ikke bidro med noe særlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

^Enig.

 

Over til noe annet. Kar kommenterer ang utvisningen til Nani: "Kikk på dette røde kortet som Arsenal spiller Edoue fikk i 2008 mot...nettopp Man U. Fergie hadde følgende kommentar etter kampen: "Helt greit rødt kort."

 

Altså, er det mulig å være så idiot at en i det hele tatt kan sammenligne to sånne situasjoner? Av og til treger jeg på at jeg ikke valgte å studere psykologi - for det hadde vært spennende å funnet ut hvor mangelen ligger hos enkelte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...