Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Kamptråden er foreløpig bare søppel.

 

Men for å ta med det positive i dag.

 

Dea Gea - God

Carrick - Veldig god

Welbeck - Kanskje BB

Giggs - Veldig god

Nani - Veldig god

 

Madrid har mest ball, men minner mest om et tafatt Barcelona der de triller ballen frem og tilbake. Hadde vel et par halvsjanser før utvisningen mens United har flere store sjanser.

Foruten dommerfeilen, så er jeg skuffet over hvordan vi opptrer de første ti minuttene etter utvisningen. Disse minuttene er kritiske, og Unitedspillerne virker paralysert og i sjokk. Skuffet over at Ferguson ventet så lenge med å bytte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjipt. Jaja, får trøste meg med at det bra stemning på OT om kvelden.. Regningen for å legge om hele reisen sendes vel til en hvis Cüneyt Çakir?

Når jeg bestilte kampbilletter var kampdatoen Lørdag 6. April.. merkelig at de tok utgangspunkt i at de kom til å gå videre fra kvartfinalen. De burde ha oppgitt at kampdatoen var avhengig av en evt. viderekvalifisering i CL. Og ja, det blir mitt første kampbesøk. Derfor var jeg så urutinert når jeg booket fly, hotell og restaurant iforhold til en kamp 6. April.

Lenke til kommentar

Altså, man er nesten bare nødt til å ta slike forbehold når man bestiller, spesielt når det er snakk om kamper mot sesongslutt. Alle standarddatoer er lørdag forresten, disse blir endret senest seks uker før kampdagen. Lurt å gjøre skikkelig research før man bestiller første gangen, og det skader ikke å spørre om hjelp hvis det er noen uklarheter.

Lenke til kommentar

Synes selv det virker svakt. Det er jo Mourinho som får den vanskelige pressekonferansen etterpå, selv om han løste det på sin egen måte. SAF skal jo bare møte opp og si at han synes dommeren sin avgjørelse var feil og at laget spilte bra.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

SAF hadde ikke møtt opp og sagt dommerens avgjørelse var feil. Han hadde møtt opp og svart rolig på et spørsmål, før han hadde blåst ut om hvordan dommeren "totally killed the game" osv. Han er vel rutinert nok til å se at han ikke hadde klart å holde seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...