Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Kamptråden er foreløpig bare søppel. Men for å ta med det positive i dag. Dea Gea - God Carrick - Veldig god Welbeck - Kanskje BB Giggs - Veldig god Nani - Veldig god Madrid har mest ball, men minner mest om et tafatt Barcelona der de triller ballen frem og tilbake. Hadde vel et par halvsjanser før utvisningen mens United har flere store sjanser. Foruten dommerfeilen, så er jeg skuffet over hvordan vi opptrer de første ti minuttene etter utvisningen. Disse minuttene er kritiske, og Unitedspillerne virker paralysert og i sjokk. Skuffet over at Ferguson ventet så lenge med å bytte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Begge de kortene til Chelsea er greie ihvertfall. Selv Cahill sitt var ganske irriterende. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Orker ikke gå inn i kamptråden. Er så lei meg bare. Utrolig lei meg. Deprimert. Referee. Thanks. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Noen som vet om dette fikk noen innvirkning på City-kampen, evt. når spilles den? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Noen som vet om dette fikk noen innvirkning på City-kampen, evt. når spilles den? Mandagen, hadde blitt spilt på lørdagen før hvis... Endret 5. mars 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Noen som vet om dette fikk noen innvirkning på City-kampen, evt. når spilles den? City-kampen er satt opp til mandagen etter påske. Den går som planlagt. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Kjipt. Jaja, får trøste meg med at det bra stemning på OT om kvelden.. Regningen for å legge om hele reisen sendes vel til en hvis Cüneyt Çakir? Når jeg bestilte kampbilletter var kampdatoen Lørdag 6. April.. merkelig at de tok utgangspunkt i at de kom til å gå videre fra kvartfinalen. De burde ha oppgitt at kampdatoen var avhengig av en evt. viderekvalifisering i CL. Og ja, det blir mitt første kampbesøk. Derfor var jeg så urutinert når jeg booket fly, hotell og restaurant iforhold til en kamp 6. April. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Altså, man er nesten bare nødt til å ta slike forbehold når man bestiller, spesielt når det er snakk om kamper mot sesongslutt. Alle standarddatoer er lørdag forresten, disse blir endret senest seks uker før kampdagen. Lurt å gjøre skikkelig research før man bestiller første gangen, og det skader ikke å spørre om hjelp hvis det er noen uklarheter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Klarer faen ikke sove. Dette var vondt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=RbjkFn6NfUo Sånn helt ærlig, jeg tror han vil tilbake. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Han har minst 7-8 år igjen som en kvalitetsspiller av ypperste klasse. Så ja takk!Synes det var noe i blikket hans på slutten som tilsa at det iallefall ikke er helt utenkelig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Hvor ble det egentlig av SAF igår? Selv etter Øvrebø-kampen møtte vel Hiddink opp til pressekonferansen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Tror det var like greit. Han kunne jo risikert å bli utestengt fra Cl. Er ikke så mange kamper som skal til Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Tror ærlig talt Ferguson rett og slett ikke var i form til å prate forran en frådende presse i går. Han var nok preget. Spent på hvordan Nani takler det, må ha vært helt forjævlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Skulle tro at en mann med hans erfaring ville ha lite problem med å takle noe sånt. Spesielt med tanke på hvordan laget spilte. Preget av alderen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Vil tro han markerte et standpunkt også. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Når man så hvordan en av våre mest rutinerte oppførte seg etter kampen, var det like greit at SAF låste garderoben og lot alle blåse ut frustrasjonen bak låste dører. Forhåpentligvis går de ut i et fyrverkeri mot Chelsea. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Synes selv det virker svakt. Det er jo Mourinho som får den vanskelige pressekonferansen etterpå, selv om han løste det på sin egen måte. SAF skal jo bare møte opp og si at han synes dommeren sin avgjørelse var feil og at laget spilte bra. Endret 6. mars 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 SAF hadde ikke møtt opp og sagt dommerens avgjørelse var feil. Han hadde møtt opp og svart rolig på et spørsmål, før han hadde blåst ut om hvordan dommeren "totally killed the game" osv. Han er vel rutinert nok til å se at han ikke hadde klart å holde seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 . SAF skal jo bare møte opp og si at han synes dommeren sin avgjørelse var feil Ja, og bare skaffe seg tribuneplass i neste års CL. Det er jo verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå