Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da vet jeg hvordan det føles å ha lyst til å drepe..(Ikke at jeg har tenkt til det, men faen om vi ikke hadde gått videre om han idioten var litt mer nøytral, vi hadde kanskje blitt slått av Bayern, men så lenge det hadde vært fair så hadde det vært greit)

 

Det blir å tøye strikken vel langt. Fantastisk irriterande å ryke ut på ein slik måte, når ting blir lagt i grus uten at laget har noko særleg mogelegheit til å gjere noko med det, men livet går vidare. "Ha lyst til å drepe" er eit sterkt utsagn også når det gjeld noko såpass følelsesladd som fotball. Forstår at det er mykje frustrasjon ute å går, men det er lite å gjere med det.

 

Såg mellom anna at enkelte på twitter delte hotellnavnet som dommaren visstnok skulle bu på og meir eller mindre oppfordra folk om å ta turen. Det blir for dumt og går berre utover dei som eventuelt finn på å gjere noko med det, samt at det stiller klubben i eit dårleg lys.

Lenke til kommentar

Det blir å tøye strikken vel langt. Fantastisk irriterande å ryke ut på ein slik måte, når ting blir lagt i grus uten at laget har noko særleg mogelegheit til å gjere noko med det, men livet går vidare. "Ha lyst til å drepe" er eit sterkt utsagn også når det gjeld noko såpass følelsesladd som fotball. Forstår at det er mykje frustrasjon ute å går, men det er lite å gjere med det.

 

Såg mellom anna at enkelte på twitter delte hotellnavnet som dommaren visstnok skulle bu på og meir eller mindre oppfordra folk om å ta turen. Det blir for dumt og går berre utover dei som eventuelt finn på å gjere noko med det, samt at det stiller klubben i eit dårleg lys.

Altså, jeg har ikke tenkt til å gjøre det, men jeg hadde ikke blitt trist om noen tyrkiske fans etterhvert hadde gjort kål på ham i hjemlandet sitt.

Jeg var ikke helt alvorlig med det utsagnet, men det blir som forholdet mellom Chelsea fansen og Øvrebø. Han mongoen som var dommer i dag tviler jeg at kommer til å dømme en eneste United kamp i fremtiden for hans egen sikkerhet.

 

Og kunne du ikke skifte profilbildet? Selv om Keane en gang var United spiller er han veldig mislikt og han elsker det når ting ikke går i vårt favør.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Har ofte kritisert hjemmepublikumet på OT for å være lydløse, men i dag tar jeg av meg hatten for dem. Elektrisk stemning fra start til slutt, selv når det var 10v11 og vi lå under 1-2 var stemninga god. Var herlig å se Ferguson piffe opp stadion også. Madrid fansen hørte jeg såvidt, i motsetning til Red Army som sang ut hele Bernabeu.

Lenke til kommentar

Og kunne du ikke skifte profilbildet? Selv om Keane en gang var United spiller er han veldig mislikt og han elsker det når ting ikke går i vårt favør.

 

Profilbildet blir nok ei stund til endå. Min absolutte favorittspelar frå november 93 til han la opp(herunder kan ein forstå forlot United). Det er slik eg hugsar han, som United si drivkraft, ikkje som den triste stakkaren han ser ut til å ha blitt etter karriereslutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...